Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 00:48   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jeg må lage en ny tråd siden det ikke går an å endre overskriften på den andre, jeg vil ha erfaringer og tips fra dere ang. disse to.

Jeg sliter veldig med valget. Min mannn er Apple-"motstander" og sier jeg bare MÅ ha Galaxy, den ble best i test her.
Min bror, som virkelig kan mobiltelefoner og lever og ånder for dem, sier jeg MÅ ha iPhone 4. Han har aldri hatt en mobil lenger enn ca. 3 måneder før, denne har han hatt siden den kom ut og sier han godt kan ha den i ett år til om han ikke går for iPhone 5 når den kommer. Men han er blitt mer og mer Apple-fan og har både MacBook Pro (det samme har min Apple-elskende mor) og iPad osv, og er jo preget av det. Han ville aldri gått for noe annet, sier han.

Jeg rives i to retninger her! HELP! Jeg har alltid hatt lyst på iPhone, men jeg kan for lite om det og grunnen til at det er den jeg har siklet på, er at jeg har prøvd den skikkelig ut, og at "alle har jo iPhone", og at jeg er redd for å ikke ha tilgang til applikasjoner jeg vil ha fordi de er eksklusive for iPhone. Men man får vel alle/de aller fleste applikasjoner til Android også?

For og imot? Hvilken ville dere valgt og hvorfor/hvorfor ikke?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:45   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?



Jeg får vel ta valget selv da. I og med at Galaxyen er billigere så blir det nok den. Tror uansett ikke jeg blir skuffet siden jeg nå går rundt med en gammel jallamobil, det kan ikke bli så mye verre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 14:20   #3
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

En stemme for iPhone her. Jeg er egentlig på "dilemmaet" skal jeg kjøpe 4 nå eller vente på 5?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 16:29   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jeg har iphone 3gs. Jeg vurderer ny mobil, og det står mellom iphone 4gs når den kommer og samsung galaxy 2s. Samsungen ser fin ut. Mannen har samsung, den fungerer bra. Men man får jo ikke kule deksel til dem da såvidt jeg har skjønt. Samsungen scorer bedre på det meste, men apple-dingser har noe vakkert og robust ved seg som andre telefoner og dingser ikke har. Det gjør at jeg vakler. I tillegg til at jeg ikke vet hvordan kameraet på den nye iphonen er.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 16:43   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jeg har iPhone 4 og er kjempefornøyd. Men jeg har ingen erfaring med den andre, så hvilken som er best kan jeg ikke svare på.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 16:50   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

iPhone er vel alt annet enn robust. Min bror sier det er som å gå med et krystallglass i lomma hele tiden, knuser jo lett som bare det. Men jeg vil allikevel ha en, tror jeg. Nei jeg vet ikke, jeg får vente litt og tenke på det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 16:52   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

iPhone er vel alt annet enn robust. Min bror sier det er som å gå med et krystallglass i lomma hele tiden, knuser jo lett som bare det. Men jeg vil allikevel ha en, tror jeg. Nei jeg vet ikke, jeg får vente litt og tenke på det.

Min har falt i bakken en halv trillion ganger. På asfalt og flisgulv. Og lever i beste velgåënde. Faktisk har den tålt mer enn alle andre telefoner jeg har hatt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 16:57   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Min har falt i bakken en halv trillion ganger. På asfalt og flisgulv. Og lever i beste velgåënde. Faktisk har den tålt mer enn alle andre telefoner jeg har hatt.

Er det sant? For det er en av de tingene som har bekymret meg mest når det gjelder kjøp av iPhone. Hvis den er mye mer solid enn jeg trodde den var, er det jo en ting mindre på nei-lista.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:06   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Er det sant? For det er en av de tingene som har bekymret meg mest når det gjelder kjøp av iPhone. Hvis den er mye mer solid enn jeg trodde den var, er det jo en ting mindre på nei-lista.

Du må ha deksel på den. Da tåler den mye mer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:07   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jah, jeg vil ha et sånt kassett-deksel. Jeg skulle kjøpe et her inne siden de var så billige, men selvsagt var jeg et halvt minutt for sent ute til den siste.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:21   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

min iPhone 3gs er dettet ned fra ellipsemaskin og løpebånd flere ganger, og det har gått bra. Min største innvending mot iPhone er dårlig lyd på telefonen. iPhone 4 har trøbbel med antenne og dekning.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 17:53   #12
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Min har falt i bakken en halv trillion ganger. På asfalt og flisgulv. Og lever i beste velgåënde. Faktisk har den tålt mer enn alle andre telefoner jeg har hatt.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

min iPhone 3gs er dettet ned fra ellipsemaskin og løpebånd flere ganger, og det har gått bra. Min største innvending mot iPhone er dårlig lyd på telefonen. iPhone 4 har trøbbel med antenne og dekning.

Jepp, min har og gått i gulvet minst tusen ganger, tror jeg. Den har ikke blitt ødelagt. Det med trøbbel på antenna på firern gjelder liksom hvis du holder på ett bestemt sted på ramma, og det stedet er ikke der man (eller ihvertfall jeg) pleier å holde telefonen.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 18:04   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jeg byttet nettopp min SE Experia Mini ut med en iPhone 4. Veldig mye mer fornøyd med den.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 19:29   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg byttet nettopp min SE Experia Mini ut med en iPhone 4. Veldig mye mer fornøyd med den.

DET kan jeg godt forstå, tror du hadde blitt mer fornøyd med en Samsung Galaxy også, enn en SE Experia Mini.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:31   #15
Pippa
Aktiv
 
Pippa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 211
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jeg fikk meg iphone 4 her om dagen og jeg er IN LOVE

__________________
Pippa

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:48   #16
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

DET kan jeg godt forstå, tror du hadde blitt mer fornøyd med en Samsung Galaxy også, enn en SE Experia Mini.

Helt klart. Jeg har Galaxy, hadde xperia (ikke mini-utgaven) før, og er mye mere fornøyd med Galxyen. Så her er en stemme for Samsung.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:07   #17
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Skal ta samme valget selg.. Galaxy eller Iphone.... Veldig usikker! Så håper du får flere svar her

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 00:33   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Skulle gjerne hatt Galaxy II-en. Bortsett fra småtull med kalenderkoblingen mot Google er jeg i alle fall kjempefornøyd med ener'n. Ja, og så er jeg også Apple-motstander. Heia oss!

Ja, og så er Angry Birds gratis for oss android-folk.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 00:37   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4?

Jeg har aldri vært så fornøyd med noen telefon som iPhone 4. Og jeg skulle i alle fall aldri ha iPhone. Men jeg kunne sikkert hatt HTC eller noe annet og. Mannen valgte for meg, fikk den i gave.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no