Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Å finne seg sjæl - igjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-13, 22:10   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Jeg synes generelt at blonde folk - fargeanalyse eller ei, bør unngå beige. Maken til fæl farge. Beige burde i grunnen være forbudt, sammen med gammelrosa og babyblå. Jeg har blondt hår og kan absolutt ikke gå i noe som ligner på hårfargen min, jeg ser syk ut.

Ikke har jeg turkise eller lilla øyne, heller, de er skittengrågrønne, men jeg kler turkis og lilla kjempegodt. Jeg undrer meg veldig over fargeanalyser, de påstår feks at jeg er en vår. Jeg kan da ikke gå i pastell.

Jeg har i hvertfall fått den eneste logiske forklaringen på hvorfor min nabo går med beige bukser og beige vatterte jakker som får henne til å se 20 år eldre ut enn hun er.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 24-05-13 kl 09:23.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 22:29   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har ihvertfall et buksetips. Mac dreamy skinny jeans. Himmel for en aldeles fantastisk bukse. Masse stretch, litt høy i livet og sitter som et skudd, jeg føler meg 6 kilo lettere i det samme jeg trekker på meg disse. Har nå kjøpt i alle farger. NB! Du må gå opp mange størrelser, de har en annen størrelsestabell enn vanlig. Jeg bruker 28/32 vanligvis, og bruker 32/30 i disse.

Hvor kjøper man disse magiske buksene?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 22:39   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor kjøper man disse magiske buksene?

Jeg kjøpte på en butikk i Bergen først, og etterpå på zalando.no. Søker du på mac dreamy skinny så får du den opp. Gratis frakt og retur og ingen toll.

Og du får ikke sjansen til å glemme den etterpå ...Zalando og buksen vil følge etter deg hvor enn du er på internett. De har tydeligvis kjøpt reklameplass på alle de store nettstedene, og på min lokale post i butikk var hver tredje pakke fra zalando omtrent.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 22:58   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Tror man får kjøpt Mac jeans på Vic.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 08:57   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Jeg er blond, men syns ikke at beige klær nødvendigvis er så ille. Nå er jeg mørkere i både hud og hår enn Harriet, men helt klart blond med helt grønne øyne. Lilla og sennepsgult er vel de fargene jeg kler aller dårligst. Jeg kan godt ha noen nyanser av beige - for eksempel trenchcoat, skinnjakke og bukse, og hvis noen har trodd jeg har vært 20 år eldre så har de ihvertfall ikke sagt det.

Babyblå kler jeg også. Blond er en stor gruppe sånn fargemessig. Og beige er veldig mange nyanser.


Sist redigert av Filifjonka : 25-05-13 kl 09:21.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 09:12   #26
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Jeg gleder meg til å finn meg sjæl i klesveien jeg også, blir nok ikke før til neste år.

Er helt enig med HV når det gjelder beige.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 09:41   #27
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Beige er en vanskelig farge, men det er jo noen som kler den syns jeg. Og gammelrosa er en av yndlingsfargene mine.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 10:41   #28
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Også fikk jeg to generelle råd som alle kan følge. Det ene er at man skal kjøpe basisplagg (topper, cardigans, eventuelt bukser) i samme farge som håret sitt. Det tar seg som regel godt ut når fargen fra håret gjentas, og det kan med hell være større plagg. Det andre rådet er å kjøpe plagg til overkroppen(topper, t-skjorter, jakker men også skjerf, øredobber, øyenskygge...) i samme farge som øynene sine. Dette vil fremheve øynene, og man får lettere oppmerksomhet, kalles gjerne "flørtefargen" fordi man bør være spesielt obs på dette om man skal på en date, selv om fargen absolutt ikke er forbeholdt romantisk flørting.

Njasj. Jeg tror ikke jeg skal begynne kle meg i brunt og grått, altså.

Jeg er forresten mørk, og det er mange duse farger jeg ikke kler. Beige kan passere, men pudderosa og den der skittenlyseblåfargen som er in nå er virkelig ikke noe jeg kler.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 10:44   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Jeg er mørk blond med blå øyne og synes jeg ser fin ut i beige. Ikke alle nøyanser og ikke helbeige ala vaktmestern, men et plagg i beige bruker jeg ofte.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no