Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nokre Fitbit-spørsmål

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-16, 22:08   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Jøss, min gir ikke meg noe ekstra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:16   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Ikke meg heller. Men det blir jo fort 2000 skritt på en veldig inaktiv dag også syns jeg?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:30   #23
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Hm, må virkelig sjekke hva som skjer på t-baneturen hjem i morgen. Jeg kan ikke helt skjønne at jeg kan ha gått 32 etasjer i dag.

Teller den etasjer når man tar heisen, da?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:31   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Så fint at eg kunne lære bort noko, Elise!!!

Men kva tyder "you'we achived the Sneakers badge" for noko?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:37   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Det betyr at du har gått en viss lengde.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:39   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ikke meg heller. Men det blir jo fort 2000 skritt på en veldig inaktiv dag også syns jeg?

Ja, da jeg var syk før jul og bare gikk mellom seng, sofa, toalett og kjøkken i en liten byleilighet var jeg oppe i minst 4000 skritt hver dag.

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Teller den etasjer når man tar heisen, da?

Nei, min gjør ikke det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:43   #27
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Wow, jeg har aldri fått med meg at den vibrerer ved anrop og viser hvem som ringer!! Kult, da kan jeg jo skru av lyden fullstendig på mobilen mye oftere. Inne på devices, call notifications måtte jeg inn på call notifications og si at den skulle hente navn fra kontakter, tror jeg. Funket da vi testet det i stad.


Hm. Eg får ikkje til det med kontaktar.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:50   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, da jeg var syk før jul og bare gikk mellom seng, sofa, toalett og kjøkken i en liten byleilighet var jeg oppe i minst 4000 skritt hver dag.



Nei, min gjør ikke det.

No har eg analysert trappedagen min grundig, og det ser ut som om dei tre etasjene eg går opp på jobb kvar morgen, ein etasje opp etter lunsj, og den turen opp att frå rådgiver, trappa opp på treningssenteret, tre etasjer opp til mor mi sin leilighet og ein tur opp her heime er det som er talt med. Ikkje bilturen min heim

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 23:01   #29
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Min registrerer ikke etasjer hvis ikke jeg går.

Strikking kan nok gi utslag, men jeg tror du hadde fått mer enn 2000 skritt av det. Jeg får noen hundre skritt av å dusje og jeg dusjer sittende. Det er hårvasken og tørking med håndkle den registrerer som skritt.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 23:11   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Ingen utslag på strikking eller hårtørking her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 00:23   #31
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Jeg får heller ikke utslag på strikking, og jeg strikker en del. Jeg opplever Fitbiten som relativt flink til å skille ekte aktivitet fra andre bevegelser.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 00:34   #32
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Jeg får heller ikke mye feil føler jeg. Og når jeg spiser utifra hva fitbiten oppgir at jeg forbrenner, så går jeg ned i vekt i noenlunde rett tempo. Så tror ikke den kan være veldig feil der.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 08:20   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Jeg synes og den er ganske ok. Jeg var på pulsspinn på søndag, og det håndterte den ikke. Jeg vet ikke om det var en engangsgreie, men i alle fall fant den ikke pulsen min en del ganger, så jeg har i følge fit-bit'en ikke hatt pulstopper i det hele tatt - selv trodde jeg at jeg skulle besvime på sykkelen, omtrent.

For øvrig har jeg virkelig fått sansen for å bruke fitbiten som vekkerklokke. Makan til behagelig måte å vekkes.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 08:36   #34
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg får heller ikke utslag på strikking, og jeg strikker en del. Jeg opplever Fitbiten som relativt flink til å skille ekte aktivitet fra andre bevegelser.

Okei.

I dag våknet jeg med 32 skritt på klokka.
Må innom der jeg kjøpte den tidligere i uka for å få de til å se på den.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 08:38   #35
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Sjølv om du la deg før midnatt?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 08:41   #36
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.033
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Min er innlevert nå, den hang seg opp og måtte restartes hver dag. Den fikk en strek som gikk fram og tilbake, skrittene hang et par tusen etter og alt ble feil. Appen var korrekt, men ikke klokka. Håper jeg får ny.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 08:49   #37
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Jeg får ingen skritt eller høyemetre for tbaneturen, ikke for trikken heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 08:50   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Okei.

I dag våknet jeg med 32 skritt på klokka.
Må innom der jeg kjøpte den tidligere i uka for å få de til å se på den.

Har du den f.eks. på dominant hånd, men har huket av på non-dominant? Jeg vil tro at den kan ta mer feil da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 09:34   #39
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Sjølv om du la deg før midnatt?

Ja.
Og ikke var jeg oppe i natt heller.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har du den f.eks. på dominant hånd, men har huket av på non-dominant? Jeg vil tro at den kan ta mer feil da.

Non dominant hånd.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 10:12   #40
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.033
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Sitat:

How can I make my Charge tracking more accurate?
You can improve the accuracy of your Charge HR by changing the Dominant Hand setting. To do so, log into your fitbit.com dashboard, click the gear icon in the top right, and go to Settings > Devices. Changing this setting to "Dominant" will decrease the sensitivity of step counting and should reduce any over counting of steps when your body is not moving. The "Non Dominant" setting will increase the sensitivity of step counting, and we recommend this setting if your Charge HR is not counting enough steps.

If you feel that your step count is inaccurate, you may want to manually adjust the stride length that we calculate automatically. For more information see How do I measure and adjust my stride length?

Om klokka er for sensitiv kan man sette den på nondominant hånd og innstillingene på dominant, den vil da være mindre sensitiv. I følge Fitbit selv.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no