Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko på laminat

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 21:14   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko på laminat

Ein eller anna smarting fann ut at det var ein flott idé å leggja laminat i kontorlandskapet på jobb. Resultatet er at damene som jobbar der lister seg rundt på tå etter stadig klaging frå ledelsen.
I dag fann eg sko på salg som var både lekre og gode på. Etter to skritt på laminaten heime innsåg eg at dei utgår på jobb. Er det noko eg kan gjera med sålane så dei vil fungera på jobb? Eg er lei av å gå med sneakers eller klogger fordi sjefen blir sur.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 14:42   #2
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Sko på laminat

Himmel Puslingen...vi har også laminat over hele kontorbygget men ingen er sure for om det klikker i skoene. Men jeg prøver så langt jeg kan å velge sko med myke gummisåler. Det går endel i ballerina nå og så har jeg kjøpt et par høye uggs sandaler som er som smør å gå med og ganske lydløse på laminaten (type Lauri) så jeg kommer opp i høyden. Anbefaler også ecco nettsiden - de har noen høye som bruker å ha bra såle.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 14:44   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko på laminat

Jeg er jo avhengig av at folk har sko som klikker, så jeg skal vite hvem som kommer (har kontor på enden av korridor)
Sko med gummisåle er vel greia, vil jeg tro. El Naturalista, Fly London etc har jo høyhælte sko som ikke klikker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 16:41   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko på laminat

Kan du ta en tur til skomaker? Kanskje de har noen tips til feks filtsåler du kan lime på?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 16:46   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko på laminat

Gummisåler gnukker på laminat og er ikke særlig bedre enn klikking. Vi har laminat og parkett på jobben og har hatt x-antall klager på klikking.

De får ikke gehør, klagerne. Det er en menneskerett å slippe å ha gummisåler som gnikker og gnur seg til underlaget.

Ja til klikking!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 19:03   #6
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko på laminat

Eg tenker også at om dei vel laminat, må dei tole klikking. Om eg har sko som klikker veldig, bytter eg til klogger som alle får utdelt på jobb. Klogger med skikkelege gummisoler som gnikker veldig i staden.

Ei på jobb hadde skikkelege "klikke-sko". Dagen etter låg det ein pakke møbelknottar på pulten henar. Alle mannfolka synest det var rasande festleg.

Eg fekk tips i dag om noko gummisole som kunne klyppast til og limast på, men personen hugsa sjølvsagt ikkje kvar ho hadde kjøpt det. Skomaker finnes dessverre ikkje her, eg ynskja det var det. Nærmaste er vel Bergen eller Stavanger om eg ikkje tek feil. Dessverre er eg ikkje kjempefan av Fly London eller El Nat. osv., eg er meir ein stilletthæl- person.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 19:56   #7
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Sko på laminat

Gummisåle som man kan klippe til og lime på får du i alle fall kjøpt på Ebay.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no