Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skoringens bytterett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-10, 20:31   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Skoringens bytterett

Jeg har "vanskelige" føtter og har som regel store problemer med å finne sko som passer godt. I tillegg er jeg tung og trenger sko med god støtdemping. Jeg har gjort mange bomkjøp. Skokjøp er med andre ord en vanskelig oppgave som utsettes i det lengste.

I dag manna jeg meg opp og gikk innom en lokal Skoringen-butikk. Jeg la fram problemet mitt og ba pent om hjelp til å finne et par gode passende sko. Jeg skal på sykehustur 35 mil unna i morgen og det blir veldig mye gåing, så jeg trengte virkelig nye sko i dag. Pga økonomien har jeg ikke fått kjøpt nye før nå.

Jeg prøvde et par Ecco sko i dag og de passet faktisk overraskende godt. Jeg gikk fram og tilbake noen meter i butikken og det kjentes greit ut. Jeg kjøpte skoene, dro hjem og tok de på meg. Jeg gikk en times tid med de innendørs og hadde de på meg når jeg hentet barna i barnehagen. Da gikk jeg 50 meter fra huset til bilen her hjemme (på brostein) og omtrent 100 meter fra bilen til barnehagen (på asfalt). Jeg kjente da at skoene klemte mer og mer og jeg innså etterhvert at de var et nummer for små. Jeg tok derfor av meg skoene, tørket av de for å være sikker på at de var helt rene og la de i original eske, fant fram kvitteringen (der det står 8 dagers bytte- og returrett) og reiste tilbake til skobutikken.

Der ble jeg møtt av en ung jente som hang over disken og hadde venninnetreff! Det var 5 jenter i samme alder i butikken og ingen av de kjøpte sko. De skravla med hun som ekspederte. Jeg tok fram skoene og kvitteringen og fortalte at jeg hadde kjøpt skoene noen få timer tidligere og at jeg dessverre hadde valgt for liten størrelse. Jenta bak disken så hånlig på meg og sa "jammen, du tror da vel ikke at vi bytter sko du har brukt ute?!". Jeg svarte at jeg hadde brukt de to små turer på asfalt og stein og at jeg hadde vasket de etterpå. Det var en (1!) liten stein i sålen som jeg hadde oversett og derfor så hun at jeg hadde brukt de ute.

Jenta ga seg ikke og jeg måtte ta med meg skoene og gå. Jeg innrømmer ærlig at jeg gråt en skvett på vei hjem. Jeg hadde så sårt trengt de skoene på turen min i morgen. Jeg er selvsagt dum som ikke har ordnet dette for lenge siden, men skokjøp er vanskelig og jeg har heller ikke hatt råd til nye før nå. Og nå ble det altså ikke nye sko på meg likevel.

Dette ble langt og kronglete. Er det å prøve skoene to små turer utendørs nok til at bytteretten de reklamerer med, ikke gjelder? På kvitteringen står kun "8 dagers bytte- og returrett". Ikke noe mer. Jeg fant heller ikke noe om bytterett på butikkens side.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:40   #2
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Whaaaat?
Der hadde nok jeg laget drama så det holdt gitt, og stått på mitt..ferdig med det!

Jeg kjøpte meg høye vintersko i november i en skoringen butikk, C&B heter vel merket.. kjempe fine legghøye vintersko som jeg virkelig forelsket meg pladask i.

I mars var skoene ødelagt..rett og slett helt ødelagt.
Tåkappen hadde gitt etter, og den høyre skoen var så utrolig lite pen.
Betalte 1099,- for skoene, og jeg forventet MER av dem enn det.
En så kald vinter, uten slaps og snø, jevnt over 20 minus hele vinteren, også gir skoene seg?

Jeg klaget, og fikk tilgodelapp på hele beløpet, uten en nykke fra daglig leder i butikken.. og da snakker vi 4 mnd tilbake i tid.
Jeg har brukt skoene hver enda dag hele vinteren, og fikk alt refundert.

Send mail, ring, be om å snakke med daglig leder.
klart du skal bytte, evt heve kjøpet!
Dummeste jeg har hørt

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:43   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg hadde ikke forventet å få levere inn igjen sko jeg hadde brukt ute.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:45   #4
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg hadde blitt mer overrasket om de faktisk hadde latt deg bytte brukte sko, de kan jo ikke selge skoene igjen når de er brukt ute.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:46   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg hadde nok heller ikke forventet å få byttet sko som jeg hadde brukt ute i dette tilfellet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:47   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg hadde ikke forventet å få levere inn igjen sko jeg hadde brukt ute.

Jeg er enig med Minni. Det er noe helt annet dersom det er noe galt med skoene, som Moonlight skildrer. Jeg kjenner egentlig jeg er litt glad for at ikke de tar inn igjen sko som er brukt ute, for da hadde jeg blitt skeptisk på om det jeg kjøpte var nytt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:49   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Det er nettopp derfor det er viktig å prøve dem en stund inne uten å ta av merkelappene, sånn at en er sikker på at en skal ha dem før en bruker dem ute. Hadde ikke forventet å få byttet sko som var brukt ute uansett hvor lite det var. En ser på sko så fort de er brukt ute på grus og asfalt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:54   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg må nok desverre si jeg holder med selgeren her, selv om jeg har veldig stor forståelse for at det er veldig surt å ikke få byttet str. En skoselger ser veldig lett om skoene er brukt ute, selv om bare for en kort tur, og da kan det bli veldig vanskelig å få solgt skoene videre. De kan risikere å måtte selge de til redusert pris, noe som selvfølgelig ikke er ønskelig. Årsaken til at jeg skriver dette er pga at jeg er selv daglig leder i skobutikk, dog annen kjede. En som jobber med skoene i det daglige vet hvor lite som skal til før kunder krever å få avslag på varer som skal selges.

