Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Les igjennom teksten
Alternativ 1 4 66,67%
Alternativ 2 2 33,33%
Ettersom det ikke skal være noen brokkoli i, så vil jeg ikke uttale meg. 0 0%
Deltakere: 6. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-15, 13:17   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Jeg skal kjøpe inn kjøleskap til arbeidsplassen, vi er ca 15 kollegaer og vi skal kjøpe inn til felles lunch. Det er ønskelig å ha vanndinspenser og også isbiter. Dermed bør det bli et side by side. Jeg ser at vi har minimal nytte av fryser. Hvilken type skap er mest fornuftig utifra forutsetningene?

Alternativ 1
Frysedelen til venstre og kjøledelen til høyre. Isbitmaskin og vann utenfor frysedelen.

Eksempel på skap:



Alternativ 2
Kjøleskap øverst og frysedelen nederst til venstre. Nederste delen til høyre kan man velge temperatur på og f.eks. ha frukt i. Isbitene ligger i frysedelen og kan ikke tas fra utsiden av skapet (isbitene kan ikke falle oppover til der vanndispenseren er).

Eksempel på skap:

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:22   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Personlig så syns jeg at alternativ 2 virker mest fornuftig ettersom vi får større og mer oversiktilig kjøleskapdel. Om man kjøper et egnet redskap til å ta ut isbiter med så overlever vi nok at man må åpne frysedelen. Ikke optimalt, men viktigere med større kjøledel. Jeg er dog usikker på om det høres fornuftig ut for jeg hadde ønsket at isbitene kom ut der vanndispenseren er.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:33   #3
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Alternativ 1 fordi:

- Folk kommer ikke til å huske hvor ting er plassert og ender opp med irritere seg over å måtte å åpne alle tre dørene og lete før de finner det de vil ha, med ei dør ser du alt med en gang.
- Isbiter og vann samme sted.

Ok, det blir litt stor fryser, men på sommeren kan dere fylle fryseren med is. 4 esker kroneis og den er full .

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:36   #4
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.960
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Jeg ville valgt alternativ 2 siden frysing ikke er så nødvendig. Tror jeg skal stille ønske om et slikt i heimen også, bare at vi virkelig ikke trenger fryser oppe på kjøkkenet i det hele tatt.

Jeg skal ikke okkupere tråden ved å spørre om noen vet om et side by side helt uten fryser.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:40   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Jeg skal komme med et tips når man er flere som skal ha mat i kjøleskapet. På jobben her har vi fått hver sin avlange plastboks til å ha maten vår i. Navnelapp på enden. Det går tre av dem i bredden og to i høyden i kjøleskapet (vanlig 60 cm bredde).

Det gjorde slutt på problemet at enkelte lar mat ligge og mugne og råtne og "forpeste" annen mat i skapet. Hvis jeg reiser på ferie og glemmer å kaste tomatene mine før jeg drar, så går det kun ut over innholdet i min boks.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:57   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg skal komme med et tips når man er flere som skal ha mat i kjøleskapet. På jobben her har vi fått hver sin avlange plastboks til å ha maten vår i. Navnelapp på enden. Det går tre av dem i bredden og to i høyden i kjøleskapet (vanlig 60 cm bredde).

Det gjorde slutt på problemet at enkelte lar mat ligge og mugne og råtne og "forpeste" annen mat i skapet. Hvis jeg reiser på ferie og glemmer å kaste tomatene mine før jeg drar, så går det kun ut over innholdet i min boks.

Ja, slik har vi i dag, men boksene burde være litt større. Nå skal vi få felles lunch som kjøpes inn av firmaet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 22:37   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Fordelen med skap 2 slik jeg ser det er at du kan sette inn større brett i den. Større kaker får plass.
Ulempen er alle dørene og plasseringen av isbitene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-15, 08:11   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Er isbiter veldig viktig? Man får enkelt kjøleskap med vann og kullsyre i døren. Vannet synes jeg blir mer enn kaldt nok.

https://www.komplett.no/product/7944...kjleskap-mvann

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-15, 08:21   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Fordelen med skap 2 slik jeg ser det er at du kan sette inn større brett i den. Større kaker får plass.
Ulempen er alle dørene og plasseringen av isbitene.

Ja, viktig poeng om vi har bestilt mat på brett, som vi gjør til tider!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Er isbiter veldig viktig? Man får enkelt kjøleskap med vann og kullsyre i døren. Vannet synes jeg blir mer enn kaldt nok.

https://www.komplett.no/product/7944...kjleskap-mvann

Ja, jeg syns det, om man fyller en kanne eller lignende og tar med i møterom så blir det fort varmt og da drikkes det ikke. Det har vært et ønskemål og jeg er enig. Jeg drikker mer vann om jeg får noen isbiter i.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no