Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Agnes Cecilia til niåring?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-11, 13:34   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agnes Cecilia til niåring?

Jeg tror Agnes Cecilia av Maria Gripe må ha vært den største leseropplevelsen jeg hadde som barn. Jeg har så lyst til å lese den med Lillemor, men det er så lenge siden jeg leste den at jeg er usikker på om den passer for en niåring. Noen som vet?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 13:46   #2
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Kommer an på niåringen. Jeg var noe eldre da jeg leste den, men jeg hadde ingen å diskutere den med.

Jeg ville ventet litt, trur eg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 14:29   #3
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Eldste her leste den for et halvt års tid siden. Tror jeg ville ventet litt med å introdusere den for frøkna di. Ikke fordi det er skadelig å lese den nå, men fordi jeg tror hun vil få større utbytte av den om et års tid.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 14:38   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Da får jeg smøre meg med tålmodighet, skjønner jeg.
Takk for svar!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 14:39   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Jeg aner ikke hva som er passende alder, men måtte bare inn å spørre om det er boka som tilknyttet hørespillet som gikk på barnetimen da jeg var barn? Med en klokke som tikket og gikk bakover eller noe sånt, og skumle greier. Det gjorde stort inntrykk husker jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 14:39   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Ja, Irma! Det var bra, sant?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 14:42   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Åh, jeg kjenner at jeg grøsser bare av å tenke tilbake. Jeg husker at fotfulgte mamma og pappa rundt i deres gjøren og laden med kassettspilleren på skulderen, for jeg turte ikke å sitte alene på rommet å høre på. Jeg googlet og kom fram til at boka var utgitt i 2009? Er det samme historie altså? Jeg er hundre prosent sikker på at jenta het Agnes Cecilia, iallefall.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 15:27   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Åh, jeg kjenner at jeg grøsser bare av å tenke tilbake. Jeg husker at fotfulgte mamma og pappa rundt i deres gjøren og laden med kassettspilleren på skulderen, for jeg turte ikke å sitte alene på rommet å høre på. Jeg googlet og kom fram til at boka var utgitt i 2009? Er det samme historie altså? Jeg er hundre prosent sikker på at jenta het Agnes Cecilia, iallefall.

Da må det være en nyutgivelse, i så fall. Jeg leste den vel da jeg var omkring 13, tror jeg, og det er en av de største leseropplevelsene i mitt liv. Jeg sendte brev til Maria Gripe og roste henne, og fikk et hyggelig, håndskrevet kort tilbake med bilde av Agnes Cecilia-dokka på framsida. Det henger fortsatt i ramme på pikerommet mitt.

Hm, kanskje jeg må få fatt i denne boka til min niese på 11 nå til jul?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 15:48   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.010
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Det er nyutgivelse ja, Irma. Frøkna holder akkurat på å lese seg gjennom alt vi fant av Maria Gripe på biblioteket, og mange av bøkene som sto i hylla var helt tydelig splitter nye. Jeg leste disse da jeg var 10-12 år (husker ikke nøyaktig), og det var store opplevelser for meg også.

Jeg vurderer faktisk å lese dem på nytt nå som vi har dem hjemme uansett. Er det noen som har gjort det? Jeg er så redd for at de ikke skal leve opp til minnene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 17:02   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg vurderer faktisk å lese dem på nytt nå som vi har dem hjemme uansett. Er det noen som har gjort det? Jeg er så redd for at de ikke skal leve opp til minnene.

Jeg tenker det samme, så jeg har ikke våget å begynne på mitt eksemplar selv om jeg har funnet det fram.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 17:13   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Jeg tror ni er litt ungt for Agnes Cecilia. Jeg leste den på nytt for et par år siden, og har ventet med å introdusere den for Storesøster. Det er ikke det at det er så skummelt eller farlig eller at jeg ikke forlengst har forklart konseptet sex utenom ekteskap i forplantningsøyemed, men det er en ganske voksen beskrivelse av relasjonene i den boka, som jeg rett og slett ikke tror en niåring (eller en tiåring) har utbytte av. Det er så dumt å få "ødelagt" fine bøker av å lese dem for tidlig.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 19:55   #12
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Åh- jeg skal låne Agnes Cecilia i jula. :mimre, mimre: Jeg husker nesten ikke en døyt av hva den handlet om, bare at den var spennende, og skummel.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 20:34   #13
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Agnes Cecilia er nydelig, men jeg tror at jeg ville ventet noen år. Til begynnelsen av ungdomsskolen kanskje.

