Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ipad 2

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 12:13   #1
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ipad 2

Hva trenger jeg? Hva er kjekt?
(apps)

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 12:19   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad 2

Gratulerer! Mest brukt her:

-Angry Birds
-Scrabble
-Pictureca (ungene elsker denne)
-Tegneprogram, tror det heter My Drawing Pad, 4-åringen kan holde på i timesvis
-Plex
-Zite
-Flipboard
-BBC News
-Kindle og iBooks
-Radio, tror den heter Tuneit eller noe, men jeg er ikke helt sikker.
-Fruit Slice
-Instapaper
-Wunderlist

Det var de jeg kom på i farten, men det er andre som brukes mye også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 12:58   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ipad 2

Jeg er veldig glad for at VLC jeg lastet ned til iphone4 faktisk fungerer på pad'n også. Lett å se avi format

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 13:03   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad 2

Gjør den det? Jeg har jo VLC på telefonen, men den la seg ikke inn på padda. Det skal jeg jammen sjekke når jeg kommer hjem! Jeg bruker AV player HD, og den er fin den også - den har spilt alt jeg har prøvd, og man kan overføre trådløst fra datamaskinen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 13:15   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ipad 2

Ja, det funker her ihvertfall

Takk for tipset om AVplayer. Da skal jeg ha den i bakhånd. Vlc har en bug som gjør at enkelte filer blir avspilt feil. Eller... jeg hører alle lydeffektene og musikken, men ikke stemmene. Ganske irriterende. Har opplevd det på noen sesonger av House, mens andre har vært helt fine.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no