Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-14, 21:50   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Denne har eg kjøpt meg. Den var fin!


http://static01.miinto.no/photos/pro...-1000x1000.jpg

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 22:06   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Hjelpe og trøste, er det bare jeg som synes at de rynkene på den grønne Ilse Jacobsen-kjolen gir inntrykk av at det er dama som er rynkete og ikke kjolen? Jeg har stirret og stirret på den kjolen, og jeg synes den er utrolig lite flatterende, til tross for ellers pent snitt. Eventuelt er det bare slik det ser ut på mobilen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 23:21   #43
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Im in love...iallefall i kjolen på bildet!
http://www.zalando.no/louche-electra...1c03z-m11.html

( og nå ser jeg at ryggen seff. er open Hvorfor må ryggen alltid vere sånn på kjoler jeg liker!? )

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 23:47   #44
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Im in love...iallefall i kjolen på bildet!
http://www.zalando.no/louche-electra...1c03z-m11.html

( og nå ser jeg at ryggen seff. er open Hvorfor må ryggen alltid vere sånn på kjoler jeg liker!? )

Den sikler jeg også på.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 23:51   #45
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Jeg drømmer om denne skjønnheten fra Boden.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 07:41   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hjelpe og trøste, er det bare jeg som synes at de rynkene på den grønne Ilse Jacobsen-kjolen gir inntrykk av at det er dama som er rynkete og ikke kjolen? Jeg har stirret og stirret på den kjolen, og jeg synes den er utrolig lite flatterende, til tross for ellers pent snitt. Eventuelt er det bare slik det ser ut på mobilen min.

Ser ikke sånn ut for meg (på iPaden). Jeg syns kjolen ser veldig fin ut, til tross for at jeg ikke er så glad i sånne draperinger som fremhever brystene. Men ermene burde vært rettet opp litt, og den er litt skrukkete i skjørtet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 08:09   #47
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Ser de kunne glattet litt på skjørtet ja, men ellers er vel draperingene slik de er ment å være, tror jeg.

Og når vi snakker om drapering, lurer på om jeg skal stikke innom Vero Moda og prøve denne:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 08:21   #48
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Og denne fra Noa Noa:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 13:02   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

HM har også noen ok nå, jeg liker maxikjoler da.






Da har jeg prøvd, og kjøpt denne i dag. Det er helt "vanlig" tykk bomullsstoff. Typisk sånn hverdagskjole synes jeg
Jeg kjøpte str M, så de er ikke små i str iallefall. Jeg er normalt en L.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 16:57   #50
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerkjoler?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Da har jeg prøvd, og kjøpt denne i dag. Det er helt "vanlig" tykk bomullsstoff. Typisk sånn hverdagskjole synes jeg
Jeg kjøpte str M, så de er ikke små i str iallefall. Jeg er normalt en L.

Ok, takk for vurdering

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no