Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 21:41   #1
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Jeg er virkelig i tvil om hvem av de som passer til mitt bruk.

- Må ha mulighet til å laste ned filmer fra pc og over til ehh "dingsen", helst torrents. Så vidt jeg forsto fra en annen tråd så er det ikke mulig å laste ned torrents på iPad.
- Mange spill
- Kule apper.
- Pris er også viktig.
- Lett å bruke. (Ikke særlig teknisk ).
- Laste ned bøker.

Ja, det var det jeg kom på akkurat nå.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:43   #2
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

En ting til. Jeg vil ha en uten abn.
Kun logge meg på tråløst der det er mulig.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:45   #3
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Jeg har galaxy tab og jeg elsker den. Men jeg kan ikke sammenligne for jeg har aldri prøvd Ipad - jeg er litt anti-apple fordi jeg syns at ting blir så tungvindt med apple, men de som har apple vil selvsagt ikke være enig med deg i det.

Jeg leser bøker på taben, jeg ser filmer - den spiser utrolig mange formater, men jeg har aldri prøvd å laste ned via torrents på den, jeg laster ned på PCen og overfører. Jeg er også veldig godt fornøyd med epostopplegget, og ikke minst det at den åpner alle tenkelige vedlegg som jeg har fått så langt i alle fall. God lyd i høyttalerne. Greit å surfe på. Jeg har investert i eksternt tastatur, så galaxyen har nesten gjort mini-pcen min overflødig.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:49   #4
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg har galaxy tab og jeg elsker den. Men jeg kan ikke sammenligne for jeg har aldri prøvd Ipad - jeg er litt anti-apple fordi jeg syns at ting blir så tungvindt med apple, men de som har apple vil selvsagt ikke være enig med deg i det.

Jeg leser bøker på taben, jeg ser filmer - den spiser utrolig mange formater, men jeg har aldri prøvd å laste ned via torrents på den, jeg laster ned på PCen og overfører. Jeg er også veldig godt fornøyd med epostopplegget, og ikke minst det at den åpner alle tenkelige vedlegg som jeg har fått så langt i alle fall. God lyd i høyttalerne. Greit å surfe på. Jeg har investert i eksternt tastatur, så galaxyen har nesten gjort mini-pcen min overflødig.

Så det går ann altså.
Jeg hadde heller ikke tenkt til å laste ned direkte på den men via pc.

Jeg har iPhone som jeg elsker, men om dette er mulig så kan det hende jeg svikter eplet.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:52   #5
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Så det går ann altså.
Jeg hadde heller ikke tenkt til å laste ned direkte på den men via pc.



Jeg har enda ikke opplevd at galaxyen ikke har villet spille noe som jeg har lastet ned via torrent.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:54   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

iPaden kjører fint filmer som er lastet ned via torrents, men man trenger en app som kan kjøre alle formater.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:55   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Hvordan er Galaxy Tab når det gjelder batterikapasitet? Det alene gjør at jeg elsker iPad-en min og iPad2 er vel ikke verre.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:56   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

... og er ikke Tab-en mye mindre? Jeg synes bare skjermen på iPad-en er akkurat stor nok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:56   #9
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvordan er Galaxy Tab når det gjelder batterikapasitet? Det alene gjør at jeg elsker iPad-en min og iPad2 er vel ikke verre.

Jeg er fornøyd i alle fall. Jeg brukte den kontinuerlig på toget mellom Bergen og Drammen, så blant annet to filmer - og den hadde batteri igjen da jeg var framme etter seks timer.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:58   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

... og er ikke Tab-en mye mindre? Jeg synes bare skjermen på iPad-en er akkurat stor nok.

Taben er mindre ja, 7 tommer mener jeg (ta det med ei klype salt). Størrelse handler i grunn mye om hva man vil ha. Jeg vil ikke ha 10 tommer - da kan jeg like godt ta med meg datamaskina. Galaxyen har jeg med meg i veska stort sett alltid .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:58   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Størrelsen på iPad er bra. Det går utmerket an å bruke iPad som brettspillerstatning.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:00   #12
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

iPaden kjører fint filmer som er lastet ned via torrents, men man trenger en app som kan kjøre alle formater.

Nå ble jeg i tvil igjen.

Så vidt jeg kan se så får man ikke Galaxy uten abn, men det gjør man med iPad. Så da blir det kanskje padda da.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:04   #13
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Vi har både tab og ipad,og ang batterikapasitet så går ipaden, taben en høy gang.
Når vi dro dro med toget nordover,15 timer på tog,så var det fortsatt 50% igjen på ipaden ,mens taben var tom en plass mellom Tronheim og Mosjøen. Det skal sies at Ipaden var mer i bruk enn taben på denne turen og.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:04   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Veldig bra, carmenzita.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:07   #15
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Takk for alle tilbakemeldinger, jeg trooor det blir en iPad på meg.

Dere som har iPad, hvor mange GB har dere?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:10   #16
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

iPad vant overlegent testen på Tv2 hjelper deg nylig.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:24   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Dere som har iPad, hvor mange GB har dere?

Jeg har 32, og det holder til mitt bruk. Men jeg har ikke musikk på den, det har jeg på telefonen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:16   #18
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Jeg har 64GB, men jeg hadde fint greid meg med mindre. Det hadde nok holdt med 16GB.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:19   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Jeg synes Galaxy Tab er for liten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:33   #20
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har 64GB, men jeg hadde fint greid meg med mindre. Det hadde nok holdt med 16GB.

O'hoi, det var mye ja. Tror jeg skal klare meg med mindre.
Kan jeg spørre hva du bruker lagringsplassen til, ja uten å grave for mye altså

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no