Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Funker Godt Levert?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-14, 09:09   #81
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har hatt to uker med barnemeny vi. Har fungert finfint for oss. Mye mat så det blir en del rester også. Tror rett og slett at vi ikke taper så mye i kroner og øre på dette når jeg tenker på hvor mye mindre jeg går i butikken. Spiser mer frukt og grønt også. Har det annenhver uke da.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 10:54   #82
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Ble oppringt av Godt Levert i dag, siden vi har vært passive en stund. Så nå ble det plutselig barnemeny på oss også fra neste uke! Fikk rabatt på første levering, så får vi se. Menyene har endret seg siden vi sluttet, det er greit å ha så mange valgmuligheter synes jeg.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 11:26   #83
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Ble oppringt av Godt Levert i dag, siden vi har vært passive en stund. Så nå ble det plutselig barnemeny på oss også fra neste uke! Fikk rabatt på første levering, så får vi se. Menyene har endret seg siden vi sluttet, det er greit å ha så mange valgmuligheter synes jeg.

Oppringt jeg og. Det ble jeg i høst også, og fortalte på ny at jeg hadde gått fra mannen min og blitt alenemor. De blir helt satt ut da
Jeg likte konseptet da.

Er barnemeny en ny ting?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 12:05   #84
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Barnemeny er en ny ting ja, Roedemeny også. Synes begge de ser greie ut egentlig. Det er jo greit at man kan stoppe abonnementet uten så mye krøll selv da, kan bare velge hvilke uker man vil ha om man planlegger i god tid.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 12:21   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Jeg likte ikke barnemenyen, og ikke likte barna den noe særlig bedre, heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 12:43   #86
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Jeg synes også at det var godt med mat. Lurer på å prøve Roedemenyen for neste uke. Synes ikke de andre menyene så noe fristende ut for uke 11.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 14:23   #87
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg synes også at det var godt med mat. Lurer på å prøve Roedemenyen for neste uke. Synes ikke de andre menyene så noe fristende ut for uke 11.

Hvit bønnesuppe? Atlanterhavsuer? Nam!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 16:10   #88
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi skulle fått første levering i går, men det kom ikke noe Fikk bekreftelse på mail at første leveringsdato var 3. mars men ifølge kundeservice hor Godt levert sto vi ikke på lista.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 17:11   #89
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Jeg spiser gjerne litt annerledes mat enn vi vanligvis gjør, det er derfor jeg prøver dette. Men gidder ikke når gutta ikke spiser. Derfor ser jeg heller menyene litt an. Det trenger ikke være altfor kreativt heller..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 19:11   #90
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi skal ha atlanterhavsuer, hvit bønnesuppe, farfalle med biff og meksikanske kjøttboller denne uka. Har fått mat og oppskrifter og synes ikke det ser så avansert ut. Men klart, jeg kommer ikke hjem fra jobb 16.30, men mye før. Det hjelper jo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 14:43   #91
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har hatt første uke med barnemeny. Den var grei den, rimelig enkel og barnevennlig nok for våre kresne barn. Barna simpelthen elsket den grove fiskeburgeren vi hadde på tirsdag, og ønsker den gjentatt flere ganger.

Neste ukes meny kom på mail i dag, og den ser også lovende ut!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 15:10   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Vi har også hatt første uke. Originalmeny. God mat! I dag presterte jeg å steke kjøttbollene for lenge, så de ble tørre. Det er utelukkende min egen feil, men det stod bare "stek til de er gjennomstekt", liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 15:15   #93
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Etter nesten et halvt år med Middagshjelpen har vi nå endret til Godt Levert Roede meny. Så lang veldig fornøyd. Pluss for at man ikke får pasta etc i pakken så kan vi som trenger å lage maten glutenfritt velge selv.

Barna har likt alt så langt med unntak av noen grønnsaker. Denne uka er det steinbit, sursøt kylling og tacosuppe i 3-dagers menyen. Tror det skal gå greit.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 16:45   #94
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Er dette økonomisk lønnsomt?
Ser de har egne menyer for Grete Roede, men slik jeg leser tilbudene fra Godt levert så er de vesentlig dyrere som om jeg kjøper den selv på butikken.

