Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var jenta si, det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 21:33   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Det var jenta si, det

Vi sitter ute og drikker kaffe, yndlingsnaboen og vi. Og der kommer barna til en annen på tunet med en stabel plakater med FrP-propaganda - som de stifter opp på postkassestativet med den største selvfølgelighet. De tar runden, og vi hører stiftemaskinen jobber rundt i hele boligområdet. Vi fire satt og brant i fingrene etter å rive ned styggedommen, og da enern kom til, ba jeg henne og venninden gå og ta den ned. De så gjorde. Jeg skal ha meg frabedt å ha sånt søppel hengende midt i trynet.

En times tid senere skulle hun inn, og kom stolt og fortalte at de to hadde tatt runden i nabolaget og revet ned alle plakatene de hadde funnet.
Flinke jentene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:36   #2
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Egentlig burde jeg som den intense Frp hater jeg er si "Flinke enern og flinke Safran " .

Men selv om det er FrP så syns jeg det var en fryktelig teit ting og oppfordre til.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:36   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Unnskyld meg, men jeg blir litt målløs av at du sendte ungene dine avgårde for å ta dem ned. Jeg hadde aldri villet bruke ungene mine på en slik måte ...

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:38   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Barn skal selvsagt indoktrineres til å ødelegge styggedom. Sånn bortsett fra det så er det ingen d i venninne.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:38   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Jeg ba dem ta ned den ene plakaten de hadde klistret opp på mitt postkassestativ. Resten gjorde de selv.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:40   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ba dem ta ned den ene plakaten de hadde klistret opp på mitt postkassestativ. Resten gjorde de selv.

De skulle gjøre skikkelig arbeid når de først var i gang ja.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:41   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Er det forresten noe bedre av naboen som sender ut sine unger for å sette dem opp, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:42   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Det er selvsagt verre, men man kan ikke forvente annet av neandertalere.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:42   #9
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Naboen burde i utgangspunktet ha bank for at han/hyn stemmer Frp, men sabotage er det jo okke som.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:43   #10
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Jeg synes det er greit å ta ned den ene plakaten som er hengt på ditt stativ. Resten ville jeg ikke oppfordret til, nei. Og nei, det er ikke bedre å bruke barna sine til å sette dem opp heller.

(selv om jeg personlig ikke har noe i mot at Frp-plakater forsvinner på mystisk vis)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:45   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Jeg hadde også tatt ned plakaten fra mitt postkortstativ, og jeg synes også det er litt drøyt å sende ut unger til å henge opp partipropaganda, uavhrngig av hvilket parti det er.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:53   #12
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Kommer ikke det litt an på hvor gammle ungerne er da?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:57   #13
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Nei, jeg synes folk skal få henge opp partipropagandaen sin sjøl, eventuelt betale noen i dyre dommer for å gjøre det. Noen som er store nok til å takle eventuelle kommentarer fra forbipasserende.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:14   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg synes det er greit å ta ned den ene plakaten som er hengt på ditt stativ. Resten ville jeg ikke oppfordret til, nei. Og nei, det er ikke bedre å bruke barna sine til å sette dem opp heller.

(selv om jeg personlig ikke har noe i mot at Frp-plakater forsvinner på mystisk vis)

Signerer Kanne i sin helhet.

Det ville ikke falt meg inn å synes at barna var flinke fordi de rev ned alle andre plakater (selv om jeg personlig ikke liker hverken FrP eller å bruke barn til å henge opp slikt).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:18   #15
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Tidlig krøkes som god politisk sans skal få Jeg er forresten litt uhøfflig mot de som driver med FrP propaganda jeg også. Noen unggutter prøvde å dele ut brosjyre til meg sist vi var på Obs og handla, og jeg klarte å lire utav meg en så uhøfflig avvisning at da vi skulle tilbake insisterte Nobus på at vi skulle gå en stor omvei rundt ungguttene så han ikke risikerte at kona hans var frekk mot vilt fremmede 2 ganger på en dag Men for å være litt mer alvorlig så ble jeg ganske betenkt av å se såpass mange unge gutter stå der og støtte et parti som FrP, jeg håpte at ungdommene var litt mer "idealistiske".

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:31   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Signerer Kanne i sin helhet.

Det ville ikke falt meg inn å synes at barna var flinke fordi de rev ned alle andre plakater (selv om jeg personlig ikke liker hverken FrP eller å bruke barn til å henge opp slikt).

Hun fikk ikke akkurat kjeft.

Naboens elleveåringer ble sendt ut for å sette opp. Min ener tok dem ned. Det blir 1-1, slik jeg ser det.
Jeg skal ha meg frabedt å ha FrP-propaganda hengende midt i trynet, og jeg syns det er usmaklig å henge det opp i boligområdet på denne måten, til og med av UNGER. Hadde ikke jentene tatt ned den plakaten, hadde jeg gjort det selv. Det var min måte å vise meg politisk aktiv.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:33   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hun fikk ikke akkurat kjeft.

Naboens elleveåringer ble sendt ut for å sette opp. Min ener tok dem ned. Det blir 1-1, slik jeg ser det.
Jeg skal ha meg frabedt å ha FrP-propaganda hengende midt i trynet, og jeg syns det er usmaklig å henge det opp i boligområdet på denne måten, til og med av UNGER. Hadde ikke jentene tatt ned den plakaten, hadde jeg gjort det selv. Det var min måte å vise meg politisk aktiv.

Jeg er helt enig med deg i at det er skikkelig usmakelig, men rent prinsipielt synes jeg ikke unger skal læres opp til å dra ned ting fra andres kasser.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:34   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Fra andres? Hva med sin egen?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:35   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er helt enig med deg i at det er skikkelig usmakelig, men rent prinsipielt synes jeg ikke unger skal læres opp til å dra ned ting fra andres kasser.

Andres kasser? Det var min kasse. De hadde til og med stappet noe OPPI kassen. Jeg lærer dem ikke opp til å dra ned ting fra andres kasser, men det kunne ikke ramle meg å kjefte på dem for det de gjorde. Iallefall ikke når det er den type propaganda det gjelder.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:38   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Andres kasser? Det var min kasse. De hadde til og med stappet noe OPPI kassen. Jeg lærer dem ikke opp til å dra ned ting fra andres kasser, men det kunne ikke ramle meg å kjefte på dem for det de gjorde. Iallefall ikke når det er den type propaganda det gjelder.

Nei, og det er der vi er forskjellige. Jeg ville nok påpekt at å dra ned ting fra andres kasser synes jeg ikke er en barneoppgave, uansett hva det gjelder. Egen kasse er noe helt annet selvsagt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no