Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tenåringssjokket - overvåkning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-18, 14:37   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Jeg synes jo generelt at teknologi ikke er et onde eller et gode, det bare er. Så her handler det alt om hvordan man bruker det. Jeg bruker av og til snapmap til å se hvor 14-åringen er, hvis han ikke svarer. Han vet om det, og jeg har sagt hvorfor jeg ønsker å ha ham det. Han ghoster meg innimellom, og det er så klart ok. Og han vet at jeg ikke gjør det for å sjekke ham og fordi jeg tror at han lyver, men for å se om han har dratt fra klatringen enda og jeg skal sette på maten hans, eller om han dro til kompisen eller ikke og dermed spiser middag der (og i ett tilfelle faktisk for å hjelpe ham å finne veien hjem, siden han syklet seg vill ). Han vet at jeg ønsker det fordi han er dårlig til å svare på mine urgent meldinger når han spiller, og han vet at han har makten til å si ja eller nei. Og hvis han hadde sagt nei, måtte vi funnet andre løsninger.

Jeg prøvde meg på å installere den Telenor-minfamilie-appen til hele familien, men der var det foten ned fra tenåringen, gitt. Og det er nok like greit.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no