Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Skjermbeskytter og cover til iPad

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-12, 20:05   #1
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Skjermbeskytter og cover til iPad

Det er jo så mye å velge mellom; skal folien være blank eller matt ? Er dyre bedre enn billige.Og har du et supert backcover å anbefale ?

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 10:19   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skjermbeskytter og cover til iPad

Jeg har invisible shield til min, kjøpt på eplebutikk, det holder perfekt på andre året. Kostet vel 3-400 kr hvis jeg husker riktig. Jeg har ikke cover for da blir den tyngre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 10:49   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skjermbeskytter og cover til iPad

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=180819071171

Jeg har et slikt.

Edit: Padda slår seg av selv når lokket legges på.

__________________
-03 -06 -09

Sist redigert av Snuppa : 18-03-12 kl 12:57.
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 11:03   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjermbeskytter og cover til iPad

Det er forskjell på noen av de billige iallefall. Vi hadde et ( skinn kjøpt på "skikkelig butikk" som var kjempefint - padda slo seg av når lokket ble lagt på osv - vel: det ble slitent og vi kjøpte et hos dealextreme - helt ubrukelig i all den tid at vi må slå av padda oppå - noe vi ikke har etablert som vane - og som da medfører unødvendig batteribruk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no