Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

[iPhone] Varsling fra Facebook uten alarm?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 11:34   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[iPhone] Varsling fra Facebook uten alarm?

Jeg liker å få varsling på skjermen fra FB på noen ting, hvilke har jeg stilt inn selv. Jeg vil ikke ha alarm/lyd når disse kommer, kan man få til det uten å f.eks. fjerne andre alarmer/lyd?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 11:45   #2
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: [iPhone] varsling fra Facebook uten alarm?

Innstillinger - Facebook - Chat and Message Alert - skru av vibrate og play sound.

Hjalp det?

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:02   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [iPhone] varsling fra Facebook uten alarm?

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Innstillinger - Facebook - Chat and Message Alert - skru av vibrate og play sound.

Hjalp det?

Mine er ikke haket av, men alikevel bråker den når det skjer noe på FB

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:11   #4
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: [iPhone] varsling fra Facebook uten alarm?

Hmm, prøv å skru av push notification.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 16:23   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iPhone] varsling fra Facebook uten alarm?

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Innstillinger - Facebook - Chat and Message Alert - skru av vibrate og play sound.

Hjalp det?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Mine er ikke haket av, men alikevel bråker den når det skjer noe på FB

Mine er også ikke haket av.

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Hmm, prøv å skru av push notification.

Men da får jeg vel ikke disse meldingene på skjermen? Jeg vil ha dem jeg har haket av på Push notification, men ikke noen lyd.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 16:32   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iPhone] varsling fra Facebook uten alarm?

3GS:
Innstillinger -> Varsling -> Facebook -> Lyder (av)
Da får du fremdeles varsler på skjermen, trur eg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 17:01   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iPhone] varsling fra Facebook uten alarm?

Takk takk, det virker lovende!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:01   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [iPhone] Varsling fra Facebook uten alarm?

Det var dette jeg gjorde og det funket. Skulle inn og informere nå, men -ea- kom meg i forkjøpet.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no