Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 10:34   #21
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Her står jeg opp rett etter 6 og vekker smurfen og legger han i sengen vår slik at han kan se barne-tv mens jeg dusjer og ordner meg. Så ordner jeg matpakke til han. Kler på han også drar vi ca 7

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:46   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

For tiden er jeg sykmeldt og gravid, så morgenen ser slik ut hos oss:

Jentungen våkner vanligvis mellom halv åtte og åtte en gang. Da henter vi henne inn i senga vår og ligger alle tre og koser og pludrer litt før samboer må opp kl åtte. Da går han og dusjer, mens jeg kler på jenta, smør frokostmatpakke til henne (hun spiser frokost i barnehagen) og gjør henne klar til barnehagen. Da er hun som regel klar samtidig som pappaen (som spiser frokost på jobb), så jeg kobler henne til ryggen hans i MT-en, kysser begge to, og de er ute av døra. Da dusjer jeg selv, spiser frokost foran "god morgen norge", og så begynner min dag.

Hvis jeg ikke går og legger meg igjen da ...

Virkelig behagelige morgener her i huset med andre ord, og jeg nyyyyter det med god samvittighet, fordi jeg vet at fra og med om få uker er situasjonen en helt annen. Først et år med tvillingbabyer, og deretter tre barn som skal gjøres klar til barnehage og to voksne som må skynde seg på jobb.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:57   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:23   #24
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Jeg beundrer oppriktig alle som klarer å stå opp før klokken syv om morgenen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:27   #25
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Nå har ikke vi kommet in i ny rytme etter at vi fikk en bil til (tok toget før, men det går ikke nå) Gubben er fortsatt sykemeldt ga benet, selv om det nå er gipsfritt.

Men rutinen blir vel som følgende:
Vi står opp mellom kvart på 7 og 7.
Går på badet en etter en og de andre tar vel et par trekk av en røyk.

Ungene blir vekket og kler på seg.
Min jobb å finne fram tøy, pakke gymtøy osv. (min intensjon er alltid å ha funnet fram det kveldenfør, men det har blitt med intensjonen til nå)
Mens gubben smører matpakker, spiser ungene frokost og jeg drar på jobb.
Vil vel være der ca 7.45 (men må gjennom sikkerhetskontroll)
Gubben ta med seg ungene og leerer de på skole og i barnehage.
De to eldste sykler vanligvis sommrhalvåret, men med en gang og sykkelsti som ikke er asfaltert så er det tungt å sykel der.
(jeg prøvde og man måtte tråkke som gal i nedoverbakker for å få fart....)

vi har helt klart valgt å sove lenge og ha et stramt program om morgenen, men det fungerer greit her.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:48   #26
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Det er sunt å ikke re opp senga hver dag. Blir visst mindre midd av det.

Det har jeg hørt, det stoler jeg helt og holdent på, og rer derfor aldri opp senga.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:03   #27
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Må vekke gutta mellom 8-9. Lager frokost og nistepakke til barnehagen. Går ned til barnehagen rundt. 9.30-10.00. Er hjemme resten av dagen og gjør da husarbeid, handler, besøker venner, hjelper eller besøker min mormor, triller tur med minsten, forbereder middagen, henter storebror i barnehagen og gjør middagen ferdig til sambo kommer hjem fra jobb. Kl. 16 spiser vi middag. Noen ganger i 17 tiden hvis sambo er senere hjemme. Etter middag er det lek, puzzling, utelek eller annet med ungene før vi ser barne tv.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:13   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Det er sunt å ikke re opp senga hver dag. Blir visst mindre midd av det.

Det har jeg hørt, det stoler jeg helt og holdent på, og rer derfor aldri opp senga.

Det tror jeg også på. Guttungens seng rees ikke opp, dyna legges bare over sprinklene i senga.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 14:48   #29
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Jeg våkner av vekkerklokka 06.00. Tar en dusj og kler på meg, før jeg iler ut døra litt før klokken 06.30.

