Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"De dødes tjern" av André Bjerke

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 18:32   #1
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

"De dødes tjern" av André Bjerke

Er det noen her som har den? Har nemlig særemne om Andre Bjerke og De dødes tjern fra bok til film. Har lest boken, men ingen bibliotek som finner den. Og skolebiblioteket står på venteliste på hovedbiblioteket i Drammen, men det kan ta veeeldig lang tid og trenger den egentlig nå. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:39   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/enk...C3%B8des+tjern

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:42   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

Trenger du den på film? Hvis ikke har jeg den på lydbok som du kan låne.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:44   #4
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

Trenger den på film. Skal nemlig analysere filmen.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:45   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

Åh. Jeg trodde du mente boken, jeg. *treg*

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:47   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

http://www.nfi.no/filmbutikken/tittel.html?id=8109

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 23:05   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

Den har jeg skrevet særemne om også. :informerer:

Jeg tror jeg fikk låne filmen fra Norsk Film eller noe da jeg skrev oppgaven for 100 år siden.

Lykke til.

Og der så jeg Safran hadde funnet den for deg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 21:48   #8
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: "De dødes tjern" av André Bjerke

Bibliotekdamen på skolebibl ha endelig klart spore den opp på den annen skole. Skal nemlig snart leveres inn. Men takk for all hjelp folkens

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no