Og den holder seg helt fin når man er voksen. I hvert fall om man er en sånn voksen som meg som liker å lese barnebøker.

Jeg kjøpte Tordivelen flyr i skumringen til storesøster for et år siden, men den fenget ikke helt, så jeg var kanskje litt tidlig ute med den også. Selv om den er jeg forholdsvis sikker på at jeg leste første gangen i den alderen.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 21:43   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Åh det var en av de første bøkene som virkelig fenget meg.. lydbok vel og merke.. men guuud så spennende.. jeg tror jeg må ha vært ca 12.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 22:22   #15
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg aner ikke hva som er passende alder, men måtte bare inn å spørre om det er boka som tilknyttet hørespillet som gikk på barnetimen da jeg var barn? Med en klokke som tikket og gikk bakover eller noe sånt, og skumle greier. Det gjorde stort inntrykk husker jeg.

Men er ikke dette Tordivelen flyr i skumringen da?

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 22:51   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.485
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Å, denne har jeg faktisk ikke lest, jeg som har lest utrolig mye i oppveksten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 23:15   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Men er ikke dette Tordivelen flyr i skumringen da?

Når jeg googlet "Agnes Cecilia og klokke" (som jeg husker helt bestemt) fant jeg følgende, så jeg tror ikke det er Tordivelen som flyr i skumringen.

Sitat:

Agnes Cecilia – en selsom historie handler om Nora som er fosterbarn hos tanten og hennes familie. Hennes egne foreldre døde i en bilulykke da hun var barn. Da familien flytter til en leilighet i en gammel bygård, begynner Nora å oppleve uforklarlige ting. I arbeidet med å sette leiligheten tilbake til sin opprinnelige stand finner de gamle gjenstander i gjenspikrede skap. En ødelagt klokke tikker tidvis baklengs, en bok med russiske eventyr faller gjentatte ganger ut av bokhyllen, en vase knuser og åpenbarer bittesmå håndskrevne lapper.

Jeg leste enormt med bøker da jeg var barn/ung ungdom, rart jeg ikke fikk med meg denne? Men hørespillet satte varige spor, så jeg hadde sannsynligvis en vel så god opplevelse ved å høre, sammenlignet med å lese.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 23:38   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.633
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg leste enormt med bøker da jeg var barn/ung ungdom, rart jeg ikke fikk med meg denne? Men hørespillet satte varige spor, så jeg hadde sannsynligvis en vel så god opplevelse ved å høre, sammenlignet med å lese.

Signerer hvert ord. Og nei, det der med klokken og russiske lapper har jeg aldri lest om. I tordivelen handlet det om egypt og gjernferdstemmer på kassettspiller som i tillegg spilte sjakk.

Jeg ble ulidelig skuffet over min egen unge over at hun ikke likte hørespillet. Fader så blasert den High School Musical-generasjonen er altså. Ungdommen nå til dags. :knirk:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 00:52   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.


Jeg kjøpte Tordivelen flyr i skumringen til storesøster for et år siden, men den fenget ikke helt, så jeg var kanskje litt tidlig ute med den også. Selv om den er jeg forholdsvis sikker på at jeg leste første gangen i den alderen.

Jeg leste den for Frøkna da hun var nesten åtte, og hun elsket den, så det er ikke sikkert det var alderen. Kanskje den bare ikke fenget helt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 08:17   #20
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agnes Cecilia til niåring?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg leste den for Frøkna da hun var nesten åtte, og hun elsket den, så det er ikke sikkert det var alderen. Kanskje den bare ikke fenget helt?

Da er det kanskje ikke for tidlig å lese den for åtteåringen min, da?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no