Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken startside har du?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-08, 21:45   #81
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.096
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken startside har du?

Opprinnelig lagt inn av Smartn, her.

Prøv www.utgangspunkt.no
Den bruker jeg og synes den er ganske bra da den er rask og oversiktlig, og inneholder de linker og søkefunksjoner jeg bruker mest

Den var fin. Takk for tipset!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 21:50   #82
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken startside har du?

Jeg lukker aldri browseren (firefox), så alle sidene jeg sist hadde åpne i tabs. er der fortsatt når jeg åpner lokket på MacBooken. Veldig praktisk.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 00:24   #83
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilken startside har du?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg lukker aldri browseren (firefox), så alle sidene jeg sist hadde åpne i tabs. er der fortsatt når jeg åpner lokket på MacBooken. Veldig praktisk.

Helt til man har vært idiotisk å åpne et annet vindu (noe man aldri bruker å gjøre,) alt går tregt og man av en eller annen grunn lukker hovedvinduet sitt først... Neste gang man åpner Firefox er alt man holdt på med borte.

Ikke det at jeg er så blond at jeg har klart det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 00:57   #84
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hvilken startside har du?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Helt til man har vært idiotisk å åpne et annet vindu (noe man aldri bruker å gjøre,) alt går tregt og man av en eller annen grunn lukker hovedvinduet sitt først... Neste gang man åpner Firefox er alt man holdt på med borte.

Ikke det at jeg er så blond at jeg har klart det.

Jammen hvis du lukker browseren (firefox) så får du spm. når du åpner den igjen om du vil "restore session", og da er det jo bare å klikke ja.
Jeg har aldri opplevd det du snakker om, men jeg har klart å lukke browseren ved et uhell foreks. og da er det veldig kjekt med "restore session" muligheten.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:59   #85
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvilken startside har du?

Det var ikke en sånn krasj - alt bare gikk i sirup her.... Så jeg fikk ikke spørsmålet, siden jeg lukket et tomt vindu sist. Med Sessionsaver som fungerte på tidligere versjoner, så kunne man velge en annen lagret session enn den siste. Det likte jeg godt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 09:25   #86
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvilken startside har du?

Jeg har www.aftenposten.no

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no