Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan se på film på mobilen?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 16:23   #1
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Hvordan se på film på mobilen?

Hei jeg har kjopt meg en fantastisk galaxy sII. Men jeg har ikke en anelse om hvordan jeg skall kunne se serier pa den. Eller hvordan jeg stiller drn til ordbok eller norske bokstaver. Sa noen som kan fortelle meg dette med teskje?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:29   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan se pa film pa mobilen?

Står den ikke på norske bokstaver? Det gjør min. Gå på innstillinger og velg norsk.
Og ordboken slår du på ved å trykke på knappen nederst på tastaturet (jeg har 3x4-tastatur, ikke qwerty-tastatur, det takler jeg ikke), den som heter XT9, da får du ordbok på. For å slå den av trykker du på samme knapp igjen.

Filmer og serier ligger som apps du kan laste ned, ellers er det vel å laste dem ned eller overføre dem fra dvd til pcen og så overføre dem til telefonen via kabel som følger med telefonen (USB, den du lader telefonen med på pcen). Men jeg har ikke gjort det selv enda.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:29   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan se pa film pa mobilen?

Og ja, telefonen er helt fantastisk, ulikt NOE annet jeg har prøvd. :låvv: Til og med min iPhone-besatte bror, som mente jeg var idiot som kjøpte noe annet enn iPhone, ble skikkelig imponert av denne, faktisk overrasket.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 17:43   #4
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Hvordan se pa film pa mobilen?

å der ja nå er jeg med. Fant det. Men app hvilken app gjør det

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 12:17   #5
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Hvordan se på film på mobilen?

Ingen som kan hjelpe meg?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no