Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-18, 10:01   #141
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Mannen og jeg har begynt på "Broadchurch". Liker den veldig godt begge to.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 19-09-18, 10:25   #142
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg har begynt på Broen.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 22-09-18, 20:33   #143
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Nå ser jeg finsk krim. Anbefales

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ABAE0BC1-768B-4A53-BE0B-50121CB83EA8.jpg (39,5 KB, 307 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-18, 21:34   #144
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

"Broadchurch" er bra, og nå har jeg bare en episode igjen av "Killing Eve", men jeg vil ikke at det skal ta slutt så jeg utsetter å se den. >< Jeg har gått tom.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 22-09-18, 23:58   #145
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nå ser jeg finsk krim. Anbefales

Jeg ser Karppi.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 23-09-18, 10:05   #146
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nå ser jeg finsk krim. Anbefales

Jeg er også igang med denne Bra!

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 12:17   #147
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Begynt på Atypical. Liker så langt. Feel good, sår, og noe annet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 12:18   #148
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg ser Karppi.

Så første episode igår. Etter å ha blitt ferdig med Sorjonen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 16:50   #149
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg har tatt fatt på Dietland. Det er Amazon Prime, men vi følger ikke lenger trådinstruksen, eller? Syk, syk serie. Men jeg liker den!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 17:01   #150
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Nei, det skled jo ut allerede i innlegg 7, så be my guest.

Utgangspunktet var at jeg skulle kunne se det på laptopen, hvor jeg kun kan se Netflix og NRK, så sånn sett ble tråden ganske meningsløs for det jeg trengte den til. Men mange gode serier, altså.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-09-18 kl 18:54.
Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 17:09   #151
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

HBO nordic fungerer i Chrome, Viaplay og Prime Video virker både i Safari og Chrome.

HP er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 17:21   #152
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

HBO nordic fungerer i Chrome, Viaplay og Prime Video virker både i Safari og Chrome.

Ja, men vi har det via Get. Prime har jeg ikke. Det handler derfor ikke om hva som virker, eller hva jeg kan kjøpe, men hva jeg har. Derfor spurte jeg spesifikt om Netflix.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 19:46   #153
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, men vi har det via Get. Prime har jeg ikke. Det handler derfor ikke om hva som virker, eller hva jeg kan kjøpe, men hva jeg har. Derfor spurte jeg spesifikt om Netflix.

Aha. Vi hadde HBO via Altibox en kort periode, men gikk tilbake til vanlig abonnement siden det ble begrenset til Altibox-appene -- kostnadsmessig ble det omtrent det samme.

Prime Video koster bare $2,99/mnd første 6 måneder. De har noe gode serier som kan binges.

HP er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 20:00   #154
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Vi har Get gjennom borettslag, så det er ikke en utgift vi kan velge bort, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 20:39   #155
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Papirhuset. Veldig bra, synes jeg. Liker at vi får følge historien fra begge sider.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 21:11   #156
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Innser at jeg hørtes veldig sur og snurt ut. Jrg bidro til avsporing fra Netflix selv altså. Alle gode tips er fint!

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-09-18, 22:01   #157
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Papirhuset. Veldig bra, synes jeg. Liker at vi får følge historien fra begge sider.

Og for en avslutning på del 1. Jeg har gått og nynnet bella chiao i dag og gleder meg til fortsettelsen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 26-09-18, 11:00   #158
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Papirhuset. Veldig bra, synes jeg. Liker at vi får følge historien fra begge sider.

Hvor? Og hvilken sjanger er det?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-09-18, 13:02   #159
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvor? Og hvilken sjanger er det?

På Netflix. Søk evt på Money Heist eller La casa de papel. Spansk krim-/gisseldrama.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 26-09-18, 13:37   #160
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Er det ikke i dag de slipper sesong 2 av Iron Fist, forresten?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Glede-gruer-meg.

Reddet av Mary, Walker, Wing, og Knight.

HP er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no