Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips meg om en fin, hvit bukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-13, 19:18   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Tips meg om en fin, hvit bukse

Jeg ønsker meg en fin, hvit bukse!

Noen som har kjøpt seg det i det siste, og vil dele tips med meg?

Ikke for små baklommer, smale i bena, og gjerne litt høye i livet. Bruker str.36/38 ca.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 19:59   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Jeg kjøpte nettopp denne på Lindex, og er veldig fornøyd:

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 20:04   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Jeg har to fra Gardeur, som jeg synes har veldig god kvalitet og fin stretch til at de sitter pent. Holder seg veldig bra etter vask.
De er kjøpt i fjor på to forskjellige butikker, en på Sandvika storsenter og en i Oslo sentrum. Hjelpsom ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 22:53   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Jeg kjøpte nettopp denne på Lindex, og er veldig fornøyd:

Takk, jeg får stikke innom og prøve. Mye stretch i den?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 22:53   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg har to fra Gardeur, som jeg synes har veldig god kvalitet og fin stretch til at de sitter pent. Holder seg veldig bra etter vask.
De er kjøpt i fjor på to forskjellige butikker, en på Sandvika storsenter og en i Oslo sentrum. Hjelpsom ...

Hmm, Gardeur tror jeg de har på en butikk på Ski storsenter og, jeg får stikke innom og sjekke, takk!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 22:55   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Jeg kjøpte en hvit jeans på salg for 99 på Cubus nettopp. Smale bein, god stretch og passe høyt liv. Skal ikke uttale meg om kvaliteten ennå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 22:59   #7
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Takk, jeg får stikke innom og prøve. Mye stretch i den?

Ganske god stretch, ja. Nå skal det sies at jeg bare har brukt den et par timer etter at jeg kjøpte den før helga, men den var veldig behagelig å ha på.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 23:04   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Jeg er imponert over Cubus-buksene, altså. De holder sikkert ikke mer enn en sesong, emn de sitter fint og er behagelige å ha på.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 23:16   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips meg om en fin, hvit bukse

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er imponert over Cubus-buksene, altså. De holder sikkert ikke mer enn en sesong, emn de sitter fint og er behagelige å ha på.

Meg og hvit bukse, jeg tipper at jeg holder den pen til engangsbruk, mulig jeg bør investere i en diger kanne klorin samtidig.

Men Cubus noteres, takk!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no