Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 20:09   #1
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Jeg er interessert i sport, riktignok mindre enn før, men følger fremdeles med. Men jeg synes det er drøyt at Nrk i beste sendetid sender Stabæk-Lillestrøm og med påfølgende analyse av kampen. Grrrr....jeg ble forbannet. Jeg blir jo nesten lei før serien har startet.

Men bortsett fra det så håper jeg virkelig at guttæne vinner i år.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:11   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Enig, jeg mener de har sendt Beck i det siste på den tiden, så jeg er ihvertfall ikke fornøyd. Men jeg ser de sender Beck på svensk tv4, så da er kvelden reddet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:15   #3
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Det var ikke så mye annet interessant på de tv-kanalene vi har (har ikke svensk TV4). Fotballkamp i beste sendetid på NrK synes jeg er helt bak mål! Dessuten måtte vi vente ekstra lenge på at Aidensfield skulle begynne, hehe.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:33   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Det går film på NRK1 og TV3, eller Lov og Orden New York på NRK3…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:34   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Jeg venter på Himmelblå. Mannen er sendt ut for å se kamp et annet sted.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:36   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Da kan dere jo trøste dere med at tv2sumo kneler, så dere slipper at de ser på kampene som går der også. Møkkatv2

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:21   #7
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Jeg mente i går - lørdag - da viste de Stabæk-Lillestrøm på Nrk1. I kveld er går hovedkampen på TV2, så da fikk jeg i alle fall sett Himmelblå.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:24   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Opprinnelig lagt inn av Travolta, her.

Jeg mente i går - lørdag - da viste de Stabæk-Lillestrøm på Nrk1. I kveld er går hovedkampen på TV2, så da fikk jeg i alle fall sett Himmelblå.

Åja, igår. Eller hva med TV3, sender reprise av Norges styggeste rom midt i beste sendetid på en lørdag, og TVN sender Politiskolen 6…ellers var det fotballkamp og dum Sangkonkurranse med kjendiser.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:25   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:26   #10
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Ja, lørdagskvelden er som regel helt håpløs. Men jeg forventer liksom mer av NRK da. De andre kanalene sender jo som regel repriser eller filmer som heter noe sånt som "Hjelp, det er....", men NRK bør vite bedre.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:38   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Opprinnelig lagt inn av Travolta, her.

Ja, lørdagskvelden er som regel helt håpløs. Men jeg forventer liksom mer av NRK da. De andre kanalene sender jo som regel repriser eller filmer som heter noe sånt som "Hjelp, det er....", men NRK bør vite bedre.

savnet du den store klassefesten? Det er vel strengt tatt det som går da. Ikke for det, det er nå bedre enn fotball, men gidder ikke henge meg opp i det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:41   #12
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Eliteserien 2009 har startet - grrrr!

Kremt, nei, jeg kan vel ikke si at jeg savnet Den Store Klassefesten. Men likevel syntes jeg det var et bedre alternativ enn en fotballkamp. Hadde det vært landskamp, cupkamp eller noe annet stort, men en vanlig seriekamp.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no