Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-21, 19:52   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mobil. Jeg har vel ikke skrivi innlegg på pc på en 7-8 år. Jeg korrekturleser innlegg før jeg poster, men det hender jeg redigerer litt rett etter posting også. Hvis jeg skal skrive langt, hender det jeg kladder i notater først og limer det inn her etterpå.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 19:59   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

iPad. Det er vel skrivefeilen min i såpekassetråden et godt bevis på.

Jeg bruker sjelden telefon, jeg har diverse trøbbel med synet som gjør at mobil blir for knotete.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:07   #23
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Jeg leser mye via mobil, men skriver nesten bare på PC. Pausefyll i hjemmekontordagen. Eller som nå når jeg egentlig er ferdig men venter på noen svar som kan gjøre morgendagen litt enklere på jobb.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:09   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Jeg skriver som oftest fra iPad. Mobil syns jeg er knotete, og pc bruker jeg så godt som aldri.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:34   #25
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mobil.

Med nye mobiler og håpløse autocorrecter så gremmes jeg stadig vekk når jeg leser gamle innlegg jeg har skrevet. Jeg er visst ikke særlig god på å lese korrektur før jeg poster.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:39   #26
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 768
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

iPad eller PC

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:44   #27
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Ipad

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:46   #28
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Alltid PC. Det er så knotete å skrive på mobil så da hadde jeg nok ikke orket å svare på noe særlig og da kun helt korte svar.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 20:55   #29
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

iPad. Det er vel skrivefeilen min i såpekassetråden et godt bevis på.

Jeg bruker sjelden telefon, jeg har diverse trøbbel med synet som gjør at mobil blir for knotete.

Den er legendarisk, elsker den.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 21:05   #30
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Ipad med tastatur vanligvis. Av og til pc, hvis jeg sniker innom i løpet av jobbdagen. og en sjelden gang mobilen. Jeg leser mye der på mobilen, men hater å skrive mer enn en setning.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 21:09   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Inntil for en uke siden var det utelukkende fra mobil/ipad. Men for en uke siden fikk jeg ny PC, og halleluja! Det er helt fantastisk å ha ordentlig tastatur igjen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 21:20   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Begge deler, og litt iPad - men det liker jeg dårligst.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 21:25   #33
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mest laptop, jeg liker ikke å skrive langt på mobilen. Jeg sitter uansett veldig mye med maskinen (mest fordi jeg jobber til de merkeligste tider), og så skriver jeg rasende fort med touch på vanlig tastatur, så kontrasten blir så stor. Men jeg skriver på mobilen når det er den jeg har for hånda, så klart.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 21:56   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Helst PC. Av og til mobil.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 22:45   #35
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mobil. En sjelden gang pc.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 23:12   #36
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Stort sett pc, en sjelden gang mobil.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 23:25   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Begge deler, men jeg liker best å skrive på PC: Går fortere, er lettere å se hva jeg har skrevet (får bedre oversikt på stor skjerm), spesialtegn er et mareritt på mobil (elsker paranteser, hermetegn, kolon og hakeparanteser) og jeg slipper all autokorrekten (hender jeg blir så fasinert over hva mobilen vil skrive at jeg mister tråden i hva jeg vil si )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 23:32   #38
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Både mobil og MacBook. Skal jeg skrive mye foretrekker jeg Mac'en.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 05:20   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mobil. Det går uker mellom hver gang jeg drar fram macen fra hylla.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 06:35   #40
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mac. Bruker den mye mer enn mobilen til alt.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no