Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 21:20   #61
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg vil forresten gjerne ha noen sin snabel...

Jeg har dessverre ikke noen snabel, men kan stille med et snyteskaft...

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:21   #62
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Hvor bor du da? Jeg har alltid plass til en venn til.

Jamen du skal jo flytte hit du kreps.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:23   #63
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Hvor bor du da? Jeg har alltid plass til en venn til.

Der så jeg at du skrev N-tr.lag.
Jeg er nok i sør, så damå vi være fjernvenner.

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jamen du skal jo flytte hit du kreps.


Du og jeg på verandaen, med vin i glasset. :drømmer:

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:32   #64
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg vil forresten gjerne ha noen sin snabel...

Siden eg ikkje har ungar i "fantorang- alderen" lenger, vart den setningen rett og slett litt.... øh.. spesiell.




Og så burde eg vel i grunn meldt meg her, siden eg sakner å ha ei god venninne. Men eg tør ikkje....

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:33   #65
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Der så jeg at du skrev N-tr.lag.
Jeg er nok i sør, så damå vi være fjernvenner.




Du og jeg på verandaen, med vin i glasset. :drømmer:


Det hadde vært noe det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:35   #66
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Siden eg ikkje har ungar i "fantorang- alderen" lenger, vart den setningen rett og slett litt.... øh.. spesiell.




Og så burde eg vel i grunn meldt meg her, siden eg sakner å ha ei god venninne. Men eg tør ikkje....

Vi er ikke farlige

Og jeg humra over den setningen jeg også, selv om jeg er godt kjent med Fantorangen

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:37   #67
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Siden eg ikkje har ungar i "fantorang- alderen" lenger, vart den setningen rett og slett litt.... øh.. spesiell.




Og så burde eg vel i grunn meldt meg her, siden eg sakner å ha ei god venninne. Men eg tør ikkje....

Så det er fra Fantorangen den snabelen kommer fra. Jeg begynte egentlig å bli litt bekymret her.

Og kom igjen! Hva har du å tape? Vi er supre!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:37   #68
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Koselig! Vi får samle oss på den fine terrassen til Absalone

Det hadde vært veldig hyggelig

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:38   #69
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg bor forresten i Stavangerområdet, så om noen i nærheten vil finne på noe og bli bedre kjent så er jeg klar. Jeg har alltid plass til flere venner.
Fjernvenner er selvsagt og velkomne.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:40   #70
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Inter: Du må komme til meg en helg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:41   #71
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg synes det er kjekt at tråden blomstrer, fiiiine tråden som bare såvidt fikk livets rett helt til å begynne med!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:45   #72
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Alle kan jo komme på sørlandstreff!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:56   #73
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Inter: Du må komme til meg en helg.

Ja det syns jeg!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:11   #74
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg skulle også gjerne hatt et større nettverk. Har flyttet 20 mil unna hjembyen min og har bare de to yngste døtrene mine på 11 og 12 boende hjemme nå (de to eldste er voksne og har flyttet hjemmefra). Vi bor langs Glomma,da,ikke Mjøsa,ser det er mange i Mjøsområdet her.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:30   #75
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg skulle også gjerne hatt et større nettverk. Har flyttet 20 mil unna hjembyen min og har bare de to yngste døtrene mine på 11 og 12 boende hjemme nå (de to eldste er voksne og har flyttet hjemmefra). Vi bor langs Glomma,da,ikke Mjøsa,ser det er mange i Mjøsområdet her.

Glomma er lang da.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:31   #76
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Glomma er lang da.

Ja,den er det. Vi bor i sør-Hedmark,da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:48   #77
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ja,den er det. Vi bor i sør-Hedmark,da.

Var ikke meningen å være sååå nyskjerrig altså, men måtte bare.



Også ble jeg enda mer nyskjerrig.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:49   #78
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Var ikke meningen å være sååå nyskjerrig altså, men måtte bare.



Også ble jeg enda mer nyskjerrig.....

Går nå helt fint,det,jeg hadde jo ikke skrevet her om jeg ville holde meg helt anonym. Vi bor i Kongsvinger.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 23:20   #79
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Går nå helt fint,det,jeg hadde jo ikke skrevet her om jeg ville holde meg helt anonym. Vi bor i Kongsvinger.

1 times tid unna her, det.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 23:34   #80
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

For en herlig vennetråd!!

Jeg bor i Stavanger, er VELDIG omgjengelig, skravler som en foss, er 39 år og fyller 13 om en stund (av og til føles det slik) og elsker å ha nye og gamle venner på besøk i sofakroken.

Den snabelen dere snakket om tok jeg ikke og må innrømme jeg ble litt
(og jeg har barn i "rett" alder, men har aldri sett Fantorangen)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no