Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Søkeroboter i forumet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-13, 13:30   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søkeroboter i forumet

Er det mulig for en vanlig bruker å se listen over hvilke søkeroboter som til en hver tid crawler forumet og hvilke sider disse ser på eller er dette informasjon som bare er tilgjengelig for modder eller admin?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 14:56   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkeroboter i forumet

Listen over hvem som er aktive i forumet tror jeg bare er tilgjengelig for moderatorer/admins.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 14:57   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkeroboter i forumet

Den gir for øvrig ikke så mye mer informasjon om søkeroboter enn at de crawler det åpne forumet jevnlig. Noe spesielt du lurer på i den forbindelse?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:04   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkeroboter i forumet

Jeg lurer egentlig på hvilke roboter som er innom, hvor ofte de er innom og hvor mye de roter her inne. Jeg har sett at en del andre fora har åpen tilgang til listen over alle brukere, inkludert boter, som til en hver tid er aktive.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 15:06   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkeroboter i forumet

Og så lurer jeg på om det er noen boter dere stenger ute? Og i så fall hvorfor?

*edit - glem denne, jeg tror jeg fant svaret på den.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 19:47   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søkeroboter i forumet

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg lurer egentlig på hvilke roboter som er innom, hvor ofte de er innom og hvor mye de roter her inne. Jeg har sett at en del andre fora har åpen tilgang til listen over alle brukere, inkludert boter, som til en hver tid er aktive.

Den detaljerte oversikten over hvem som er aktive er bare tilgjengelig for moderatorer, tror jeg. Her er mest Google; akkurat nå har vi 5 Google-boter på. Google Webmaster Tools sier at Google-botene i snitt sjekker ca 20.000 FP-URLer per dag.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no