Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd III

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-13, 18:02   #581
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Bestilte meg et grønt hjerte fra «Låvely» (glassblåseri her i Sør-Trøndelag). De er utrolig lekre!
Mitt er litt mindre da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 18:43   #582
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III



Julegave fra mannen

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 20:17   #583
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Har bestilt 4 skap som skal henge på veggen i spistestuen.

  Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 20:41   #584
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det deiligste pleddet; dette blir snart mitt (fra Røros-tweed):

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:00   #585
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Har bestilt 4 skap som skal henge på veggen i spistestuen.

Fine skap. Hvor fra?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 09:27   #586
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Fine skap. Hvor fra?

Ja, er de ikke fine? Jeg ønsket meg egentlig Montana, men har ingen forhandlere i nærheten så det er litt trøblete. Så oppdaget jeg dette oppbevaringssystemet på Living! Det er dansk, veldig enkelt og fint. Heter Mistral. Koster omtrent det samme som Montana, men Living hadde 20% på alle oppbevaringssystemer ihvertfall i januar. Vet ikke om det gjelder i februar også. Eneste ulempen er veldig lang leveringstid (ca 12 uker fikk jeg beskjed om). Det finnes ulike størrelser, åpne hyller, med eller uten skapdører, som kan være av glass eller tre. Skuffer eller bakker om du vil. Vegghengt eller på sokler. Mange muligheter.

http://www.hammel-furniture.com/product-ranges

  Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 09:56   #587
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Aaah, Konsulenten - supert tips (får ikkje prikka). Er på jakt etter det samme, og sankar inn tips om sånne system. Ser at Bolia også har eit som ser ganske fint ut, med tilbud nå (40% fram til 3 februar), men eg har ikkje undersøkt om det har alle mulighetene som eg ønsker.

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 01-02-13 kl 10:03.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 15:10   #588
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg tror det er samme som vi har. Suger virkelig elendig (halvparten blir liggende igjen) og må lades hele tiden. Jeg synes den er helt ubrukelig og angrer på kjøpet.

Enig!

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 23:40   #589
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III



Til kjøkkenskapet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 08:20   #590
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.



Til kjøkkenskapet.

Ha ha, festlig!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 08:28   #591
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

He he.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 19:51   #592
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg drikker så mye te at jeg bare måtte ha den.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:49   #593
ohmandy
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 1
ohmandy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Litt for bra ja. Se her og: http://www.dinside.no/880086/nettbut...nge-klager-paa

Næææh Jeg har bestilt fra Infurn.com ved tidligere anledninger uten noe problem. Phew, for en lettelse at jeg fikk det jeg betalte for. Møblene er jeg godt fornøyd med. Designkopier ja, men like fine å se på som originalen.

ohmandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 08:19   #594
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III



Med to klaffer til.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 08:28   #595
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Ikke akkurat shopping. Men mannen min var hos Håkon Bleken og fotograferte rundt 60 malerier i går. Og fikk et silketrykk med hilsen på av han.
Siden jeg har ønsket meg noe av kunsten hans ganske så lenge ser jeg på det som en valentineagave til meg fra mannen, til tross for hilsenen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 16:53   #596
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Print, ca 60 x 45 cm

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:45   #597
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Vi har kjøpt frittstående kjøleskap og fryseskap i dag. Jeg er latterlig lykkelig over endelig å få en bedre løsning enn det bittelille kjøleskapet med to knøttsmå frysehyller over som mannen min kjøpte i 1995. Vi får bare så mye bedre plass!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:47   #598
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Vi har kjøpt frittstående kjøleskap og fryseskap i dag. Jeg er latterlig lykkelig over endelig å få en bedre løsning enn det bittelille kjøleskapet med to knøttsmå frysehyller over som mannen min kjøpte i 1995. Vi får bare så mye bedre plass!

Så heldig du er! Det er noe jeg ønsker meg også, et fryseskap. Har og to hyller bare, alt for lite, selv om vi bare er tre. I mitt neste hus.....

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:51   #599
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så heldig du er! Det er noe jeg ønsker meg også, et fryseskap. Har og to hyller bare, alt for lite, selv om vi bare er tre. I mitt neste hus.....

Vi har hatt to hyller i alle år og den ene er full når vi har lagt inn brødet etter ukeshandlingen. Det blir så fint å kunne ha mer plass til bakst, bær og ferdiglagde middager.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 22:19   #600
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Et ekstra kjøleskap skal få flytte inn på kjøkkenet. Trenger mer kjøleplass til mine fermenterte godsaker. Fryseskapet må flytte ut i gangen, men det skal vel gå.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no