Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-14, 14:42   #41
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men altså; verden ER jo ubehagelig. Når man ber om å få en vits på prikk, så blir den jo der. Tenk hvordAN MITT UTGÅENDE PANEL SER UT, GANSKE MANGE SLIKE VITSER SOM ER PRIKKET TIL ALLE DE SOM SPURTE. (herregud caps lock) Burde man ikke tenke på slikt før man ber om å få noe tilsendt seg?

Av samme grunn åpner jeg sjelden "herreguuuud - se hva som skjer-videoer på Youtube. Synet forblir i hodet.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Poeng. I tillegg; tenk på de som faktisk blir rammet av det faktiske russekortet? Som går hjem og legger seg på kvelden og bærer ordene med seg, fordi de vet at de var myntet på dem. Det er tristere enn at kontrollpanelet er litt ubehagelig, altså.

Joda, det burde man sikkert tenkt på, og jeg skrev også i hovedinnlegget at det var min egen skyld. Jeg syntes tråden var interessant, og følte behov for å få vite hva som sto på russekortet, som skapte sånt engasjement hos HI. Jeg reflekterte ikke videre over at kommentaren ville bli det første jeg så hver gang jeg gikk inn på FP. Og det var ubehagelig. Ikke i nærheten så ubehagelig som å være den som blir utsatt for rasisme, selvfølgelig, det synes jeg er en pussig sammenligning. Men ubehagelig nok til at jeg ønsket å slippe å eksponeres for det jevnlig. Forøvrig har jeg vært så ivrig på prikkingen selv også nå at de prikkene jeg selv sendte i sakens anledning også er borte fra panelet mitt.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:43   #42
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Det finnes ellers noe som heter PM, har jeg hørt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:50   #43
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det finnes ellers noe som heter PM, har jeg hørt.

Ja, det får være lærdommen her.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:53   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:58   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Ikke i nærheten så ubehagelig som å være den som blir utsatt for rasisme, selvfølgelig, det synes jeg er en pussig sammenligning.

Syns du det er en pussig sammenlikning at du syns det var ubehagelig, når du ikke engang er personlig rammet av den og at det da er en fin anledning til å faktisk kjenne litt på det ubehaget og reflektere over hvor mye verre det er for dem som blir rammet?

Innlegget mitt var ikke ment som kritikk, jeg har absolutt forståelse for at man syns det er ubehagelig å se noe slik, og syns det er helt greit å bli prikket for å få det vekk. Samtidig skjønner jeg godt at moddene ikke ser det som sin oppgave å fjerne dem for dere. Selv ba jeg ikke om å få prikk fordi jeg ikke syns selve ordlyden var særlig relevant. I tillegg la noen ut en lenke til en liknende vist en svensk ungdom hadde blitt dømt for å poste på FB.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:11   #46
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg er så glad for at min mentale ignoreringsfunksjon er velutviklet etter mange år på forum, noe godt har det kommer ut av all kranglingen og drittslengingen.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:21   #47
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns du det er en pussig sammenlikning at du syns det var ubehagelig, når du ikke engang er personlig rammet av den og at det da er en fin anledning til å faktisk kjenne litt på det ubehaget og reflektere over hvor mye verre det er for dem som blir rammet?

Innlegget mitt var ikke ment som kritikk, jeg har absolutt forståelse for at man syns det er ubehagelig å se noe slik, og syns det er helt greit å bli prikket for å få det vekk. Samtidig skjønner jeg godt at moddene ikke ser det som sin oppgave å fjerne dem for dere. Selv ba jeg ikke om å få prikk fordi jeg ikke syns selve ordlyden var særlig relevant. I tillegg la noen ut en lenke til en liknende vist en svensk ungdom hadde blitt dømt for å poste på FB.

Sorry, jeg leste deg visst med vrangbrillene på, Tallullah. Jeg har absolutt reflektert over hva det gjorde med meg bare å bli eksponert for vitsen, og hvor vondt det da må være når man faktisk blir rammet. Og jeg mente selvfølgelig ikke at moddene skulle fjerne dem, jeg lurte på om jeg kunne gjøre det på noen måte.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:22   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Alt i orden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:51   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Poeng. I tillegg; tenk på de som faktisk blir rammet av det faktiske russekortet? Som går hjem og legger seg på kvelden og bærer ordene med seg, fordi de vet at de var myntet på dem. Det er tristere enn at kontrollpanelet er litt ubehagelig, altså.

Nemlig. Visst det er pokker så ubehagelig, derfor var det så viktig at det ble tatt tak i. Sånn er jo hverdagen ofte.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 17:28   #50
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Hvis man ønsker å få greie på ting så må man jo tåle at man får det også da? Jeg skjønte ikke helt poenget med all den prikkingen istedenfor at man bare kunne skrevet det i tråden og sladdet det, sånn at bare de som ville lese det gjorde det helt frivillig om de ville. Da hadde i alle fall den stygge vitsen bare stått ett sted og ikke hundre eller noe. Nå aner jeg ikke hvilken vits det handlet om, men så nyskjerrig at jeg måtte ha prikk, det gadd jeg ikke å be om når det er ting som ikke kan skrives i en tråd, da kan det være. Har man sagt A så får man si også B i tråden og ikke drive rundt på bakrommet mener nå jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 17:23   #51
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg ønsket ikke å skrive vitsen i en google søkbar tråd, for slik å bidra til massepublisering på nett. Derfor ble det slik.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 17:29   #52
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har fremdeles problemer med å forstå hvorfor det var så viktig å faktisk lese vitsen selv. Holdt det ikke å høre at det var en rasistisk vits?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 17:32   #53
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Med det tempoet jeg vanligvis får prikker vil det ta omtrent ett år før denne prikken forsvinner fra kontrollpanelet. Jeg visste hva jeg ba om og tåler fint at den er der.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 17:39   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Ah, hos meg hadde den sikkert forsvunnet i løpet av en dag.

Neida.
Joda.
Neida.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 23:57   #55
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ah, hos meg hadde den sikkert forsvunnet i løpet av en dag.

Neida.
Joda.
Neida.

Og jammen fikk jeg min første røde for innlegget over, som ikke var ment som et tiggeinnlegg. Som jeg sa, jeg lever fint med en rassistisk vits på panelet mitt, jeg spurte jo om det.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 09:45   #56
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Den røde var ikke fra meg, altså. :baresådetersagt:

Hvem er det egentlig som driver og røprikker for sånt?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 09:47   #57
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Den røde var ikke fra meg, altså. :baresådetersagt:

Hvem er det egentlig som driver og røprikker for sånt?

Det samme lurer jeg på, for en sær ting å gjøre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 09:53   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Folk er sære. Det kan jo ikke være noe nytt.

Og rødprikk for noe som oppfattes som tigging er helt innafor. Selv om det ikke var tigging.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:05   #59
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jada, jeg vet at det er slikt som gjøres på FP, og synes jo også at åpenbar prikketigging er teit og unødvendig. Jeg synes likevel det er rart/komisk å rødprikke noe som i verste fall kan oppfattes som prikketigging, spesielt fordi FP-ere flest synes prikketigging er teit og derfor ikke prikker slike innlegg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:09   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Sier man prikk og prikking mange nok ganger blir det snål lyd av det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no