Har noen regnet på det?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 17:10   #95
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Det er nok ikke økonomisk lønnsomt, nei, det ville vært rart. Det er jo noen som skal tjene penger på å lage menyene, kjøre dem ut og levere gode råvarer.

Men jeg synes jeg handler såpass mye mindre de ukene jeg får levering, at det er nok ikke så galt likevel. Man får jo også ofte mer enn til akkurat det man skal ha av f.eks. chilisaus og denslags som man trenger til annet. I tillegg synes jeg ofte jeg får bedre varer enn jeg selv får tak i på nærbutikkene, i hvert fall.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 17:12   #96
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er nok ikke økonomisk lønnsomt, nei, det ville vært rart. Det er jo noen som skal tjene penger på å lage menyene, kjøre dem ut og levere gode råvarer.

Men jeg synes jeg handler såpass mye mindre de ukene jeg får levering, at det er nok ikke så galt likevel. Man får jo også ofte mer enn til akkurat det man skal ha av f.eks. chilisaus og denslags som man trenger til annet.

Enig, man betaler jo for jobben som gjøres også. Men jeg synes prisen er ok, jeg, jeg sparer på å ikke handle så ofte og så spiser vi sunn og ordentlig middag hver dag.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 17:22   #97
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Klart de skal tjene penger, så det kan jo ikke koste det samme som om man hadde kjøpt ingrediensene selv. Men du mente kanskje om Godt Levert er en lønnsom bedrift?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 20:35   #98
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Det er absolutt ikke forbudt å tjene penger her til lands og de utfører jo ikke tjenesten gratis. Men jeg må uansett innom en dagligvarebutikk ila. uken siden de selger mer enn bare middagsmat, melk, brød og pålegg kjøper vi flere ganger pr uke f.eks. Og da er det, for meg, ikke noe problem å hive med meg 2-3-4 middager i kurven. Og da er det økonomisk ulønnsomt for meg, tror jeg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 21:20   #99
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er absolutt ikke forbudt å tjene penger her til lands og de utfører jo ikke tjenesten gratis. Men jeg må uansett innom en dagligvarebutikk ila. uken siden de selger mer enn bare middagsmat, melk, brød og pålegg kjøper vi flere ganger pr uke f.eks. Og da er det, for meg, ikke noe problem å hive med meg 2-3-4 middager i kurven. Og da er det økonomisk ulønnsomt for meg, tror jeg.

Da er du garantert ikke i målgruppen , når du føler det slik.
Det er ikke økonomisk lønnsomt for oss heller. Derimot får vi tildels mange bedre varer enn på nærbutikken (blant annet bedre kjøtt og fisk), litt flere spennende oppskrifter uten å måtte tenke så mye, nye smaker; og ikke minst: Vi slipper bruke så mye tid på å planlegge mat og å handle inn.
Før brukte den ene av oss gjerne hele mandag kveld (fra klokken 21) på å handle, da etter at vi først måtte finne ut hva vi skulle ha. Nå kan handleturen drøyes lenger ut i uka, og det går mye raskere. Det er egentlig hovedverdien for oss. Med tre ordentlige middager, sper vi på med enklere ting fra fryseren og slikt de andre dagene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 09-04-14 kl 21:59.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 07:36   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funker Godt Levert?

Jepp. Vi har uansett suppe en dag i uken, og det har vi kjøpt inn til. Da er det bare å spe på med melk en gang i uken, gjerne torsdag når vi har helgehandling. Brød kjøper vi inn 3-4 og har oppskjært i fryseren, eller baker.

Jeg er egentlig ganske glad i å lage mat, men hater å planlegge hverdagsmiddag. Det er det kjedeligste jeg vet, og det er deilig når noen tenker for meg. Når det er sagt, begynner jeg å bli litt lei - det er litt variasjon over tema, dette også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no