Frokosten, som er en eller annen frukt, inntas i bilen på vei til jobb. Når jeg kommer på jobb klokken 07.00 sminker jeg meg, drikker kaffe og leser nyheter på net.

Mannen i huset er den som tar seg av barna om morgenen De står opp en god stund etter at jeg er dratt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 16:42   #30
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Før:
Opp ca 06.40.
Dusj, som regel sammen med Lillemor.
Jeg kler på meg og sminker meg, ev. hjelper Lillemor med diverse.
Lager matpakke og spiser frokost hvis jeg får tid (ev. spiser på jobb).
Drar på jobb. (Sykler om sommeren, sitter gjerne på med mannen om vinteren).

Nå:
Sover, ammer, sover, ammer, står opp ca kl 10.
Dusjer mens Knerten sover, ev. lar han ligge i bagen på badet mens eg dusjer
Spiser frokost.

Etter endt permisjon:
Orker ikke tenke på det!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 17:05   #31
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

06.10 - Jeg står opp og går i dusjen. Sminker meg og kler på meg.
06.30 - Jeg lager matpakke, pakker i sekken (klær legges frem dagen i forveien).
06.40 - Barnet vekkes og går på badet og steller seg.
06.50 - Barnet spiser frokost mens mammaen ordner seg ferdig.
07.10 - Vi drar ut døra
07.15 - Vi setter oss oss i bilen og kjører til SFO (som er 200 m unna)
07.30 - Jeg begynner på jobb.

Sånn grovt sett.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 17:14   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Når mannen har dagvakt ser mine morgener slik ut;

05 ettellerannet: Mannen står opp og ser film før han går på jobb
0645: Jeg står opp, steller meg, smører frokost, pakker min veske og ztjernas sekk med matpakker jeg smurte i går, og sløver foran dataen mens jeg spiser.
0720: Jeg vekker ztjerna og kler på han.
0735: Jeg og ztjerna går til barnehagen.
0745: Leverer i barnehagen, sitter sammen med han mens han begynner på sin frokost.
0800: Jeg går til bussen min.
0830: Jeg begynner på jobb.

Når mannen jobber senvakt ser mine morgener slik ut;

05 ettellerannet: Mannen står opp og ser film før vi andre våkner
0730: Jeg står opp og steller meg, smører frokost, pakker min veske og sløver foran dataen mens jeg spiser.
0800: Jeg går til bussen.
0830: Jeg begynner på jobb.

Ztjerna våkner ettellerannet sted innimellom her, og mannen og han har en rolig morgen før de går i barnehagen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 17:21   #33
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

0600 - 0615 - Gubben står opp og går på badet
0615 - Jeg står opp og går på badet
0620 - Jeg jager gubben ut av badet - Vil ha det helt for meg selv om morgenen. Steller meg og finner frem klær til meg selv og til guttungen. Vekker guttungen som går på badet og jeg går ned.

Og da er det to alternative varianter som skjer.
1. Gubben har gått ut med bikkja så jeg dekker frokostbordet og setter på kaffe og te.
2. Gubben driver å dekker frokostbord og setter på kaffe og te og jeg kler på meg og går tur med bikkja.

Deretter spiser vi frokost sammen. Gubben drar 0730. Jeg og guttungen sitter å spiser og drikker te litt lengere og matpakker blir smurt.

Så setter guttungen seg å ser TV eller spiller litt GB mens jeg leser avisen. 0800 - 0815 - Vi drar hjemmefra.

0830 (sånn ca) jeg er på plass på jobb.



Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Det er sunt å ikke re opp senga hver dag. Blir visst mindre midd av det.

Det har jeg hørt, det stoler jeg helt og holdent på, og rer derfor aldri opp senga.

