Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilket omslag skal jeg velge til min Kindle?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-11, 15:11   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilket omslag skal jeg velge til min Kindle?

Jeg kjøpte meg en Kindle i sommer men har enda ikke suset meg til å bestille et omslag til den. Det er kanskje ikke det dummeste tilbehøret man kan kjøpe. Hva slags omslag har dere og er dere fornøyd?

Mener forresten også jeg leste et sted om at det gikk an å få et omslag med lys i. Det hørtes egentlig interessant ut for de få gangene jeg savner muligheten for lys på Kindle, men jeg har bare funnet det til de nyeste Kindle og jeg har en 2.generasjons Kindle.
Edit: Ser at man kan kjøpe LED lys som går på batteri men vi bruker vel kanskje ikke samme type batterier her i Norge som i Uniten eller?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 15:20   #2
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Hvilket omslag skal jeg velge til min Kindle?

Jeg har dette i rødt. Har hatt det i halvannet år nå, og jeg er fortsatt fornøyd.

I tillegg har jeg dette leselyset. Det passer ikke inn i omslaget, men tar ikke så veldig stor plass og er lett å feste. Batteriene er like, tror jeg, men jeg kan ikke huske å ha byttet batteri i min.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 13:44   #3
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket omslag skal jeg velge til min Kindle?

Tusen takk for tips, Vind. Da blir det nok både lys og omslag på meg

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no