Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-17, 20:28   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Ah. Da må jeg sjekke med Fibi hva hun har valgt, siden døtrene våre ville gå sammen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 20:37   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Veldig usikker på antall billetter til seremonien. Er det sånn at man feks. kun får 4 (står at det er begrenset antall) og så kan øvrig familie stå bak og se på, eller blir de nektet adgang, rett og slett? De viktigste er jo oss foreldre og steforeldrene, altså 4 stk. Men jeg vet jo at mamma og eks-svigers ser på det å komme på seremonien som en selvfølge.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:19   #83
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Kunne tenkt meg en sånn her tråd i lukket forum jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:28   #84
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Vi har fått bekreftet lokale. Et grendehus som ligger i Oslo, som er veldig koselig og i tyrolerstil. Det er andrevalget mitt, så venter på svar fra førstevalget. Men tror nok ikke vi får det (noe som er helt ok).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:29   #85
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

I oslo får du 10, om det blir boen plasser til overs så deles de ut til familiene som trenger flere. De andre må enten vente utenfor eller komme til festen. 10 er lite om man f.eks. skal ha med faddere, søsken besteforeldre og tanter/onkler.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:30   #86
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kunne tenkt meg en sånn her tråd i lukket forum jeg.

Kanskjqe den kan flyttes over? Spør en modde.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:31   #87
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kanskjqe den kan flyttes over? Spør en modde.

Ja, eller skal jeg lage ny?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:35   #88
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

For de som vil diskutere på lukket forum. http://www.foreldreportalen.no/forum...31#post4571031

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 21:52   #89
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Veldig usikker på antall billetter til seremonien. Er det sånn at man feks. kun får 4 (står at det er begrenset antall) og så kan øvrig familie stå bak og se på, eller blir de nektet adgang, rett og slett? De viktigste er jo oss foreldre og steforeldrene, altså 4 stk. Men jeg vet jo at mamma og eks-svigers ser på det å komme på seremonien som en selvfølge.

15 billetter per konfirmant her. Holdes i Kilden konserthus, så her slipper neppe noen inn uten billett. Koster kr 25 per billett her, går til Kilden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 22:16   #90
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Har meldt gutten på kurs. Fikk det seremonitidspunktet vi ønsket oss: 12.5. kl 12.30. Må avtale lån av lokale på jobb i morgen.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 20:18   #91
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

15 billetter per konfirmant her. Holdes i Kilden konserthus, så her slipper neppe noen inn uten billett. Koster kr 25 per billett her, går til Kilden.

Interessant. Må man betale for billetter, visste ikke det. Men det varierer sikkert. Vi har ønsket oss 8 billetter, kanskje vi har vært for strenge med oss selv, og begrenset for mye hvem vi tror vi får med.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-17, 08:30   #92
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Interessant. Må man betale for billetter, visste ikke det. Men det varierer sikkert. Vi har ønsket oss 8 billetter, kanskje vi har vært for strenge med oss selv, og begrenset for mye hvem vi tror vi får med.

Det er nok bare fordi seremonien er i Kilden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-17, 10:02   #93
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Vi har dato og lokale, og har bestilt mat. Gjestelisten blir som tidligere år, vi blir 50 om alle kommer.
Etter sommerferien starter vi på bunadskjøret, jeg har syersker på hånd til alt annet enn skjorta. Bordpynt kjøpes på e-bay, hun vet akkurat hva hun vil ha.

Jeg skal bruke vinteren på å samle alle bilder inn på samme harddisk...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 18:36   #94
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.922
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Plutselig havnet jeg også her. Lillesøster har gjort helomvending og har plutselig lyst på både konfirmasjon og bunad. Jeg hadde regnet med stor fødselsdagsfeiring høsten 2018, men nå kom det jo litt nærmere.

Hun er nå påmeldt humanistisk konfirmasjon og vi har en dato. Så nå må vi gå gjennom gjestelisten og avklare om vi kan være hjemme eller om vi må lete etter datoer. Og gå til husfliden og se på bunader og ta noe valg

Jeg synes det er hyggelig jeg. Jeg må bare få noen ting på plass.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 20:39   #95
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Plutselig havnet jeg også her. Lillesøster har gjort helomvending og har plutselig lyst på både konfirmasjon og bunad. Jeg hadde regnet med stor fødselsdagsfeiring høsten 2018, men nå kom det jo litt nærmere.

Hun er nå påmeldt humanistisk konfirmasjon og vi har en dato. Så nå må vi gå gjennom gjestelisten og avklare om vi kan være hjemme eller om vi må lete etter datoer. Og gå til husfliden og se på bunader og ta noe valg

Jeg synes det er hyggelig jeg. Jeg må bare få noen ting på plass.

Velkommen, Blå!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 20:46   #96
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Er det innafor å invitere er vennepar av oss, bare fordi jeg har lyst, og fordi de begge to er glade i sønnen vår, eller er konfirmasjoner kun familie, liksom? (Har bare vært i konfirmasjoner med kun familie til nå.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 20:48   #97
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er det innafor å invitere er vennepar av oss, bare fordi jeg har lyst, og fordi de begge to er glade i sønnen vår, eller er konfirmasjoner kun familie, liksom? (Har bare vært i konfirmasjoner med kun familie til nå.)

Her er det hvertfall veldig vanlig med venner/vennepar/vennefamilier i konfirmasjon.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 20:49   #98
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er det innafor å invitere er vennepar av oss, bare fordi jeg har lyst, og fordi de begge to er glade i sønnen vår, eller er konfirmasjoner kun familie, liksom? (Har bare vært i konfirmasjoner med kun familie til nå.)

Det er helt lov. Jeg kommer muligens til å gjøre det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 20:50   #99
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Så bra - da inviterer jeg dem. De bor i Danmark, så det er jo ikke sikkert de ønsker ta turen, med da får de i hvertfall muligheten.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-17, 21:17   #100
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er det innafor å invitere er vennepar av oss, bare fordi jeg har lyst, og fordi de begge to er glade i sønnen vår, eller er konfirmasjoner kun familie, liksom? (Har bare vært i konfirmasjoner med kun familie til nå.)

Klart det er lov! Vi inviterer to vennefamilier.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no