Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lugar til 5 på Københavnbåten?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 17:51   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Lugar til 5 på Københavnbåten?

Vi skal være en uke på Møn Danmark og da er det enklest å ta DFDS til København. Vi har tre barn (7, 7 og 10 år). Vi tar Kielferga flere ganger årlig og der er det jo så greit fordi de har femsengs lugarer. Jeg finner ikke noe tilsvarende hos DFDS. Hvilke lugartype er praktisk for fem personer der?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:59   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.821
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

De har noen som kan ta fem personer. Det er av de dyrere variantene. Når du bestiller kan du gå inn på lugartypen og se, da kan du se om lugaren kan utvides til fler personer. Det er ikke så enkelt å finne, det var litt tilfeldig at jeg kom over det en gang. De må bestilles over telefon.

Det kan hende det blir like rimelig å bestille to enkle lugarer. Bare husk at frokost er inkludert i noen dyre lugarer, men ikke i de rimelige. Det utgjør litt forskjell det også når man skal regne på prisen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:28   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

Ja, jeg fant de jeg også nå, men dessverre er de utsolgt på de aktuelle seilingene. Vi er nok litt sent ute med å bestille siden avreise sannsynligvis blir den dagen skoleferien starter over det meste av landet. Vi må nok derfor ha to vanlige lugarer, men det funker jo det også. Vi skal jo bare sove der en natt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:31   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

Du så tråden min?
Vi sov 6 pers på to rom da, vi hadde ikke fått inn alle på ett / er ikke lov med så mange på ett. Jeg mener faktisk at selv om vi hadde det bortimot største rommet på båten var det ikke lov med "mer enn" 2 ekstra, i tillegg til dobbeltsengen, men det er mulig jeg husker feil. Uansett måtte vi bestille gulvplassen per telefon.

Jeg mener jeg så det var noen av de helt vanlige lugarene med connecting doors forøvrig, i tillegg til de dyrere

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:33   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.821
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

Det blir fort tomt for de finere lugarene.

Jeg hadde også ringt for å forsikre meg om at jeg fikk lugarer like ved hverandre. Det gjør ting mye enklere. Jeg aner ikke om man pleier få det eller ikke. Men jeg husker de skuffede ansiktene til den familien som var plassert på to lugarer langt fra hverandre. Jeg tror det var noen planer som gikk i vasken den kvelden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:35   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.821
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

Lugarene med connecting doors er med en køyeseng i hver lugar, tilsammen fire sengeplasser. Det blir for lite når de er fem.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:36   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Lugarene med connecting doors er med en køyeseng i hver lugar, tilsammen fire sengeplasser. Det blir for lite når de er fem.

Åjah, søren :kanikketelle:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:42   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.821
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lugar til 5 på Københavnbåten?

Leste den andre tråden nå. Det så herlig ut! Vi har hatt egen jacuzzi, men ikke ute. :misunnelig:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no