Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-14, 23:32   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Nå er våren her, og tradisjonen tro sitter jeg og surfer på klær og sko. Får alltid lyst til å oppfylle en gammel drøm hver gang det blir vår - nemlig å bli litt mer personlig i stilen og gjøre litt mer ut av det når jeg kler meg. Dessverre blir det alltid bare med drømmen, jeg kommer liksom aldri dit at jeg kjøper de tingene jeg faktisk ønsker meg. Jeg vet ikke hvorfor, men det er nok en blanding av å ikke tørre og å ikke ha tro på meg selv, redsel for å skille meg ut.

Jeg vet egentlig hvor jeg vil. Jeg liker å pynte meg, da jeg gikk i barnehagen nektet jeg å dra hvis jeg ikke hadde skjørt eller kjole. Jeg liker det som er litt retro eller litt rocka, striper (og prikker), jeg liker gjerne det som er litt nytt, jeg liker å skille meg litt ut (selv om jeg og er redd for det). Jeg har en liten byste, definert liv og store ben og hofter, derfor foretrekker jeg sko med hæl, kjoler og skjørt med a-form. Jeg liker å pynte meg med smykker og andre accessories.

Problemet er at jeg så og si aldri tør å gjøre det overforstående, selv om jeg har lyst. Jeg går rundt i bukser og gensere jeg egentlig ikke liker så godt, fordi de er trygge og vanlige. Nå når sommeren kommer så blir det alltid et større problem fordi jeg ikke liker shorts og capribukser, men vet ikke hvordan jeg skal sette sammen et antrekk med kjole eller skjørt. Og vet ikke helt om jeg tør å bruke det heller.

Noen som har hatt det på lignende måte? Noen som har utviklet en egen stil i voksen alder (jeg er 30 nå). I dag har jeg vært syk og har hatt noen timer til å surfe på klær og sko, og da kjenner jeg stressnivået stige. Også vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli en som tør slike ting.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:37   #2
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

For å illustrere problemet.

Jeg har sett på en kjole jeg liker, denne:



Den vil jeg bruke til hverdags, så da må jeg ha noe tilbehør som toner det ned. Jeg hørte med en venn, som foreslo sneakers. Så da ser jeg meg blå på sneakers, uten å finne noen som gjør antrekket perfekt. For jeg er unødvendig opptatt av at antrekk må matche 100 %, hvis ikke kan jo "noen" finne på å tenke at det er ikke noe fint sammen. Og det er jo selvfølgelig forferdelig...

Etter å ha sett en stund nå har jeg funnet flere sko som jeg selv mener passer til antrekket, men jeg stoler ikke på min egen vurdering, og slår derfor fra meg hele prosjektet. Dessuten må jeg jo finne både strømpebukse og jakke og smykke til, og det virker nærmest umulig altså.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:39   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Hvorfor må du tone den ned for å bruke den til hverdags?

Jeg går ofte i kjole, også på hverdager. Og jeg toner ikke ned noe, jeg går sjelden med flate sko. Jeg er sikker på mange synes jeg er overdressed, men og så da? Jeg går i det jeg liker, så går de i det de liker. Ferdig med det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:44   #4
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Jeg har ofte endt opp med å kjøpe det samme som en utstillingsdukke har på seg. Og da tenker jeg tilbehøret. Jeg bestemmer meg for kjolen, men det sjalet/jakken/smykket var da veldig fint til? Butikkene har ofte flinke folk som setter klærne sammen med det rette tilbehøret.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:45   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Cardigan og ballerinasko. Evt Converse, eller ankelstøvletter. Nydelig kjole! Du kan matche med en turkis eller oransje cardigan. Bolero eller dressjakke gjør den mer pyntet.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:50   #6
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvorfor må du tone den ned for å bruke den til hverdags?

Jeg går ofte i kjole, også på hverdager. Og jeg toner ikke ned noe, jeg går sjelden med flate sko. Jeg er sikker på mange synes jeg er overdressed, men og så da? Jeg går i det jeg liker, så går de i det de liker. Ferdig med det.

Jeg tror det egentlig er her det ligger. Jeg er grundig opplært i at det ikke er bra/lønner seg å skille seg ut. Og nå tør jeg ikke gjøre det jeg har lyst til. Må kanskje drive litt eksponeringsterapi og bare tørre det noen ganger.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:51   #7
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Cardigan og ballerinasko. Evt Converse, eller ankelstøvletter. Nydelig kjole! Du kan matche med en turkis eller oransje cardigan. Bolero eller dressjakke gjør den mer pyntet.

Og hvis det ikke var varmt nok til å gå med bare ben (jeg er en frossenpinn av rang), hva skulle man hatt til da?

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 00:03   #8
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Mørk, tett longs, i brun eller mørk blå, om de prikkene er riktig gjengitt på fargen. Eller i en av knallfargene, om du finner riktig farge!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 00:18   #9
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Begynn i det små. Kjøp kjolen du viser her, sånn til å begynne med. Du kan ha ballerinasko eller pumps til, og en kort skinnjakke. Eller en kort cardigan. Er det litt kaldt kan du ha tynne strømper til.

Man trenger ingen unnskyldning for å pynte seg i hverdagen, når noen på jobben tidligere spurte hvorfor jeg var så pyntet svarte jeg; "fordi jeg våknet i ett helvetes dårlig humør". Og det stemmer altså. Det hjelper alltid å pynte seg litt ekstra på en dårlig dag.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 01:24   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Hopp i det! Og ikke match. Det er ikke farlig. Superkul kjole som du kan bruke hva som heldt til. Cardigans, olajakke, blazer. Tette strømper, fargede strømper, ingen strømper. Smykker trenger du ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 07:51   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

De har en grønn jakke på Indiska som er fin til kjolen. Cardigan. Jeg var nære på å kjøpe denne i går, men ingen av størrelsene var helt passe.

