Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-21, 19:12   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Jeg har nettopp ferdigstilt min første genser noensinne. Uten hjelp fra noen, og den passet til meg også. Og når sant skal sier, synes jeg den ble riktig så fin.
Så nå gjelder det å smi mens jernet er varmt, og finne seg neste prosjekt.

Jeg ser jo da at jeg har visse hull i strikkepinnesamlingen min, kan man si.

Så hvor anbefaler dere å kjøpe pinner, som ikke koster skjorta, men samtidig har ok kvalitet?

(Kjøpte i nøden en rundpinne på Coop extra, og har vel sjelden vært så sinna som når jeg skiftet over til den..)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 19:21   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Jeg hadde en periode skikkelig hekle og strikke dilla for noen år siden mens jeg var psyk. Det ble jo flere størrelser, noen lange, noen korte osv.
En liten formue hver gang.

EBay derimot er genialt. Jeg foretrekker bambus stort sett. Kjøper svære sett med eks 60 cm i alle str til langt under samme pris som for et sett i Norge.
Så det ble plutselig en del pinner i skuffen min.

Så begynte mor min på å lage gensere for ca to årene og nå er det hun som stadig stikkker hode ned i skuffen min og drar opp det ene etter det andre og er stor fornøyd.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 19:25   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Skulle ha lånt den skuffen din da, altså

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 19:59   #4
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Har kjøpt på europris og sparkjøp. Ikke så billig som ebay antagelig. Men billigere enn på garnbutikken.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 20:06   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Takk for tips! Har begge i nærheten, skal jammen sjekke i morgen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 20:07   #6
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Garnstuen eller Jens Hoff på Horisont ;-)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 20:08   #7
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Takk for tips! Har begge i nærheten, skal jammen sjekke i morgen.

De har i ulike størrelser, både bambus og vanlig. Holdt på å få bakoversveis da jeg betalte for en bitteliten rundpinne på garnbutikken. Bør strikke litt mere de for å tjene de inn.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 20:11   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Garnstuen eller Jens Hoff på Horisont ;-)

Kjøpte garnet på Jens Hoff, men med neste prosjekt, så fant jeg ut at de pinnene jeg kom til å trenge, kommer på nesten samme prisen som garnet. #gnitalus.
Dvs., har ikke kjøpt garnet enda, har egentlig ikke bestemt meg for prosjekt. Så jeg tenkte det kunne være greit å ha et lite utvalg selv, siden det er litt langt til skuffen til mamma . Og da tenkte jeg kanskje kjøpe noen litt rimeligere varianter, så lenge de er gode å bruke.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 20:44   #9
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Kjøpte garnet på Jens Hoff, men med neste prosjekt, så fant jeg ut at de pinnene jeg kom til å trenge, kommer på nesten samme prisen som garnet. #gnitalus.
Dvs., har ikke kjøpt garnet enda, har egentlig ikke bestemt meg for prosjekt. Så jeg tenkte det kunne være greit å ha et lite utvalg selv, siden det er litt langt til skuffen til mamma . Og da tenkte jeg kanskje kjøpe noen litt rimeligere varianter, så lenge de er gode å bruke.

Jeg er litt kresen, men kjøper bare de jeg eventuelt trenger. Så har det blitt noen til sammen i årenes løp da.
Mamma har noen billige lysegrå greier som jeg lånte en gang. Holdt på å klikke for meg etter en halv omgang. Og hadde gryende senebetennelse et kvarter senere..

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 23:54   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Strikkemekka har disse gode pinnene. Min favoritt.
Veldig greit å få dem levert på dørmatten, altså.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 18:57   #11
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.556
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Strikkemekka har disse gode pinnene. Min favoritt.
Veldig greit å få dem levert på dørmatten, altså.

