Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Leser dere ungdomsbøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 00:13   #41
saxpia
Aktiv
 
saxpia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 232
saxpia er litt kul
Standard

Sv: Leser dere ungdomsbøker?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Ellers så kjøpte jeg noen bøker om Sookie Stackhouse til datteren min, men den som endte opp med å bli hekta, det var meg

Har datteren din lest dem? Jeg elsker bøkene om Sookie, men jeg anser dem ikke som ungdomsbøker, og har derfor holdt tilbake på disse i niendeklassen min.


Jeg leser dessverre alt for lite ungdomsbøker. Det siste året har det blitt twilight-serien. Før det var det Harry Potter. Men har utrolig mange titler som frister, spesielt etter å ha vært på ungdomsbokgilde i forbindelse med jobben.

__________________
Største -04, mellomste -06 og minstemann -08
saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 09:32   #42
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leser dere ungdomsbøker?

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Har datteren din lest dem? Jeg elsker bøkene om Sookie, men jeg anser dem ikke som ungdomsbøker, og har derfor holdt tilbake på disse i niendeklassen min.


Jeg leser dessverre alt for lite ungdomsbøker. Det siste året har det blitt twilight-serien. Før det var det Harry Potter. Men har utrolig mange titler som frister, spesielt etter å ha vært på ungdomsbokgilde i forbindelse med jobben.

Hun har lest dem ja. Jeg ville nok ikke som lærer gitt bøkene til en 9. klassing i skolesammenheng ( ), men både min datter og venninnene hennes hadde lest seg gjennom Sookie-bøkene på engelsk før hun fikk bøkene oversatt til norsk av meg.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 15:06   #43
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leser dere ungdomsbøker?

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Jeg leser dessverre alt for lite ungdomsbøker. Det siste året har det blitt twilight-serien. Før det var det Harry Potter. Men har utrolig mange titler som frister, spesielt etter å ha vært på ungdomsbokgilde i forbindelse med jobben.


Det finnes så mange gode ungdomsbøker, etter at jeg leste Twilight-sagaen så åpnet det seg en hel ny verden for meg(og da tenker jeg på alle mulige sjangere ikke bare vampyrbøker ).

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bøker for ungdom, ungdomsbøker, ungdomslitteratur


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no