Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fjernet innlegg på FB

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 17:34   #1
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Fjernet innlegg på FB


Sånn. Så nå har jeg ryddet opp på Facebook. Dvs jeg har slettet alle gamle innlegg.
Desverre har jeg kommet til å trykke en funksjon som gjør at det ikke kommer opp noen innlegg på min egen profilside, annet om jeg selv skriver en statusoppdatering.
Dersom jeg kommenterer andres innlegg, blir venner med noen osv, kommer det ikke opp som nytt innlegg på profilsiden min.

Dersom dette var forståelig, er det da noen som vet hvordan jeg får tilbake slike oppdateringer? Skjønner ikkeno

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 17:48   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjernet innlegg på FB

Går inn på profilen din, og så helt ned på siden, det står det på høyre siden "instillinger" eller endre innstillinger. trykk på den å trykk bort hva du vil at ikke skal sjules.

Når jeg fant ut at de hadde laget den muligheten å fjerne alt på veggen uten om det jeg skrev der og det venner skrev til meg så begynnte jeg å bruke FB igjen . Var super hæppy over at alt "rotet" ble borte ved et tastetykk istede for å sitte å slette en og en

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 18:44   #3
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Fjernet innlegg på FB

Takk Honda. Jeg tror jeg forstod hva du mente.
Men når jeg trykker på "Hjem", vil jeg helt nederst på siden komme til et blått felt der det står "Flere hendelser" til venstre, og "Endre innstillinger" til høyre.
Når jeg da trykker "Endre innstillinger", får jeg bare opp en oversikt over div applikasjoner jeg har sperret for. Bobble Saga, CityVille osv.
Men ingenting om kommentarer evt andre hendelser på min profil.

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:51   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjernet innlegg på FB

Opprinnelig lagt inn av tante Veronica, her.

Takk Honda. Jeg tror jeg forstod hva du mente.
Men når jeg trykker på "Hjem", vil jeg helt nederst på siden komme til et blått felt der det står "Flere hendelser" til venstre, og "Endre innstillinger" til høyre.
Når jeg da trykker "Endre innstillinger", får jeg bare opp en oversikt over div applikasjoner jeg har sperret for. Bobble Saga, CityVille osv.
Men ingenting om kommentarer evt andre hendelser på min profil.

Ikke på hjem men inne på din side på fjesboka, ikke der du får opp alt de andre skriver men der du får opp bare om deg,altså din vegg ,din profil

Nedest der er den knappe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no