Ja, de er virkelig gode!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 19:39   #12
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Ja, de er gode!
(Og i min vanlige prisklasse når jeg kjøper pinner)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 20:58   #13
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Nå har jeg googlet, og lurer på om jeg skal kjøpe et sett med utskiftbare pinner; da får jeg ulike tykkelser, og lengder på vaiere. Ser de har Knitpro på tilbud til vel 700,-, og Garnius på nett har et annet sett (annet merke) på tilbud til 450ish.
Eller vil jeg bare bli irritert over dette konseptet, og helle kjøpe det jeg måtte trenge etterhvert? Jeg har jo noe, så helt skrint er det ikke.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 21:09   #14
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.233
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Nå har jeg googlet, og lurer på om jeg skal kjøpe et sett med utskiftbare pinner; da får jeg ulike tykkelser, og lengder på vaiere. Ser de har Knitpro på tilbud til vel 700,-, og Garnius på nett har et annet sett (annet merke) på tilbud til 450ish.
Eller vil jeg bare bli irritert over dette konseptet, og helle kjøpe det jeg måtte trenge etterhvert? Jeg har jo noe, så helt skrint er det ikke.

Jeg har aldri likt de utskiftbare settene, pinnene skrur seg stadig vekk av i bruk.
Jeg er aller mest fornøyd med Chiaogoo faste rundpinner, og kjøper bare dem når jeg skal ha tilskudd til pinnesamlingen.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 21:26   #15
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Jeg liker utskiftbare, men det hender jeg må etterstramme litt underveis. Det plager meg ikke, så lenge det ikke skjer annenhver runde, liksom. Jeg strikker en del ovenfra og ned og liker å kunne sette av ermemasker på korte sener med stoppere på. Jeg bruker mest Knitpro symfonie + noe cubics, jeg fikser ikke metallpinner. Egentlig har jeg lyst på et Tulip-sett som Pickles fører, for de har roterbare fester. Innbiller meg at de kanskje ikke skrur seg opp så lett da, og så er det nok enklere når man skal feste på skjøt (hvilket er praktisk om man skal bytte fra en senelengde til en annen, eller om man skal prøve halvferdig genser på underveis).

Sikkert lurt å kjøpe én først for å prøve, og så kan man heller kjøpe sett seinere.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 21:53   #16
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Jeg bruker bare metallpinner fra Sandnes, og betaler gladelig det de koster på garnbutikken. Har testet mye annet som ikke funker for meg – man må prøve seg litt fram når man er fersk strikker.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-21, 22:32   #17
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Mine utskiftbare har aldri skrudd seg ut ved strikking, men det er viktig at man bruker den lille pinnen som følger med når man skrur til. Jeg foretrekker de svarte vaierene, for de krøller seg ikke sammen så mye som de lilla.

Ellers kjøper jeg bare pinner til det prosjektet jeg skal i gang med hvis jeg ikke har (eller finner de jeg har) passende pinner.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-21, 08:53   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Trenger noen som ikke er så himla spisse; jeg kan for strikke litt stramt og da gjør det så VONDT i pekefingeren :-( Anbefalinger noen?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-21, 09:53   #19
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Trenger noen som ikke er så himla spisse; jeg kan for strikke litt stramt og da gjør det så VONDT i pekefingeren :-( Anbefalinger noen?

Jeg mener Addi sine (metall) er de jeg liker best med tanke på dette.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-21, 10:05   #20
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper man strikkepinner i ok kvalitet til ok pris?

Selv vil jeg ha pinner som er så spisse som mulig, så det kan hende jeg er feil person til å komme med råd.
Drops metallpinner mener jeg at er ubrukelig butte, så de kan kanskje passe?
De ligner mye på Addi som ikke er lace.

Til HI vil jeg absolutt anbefale å begynne med utskiftbare pinner. Om du kjøper inn den pinnestørrelsen du trengte og wire i alle størrelsene du bruker + en skjøt, kommer du veldig langt. Så kan du jo fylle på med flere pinnestørrelser etter behov. Det blir som regel billigere i det lange løp enn å ha tre størrelser av rundpinne for alle pinnenummer.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no