Du tror ikke det kan hjelpe å blokke skoene litt da, eller er de for korte på lengden? Ikke at det vil hjelpe siden du skal reise i morgen, men kan jo hjelpe til at du i det minste får brukt de senere.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 20:54   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg hadde heller ikke forventet å få bytte sko som var brukt ute. Om de gikk i stykker slik moonlight beskriver er det selvsagt en helt annen sak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:01   #10
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg må si meg enig med de andre her, brukte sko og klær får man vel ikke byttet pga størrelse, en annen sak er om det er feil på produktet.
Reklamasjon som Moonliht hadde er noe helt annet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:01   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Skjønner din frustrasjon, men slenger meg på siste 3 innlegg. Sko som er blitt brukt ute kan ikke selges som nye igjen, og det var faktisk ikke noe galt med skoene - utover at de var et nummer for små.

Kan legge til at jeg selv har litt blandede erfaringer med Ecco sin passform. De er umiddelbart veldig behagelige, men over tid har jeg fått masse gnagsår og "støtt" i tærne med flere Ecco modeller.

Mine absolutte yndlinger er fortsatt El Naturalista Yggdrasill clogs. De er aldri vonde, uansett hvor lenge jeg skal gå på dem eller hvor varmt det er.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:04   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Jeg hadde heller ikke sjanset på å bytte sko som var prøvd ute, siden jeg selv ikke ville ha ønsket å kjøpe sko som var brukt ute av andre. Neste gang får du gå med de over lengre tid inne.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:04   #13
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Det var jo heller ingen reklamasjon jeg forsøkte meg på. Skoene er helt i orden, de er bare en størrelse for små (for korte). Jeg skjønner jo at sko som er brukt ute ikke kan byttes, men det var altså bare snakk om tilsammen 150 meter på tørr, ren asfalt og brostein. Men ja, jeg var ute og det var jo jo også ærlig på. Det kan ikke sees på skoene at de har vært brukt ute, men det satt som sagt en bitteliten stein i sålen som "avslørte" det.

Jeg får bare innse at jeg har tabbet meg ut og at det ikke ble nye sko på meg denne gangen. Kanskje drister jeg meg til å forsøke igjen når jeg har penger til overs en eller annen gang. Sko er et mareritt å handle. Jeg har revmatisme i tåleddene (blant annet) og blant annet derfor er det fryktelig vanskelig å finne sko som passer godt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:05   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Så lenge det ikke er snakk om en vare med feil, oppfatter nok dessverre jeg også bytte- og returretten som at den gjelder ubrukte sko med lappene på, på samme måte som i kleskjeder. Dette er jo uansett en ekstraservice som butikkene har, ikke noe man har krav på.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:15   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Lapper var det forøvrig ikke på skoene. Men jeg innser at jeg ikke har rett til å bytte. Skoene er satt innerst i skapet og jeg har funnet fram igjen de gamle utslitte som jeg heldigvis ikke hadde rukket å kaste. Oslofolk er vel vant til å se folk med gamle, stygge sko med gapende såler....

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:19   #16
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Du får prøve å selge de nye skoene dine. Så blir det ikke helt bomkjøp, skjønner at dette ble en kjip situasjon for deg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:26   #17
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Skjønner jo at det er kjedelig og sitte med et bomkjøp, men enten selger du dem eller blokker dem ut. Du får garantert mye igjen for dem når du selger dem selv om du taper litt. Det er også utrolig hva en kan gjør med utblokking. Det er ofte ikke så mye som skal til, og det kan jo ikke være 1 hel nummer feil når du følte at de var passe når du prøvde dem første gangen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:29   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Du får prøve å selge de nye skoene dine. Så blir det ikke helt bomkjøp, skjønner at dette ble en kjip situasjon for deg.

Det ville jeg prøvd ja!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 11:04   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Ja, sko som er brukt ute, får man nok ikke byttet inn igjen! Hadde ikke prøvt på det iallefall, men skjønner at det er kjipt for deg! Ecco er jo ofte dyre...
Du kan feks:
Selge dem på på bruktmarkedet..
Du kan gå til en helt annen skoringenbutikk og prøve å bytte dem.... ( og sier da selvf. ikke noe om at du har brukt dem ute, bare inne en kort stund! uredelig ja, men siden du tydligvis har dårlig råd så.... jeg skal ikke lage bråk om det iallefall )
Gå tilbake til den butikken du kjøpte dem i, og håpe det er en annen selger en ungjenta...Og prøve å bytte dem igjen.... ( jada uredelig igjen )
Prøve å blokke dem ut.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 18:43   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skoringens bytterett

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg hadde ikke forventet å få levere inn igjen sko jeg hadde brukt ute.

Jeg er enig. Kan du ikke legge de ut for salg her?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no