Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-13, 22:53   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.411
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg likte Ingling sine ecco sko og kunne godt tenkt meg slike. Hvor er de kjøpt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 22:54   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Nei, sålen er helt annerledes.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 22:55   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Likte de mørkeblå dine, Teflona, hva er merket der? (og hvor kjøper man slike? )

Jeg kjøpte på Lille vinkel sko i Oslo, merket er New Balance. Helt nydelige å gå med, men om du bestiller på nett: jeg bruker str 37 vanligvis (ofte 36, 5 om det finnes), 37, 5 passet meg, men jeg tok str 38, de satt best. Både smale og små i størrelsen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 22:55   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Til daglig går jeg i slike:


Jeg elsker slippers, så jeg gleder meg til det blir varmt nok til å gå i det.
Ipanema sine Gisele Bundchen slippers har jeg... ... "ett par" stykker av. Fordelen med slippers er at de tar veldig liten plass i skohylla og i bagasjen når man skal ut å reise. Jeg kan gå mange mil med slippers. I parker o.l har jeg alltid på meg slippers.

Disse har jeg i både i lilla og sølv:


Ett par slike er mine favoritter:


Jeg ser de kommer med nok en kolleksjon på slippers fra Giesele for 2013, så da drypper det vel inn noen nye.


Dette er "ut-på-by'n-i-jeans" skoene mine, det ideelle er at det har kommet mange topper i tilsvarende farge i år.


Ellers er det endel converse i ulike farger, samme med ballerina sko.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 23:08   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.941
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?





__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 23:15   #26
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg har converse i lilla stoff og converse i brunt skinn. Bruker også en del joggesko. Eller så har jeg halvhøye sneakers i lyst skinn fra geox.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 23:34   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg elsker mine Palladium. Kjempegode å gå i. Jeg har helt sorte, pluss at jeg har et par lave røde.
Ønsker meg disse:
http://www.brandos.no/palladium/blan...-purple/a70828

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 08:17   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg likte Ingling sine ecco sko og kunne godt tenkt meg slike. Hvor er de kjøpt?

Jeg har kjøpt dem på Grensen sko i Oslo, de er vel i Euroskokjeden kanskje? De er veldig gode, anbefales!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 08:39   #29
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Både Ecco og Vagabond er noe å se på da ser jeg. Likte veldig godt de grå fra Vagabond. Jeg har svarte ballerina og to eller tre par med sandaler fra Bianco (som jeg elsker og går i så ofte jeg kan):

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 08:58   #30
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Lilla Nike Free, sorte ballerina, hvite converse (lave), også skal jeg ha noen beige med noe naglegreier på. Og noen sandaler, tenker jeg. Også ønsker jeg meg veldig disse. Kommer ikke så godt frem her, men de glitrer såvidt litt oppå foten.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 09:02   #31
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Eeeh, jo, også har jeg noen korallfarga kilehæler i canvas, med litt sånn missoni-aktiv mønster på sålene.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 09:31   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?


Jeg har en venninne som har kjøpt seg disse skoene på Din sko, av alle steder. (et merke som heter XIT) - skinn både på inn- og utsiden. koster 599 og er visst veldig gode å gå med. De finnes i sort også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 11:02   #33
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg har joggesko, svarte og ros.
Blomstrete converse.
Lysebrune skoletter.
Svarte ecco gore tex.
El naturalista pumps.

Også sikler jeg på disse:

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 11:34   #34
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Disse har jeg bevilget meg selv i år, de ropte navnet mitt da jeg gikk inn på butikken.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 12:04   #35
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.


Jeg har en venninne som har kjøpt seg disse skoene på Din sko, av alle steder. (et merke som heter XIT) - skinn både på inn- og utsiden. koster 599 og er visst veldig gode å gå med. De finnes i sort også.

Disse likte jeg også. Og at de ikke er svindyre er jo et pluss. Må prøve tror jeg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 12:12   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.649
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg slet nesten ut et par svarte Vagabond Cartona i den høye varianten i fjor. Har kjøpt meg et par i den lyse varianten i år.

Gode og lette på. Jeg bruker et par innleggssåler fra Scholl i dem for å få dem litt oppbygd.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 12:27   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Jeg bruker aller mest et par hvite adidas fritidssko og etpar sorte fra Vagabond med kilehel. Ellers blir det nok ballerinas og sånne slingback sommersko.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 22:29   #38
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Hittil i år har jeg kjøpt pommerøde Converse, svarte Converse, høye glitterconverse, bronsefargede Toms og et par grønne tøysko.

I tillegg til de femti skoparene jeg har fra før::::

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 06:42   #39
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Har spekulert på converse, men får dere ikke vondt i beina av de? De er jo paddeflate inni. Har et par vans og de er ok en pitteliten stund,men blir så sliten i foten.

Jeg er fullstendig avhengig av mine converse. Det er faktisk et av de bedre skoparene jeg har når jeg skal gå langt/lenge. (Sånn bortsett fra joggesko, da.) Skal nå til London (om et par timer! ) og conversene sitter selvsagt på beina.

Om sommeren bruker jeg, surprise!, conversene. Og ymse billige ballerinasko i forskjellige farger. Hvite, kremhvite, beige, brune og sorte. Da har jeg sko til alle anledninger. Jeg bruker ingenting med hæl.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 08:28   #40
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Lilla Nike Free, sorte ballerina, hvite converse (lave), også skal jeg ha noen beige med noe naglegreier på. Og noen sandaler, tenker jeg. Også ønsker jeg meg veldig disse. Kommer ikke så godt frem her, men de glitrer såvidt litt oppå foten.

Er de Nike-skoene så gode at man kan gå i de lenge om gangen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no