Du kan godt re opp senga hver dag, men ikke med en gang du står opp. Brett dyna til side og la den stå å lufte seg en god stund. Jeg bruker å vente med å re opp til jeg kommer hjem fra jobb.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 17:26   #34
~froggie~
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 83
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Står opp kl. 06.30. Nå de siste morgenene har ungene allerede vært oppe når jeg har stått opp. :notamused: Jeg vil helst ha den lille stunden for meg selv på morran til å stelle meg før ungene våkner. Matpakkene er ferdig smurt kvelden før, så det er bare å ha de inn på badet, pusse tenner, gre hår og kle på de. Re opp sengen gjør jeg sjelden. Så sånn ca.07.10 er vi ute av huset, i bhg kl. 07.15 og jeg på jobb kl. 07.30.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 17:29   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Jeg rer heller ikke senger eller bretter tøy før jeg går. Det får da være måte på, jeg har mer enn nok med meg selv så tidlig på dagen.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg beundrer oppriktig alle som klarer å stå opp før klokken syv om morgenen.

Nuvel, helt frivillig er det ikke. Ungene våkner mellom halv seks og seks hver eneste dag, og enn så lenge er det dem som bestemmer tidsplanen vår.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:53   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Jeg er A-menneske, så om kvelden får jeg i hvert fall ikke gjort noe.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:58   #37
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Matpakken ligger ferdigsmurt fra kvelden før.

Jeg er absolutt et skikkelig B-menneske, hater morgener. Står opp med ungene kvart på syv ca. ordner eldstemann ferdig til han blir hentet med drosje ti over åtte. Innimellom har jeg stelt med selv, pakket sekkene ferdig.

Når eldstemann er sendt ut døren, så hjelper jeg de to andre med påkledning og frokost. Kjører de i barnehagen rundt ni av og til halv ti!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 20:03   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Står opp kvart på sju. (Blir ofte liggende til sju..)
Dusjer før jeg vekker resten av familien. Femåringen syns "hviling" er en del av morgenrutinen, dvs at jeg skal legge meg litt ned hos ham mens han våkner. Det er koselig, men problemet er at jeg blir ganske trøtt igjen hvis vi blir liggende for lenge. Så er det å mase på trøtte tenåringer, lage mat til meg selv og femåringen, ingen niste å lage siden de får mat i barnehagen. Tenåringene må lage niste selv. Som regel kommer vi oss avsted til barnehagen mellom kvart over åtte og halv ni.

To dager i uka står jeg opp, spiser et knekkebrød og vekker familien før jeg går på trening. Så dusjer jeg der etter at jeg har trent, og går rett på jobb.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 20:17   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Vi står opp mellom 6.30 og 6.45.
Jeg hjelper ungene å vaske seg litt og sjekker at de er i gang med å kle på seg.
Jeg hopper i dusjen. Ungene er på badet med meg eller leker.
Jeg lager matpakker og frokost. Ungene leker.
Vi spiser frokost.
Ungene leker evt. litt mer mens jeg finner på noe å gjøre.
Vi går hjemmefra til skolen mellom 7.45 og 7.55.
Jeg er hjemme igjen og kjører på jobb mellom 8.15 og 8.25, sånn ca.

Det som tar mest tid hos oss er matpakkene. Jeg har alltid salat med meg, og ungene vil ofte også ha salat. Jeg gidder aldri å lage dem til på kvelden. Hadde jeg gjort det kunne vi stått opp litt seinere.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 21:28   #40
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg beundrer oppriktig alle som klarer å stå opp før klokken syv om morgenen.

Man har som oftest ikke noe valg. Jeg står nødig opp frivillig før kl 08.
Men har god tid om morgenen, da jeg sjelden begynner før kl 09.15, og barnehagen ligger 100 meter fra den igjen - FØR skolen
Det hender jeg har rukket å vaske minst en vaskemaskin, samt strøket litt tøy i tillegg før vi må gå.
Dessuten er det utrolig diggbart å slippe når jeg kommer hjem, for da er det fort andre ting som skal gjøres.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no