Jeg gikk litt rundt i butikken med den kjolen og jakka på og du verden så mange som skrøt av den

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 07:53   #12
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Noe espadrillosaktig kunne sikkert passe bra om du vil tone de litt ned.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 08:39   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Veldig kul kjole!

Men det viktigste er dette: hvis du vil ha din egen stil, må du tåle at ikke absolutt alle liker alt du går med. Hvis alle hadde likt det, hadde alle brukt det, og det hadde ikke vært din egen stil.

Kan du sette deg ned og tenke litt på hva som kan skje hvis noen ikke liker kjolen? Eller liker kjolen, men ikke skoene? Ingenting. Det er BRA hvis noen legger merke til deg, og at de funderer på hvorfor du har valgt den vesken til. Det er sånn trender beveger seg og folk blir inspirert. Du kan ikke gjøre noe feil, det er smak det handler om, ikke rett og galt.

Ut av skallet!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:03   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Selvfølgelig er det mulig. Og i en hver alder, en 30-åring er ung.

Jeg begynte langsomt å skifte stil da jeg var litt over 30. Lenge tenkte jeg at det krevde mer å gå med kjoler og skjørt enn med bukser, selv om jeg egentlig likte best det første. Men så begynte jeg bare å gå mer med det. Først av og til, og følte meg veldig pyntet, men så fortsatte jeg, til jeg nå går mer med kjoler og skjørt enn med bukser. Jeg trives med det og får mange komplimenter for at jeg kler meg fint.

For meg var cluet å gjøre det langsomt fordi jeg ville syntes det var flaut om folk rundt meg ble veldig oppmerksomme på endringen. Men skjørt en dag i uken først, og så flere etterhvert, og helt umerkelig så har du plutselig en annen stil.

Som Candy Darling sier så må du regne med at ikke alle liker det du går med, men det er det jo aldri alle som gjør heller. Jeg har aldri opplevd at noen har kritisert klærene mine. Selv om jeg sikkert regner med at det er noen som mener at jeg er overpyntet på jobb, selv i relativt streite kjoler og skjørt. Men livet er for kort til å ikke trives med de klærene du går med.

Lykke til. Det er en fin kjole og en fin kjole blir aldri feil.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:04   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Det er jo mye verre å ikke bli lagt merke til enn å bli rynket på nesen av!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:08   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Just do it!

Jeg gikk fra å bruke reklame t-skjorte, fleecejakke og dongeribukse hver dag på jobben (kontorjobb) til å nå variere med kjoler, skjørt, hæler, jeans, dressjakker, paljetter, ja you name it. Oppmerksomhet får du, men positiv oppmerksomhet! Nyt den positive oppmerksomheten, den varer ikke så lenge. Jeg hadde passert 35 da jeg gjorde dette skiftet.

Kul kjole med uendelige variasjonsmuligheter. Go for it!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:20   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Enig med Candy! Ikke tenk på at alle andre skal like klærne dine. Det skjer ikke likevel. Noen vil syns at den kjolen er finest med nette sko som matcher i fargen, andre vil syns at mismatch med røde sneakers er mye kulere. Begge deler går fint an. Finn ut hva DU syns er finest og hva du trives best med. Den kjolen var kjempefin, og du trenger ikke tenke på at skoene skal tone den ned til hverdagsbruk. Jeg hadde ikke brukt sneakers til den, men bruker heller ikke 15 cm høye paljettstiletthæler til hverdags (eller noen gang i og for seg), det fins mange typer sko mellom der. Oransje pumps eller ballerinasko eller sandaler, hvite tøysko, turkise sandaler, bare for å nevne noe.

For min egen del så greier jeg sjelden å blande altfor mange farger, jeg trives best med en viss ro over antrekkene. Det betyr ikke at jeg ikke kan syns det er fint på andre med en litt mer utagerende stil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:35   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Jeg har alltid syntes klær har vært vanskelig.
Jobbet mange år med arbeidsuniform og slapp på en måte unna.
Nå er det blitt lettere synes jeg. Jeg var innom den romantiske stilen, men det ble aldri meg.
Nå er jeg i en litt mer tøff stil. Ofte skjørt, bruker cardigans og singletter til. Sneakers eller ballerina. Skinnjakke og olajakke bruker jeg mye.

Jeg har funnet noen butikker som jeg synes er flinke til å hjelpe til, og får masse inspirasjon derfra.

Kjolen var kjempefin!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:37   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Mens jeg elsker farger, og kan gjerne bruke korall og rosa og oransje sammen, hvis jeg synes fargetonene jobber sammen. Og liker ikke å matche neglelakk, sko og veske, da føler JEG meg utkledd. Bare for å illustrere at ingen liker helt det samme.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 14:39   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Jeg tror det egentlig er her det ligger. Jeg er grundig opplært i at det ikke er bra/lønner seg å skille seg ut. Og nå tør jeg ikke gjøre det jeg har lyst til. Må kanskje drive litt eksponeringsterapi og bare tørre det noen ganger.

Det meste jeg var grundig opplært til har jeg vært nødt til å utfordre og forkaste. Det er aldri for sent. Bare gjør det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no