Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere i medlemsalongen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 21:06   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Jeg stemmer for mange ulike salonger og gjerne hvor man blir stemt inn. Jeg liker slikt hemmelighetskremmeri selv om jeg ikke får innpass.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:08   #82
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg stemmer for mange ulike salonger og gjerne hvor man blir stemt inn. Jeg liker slikt hemmelighetskremmeri selv om jeg ikke får innpass.

Litt sånn loge aktig?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:09   #83
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Litt sånn loge aktig?

Gjerne det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:15   #84
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg stemmer for mange ulike salonger og gjerne hvor man blir stemt inn. Jeg liker slikt hemmelighetskremmeri selv om jeg ikke får innpass.

ditto
Jeg har aldri vært en del av de innvidde, men for en spenning og mange spekulasjoner vi ville ha i vente

Slikt hemlighetskriveri kommer til å mangedobble trafikken på dette forumetet - Hører du HP !

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:21   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Jeg har hatt tilgang hele tiden ja, men jeg merker ikke engang om jeg er der eller ikke, siden jeg bruker "uleste innlegg"-knappen og bare svarer i hytt og pine.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:23   #86
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.996
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Litt sånn loge aktig?

Ja! Og med hemmelige,obskure ritualer før opptak til enda hemmeligere lag i losjen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:23   #87
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har hatt tilgang hele tiden ja, men jeg merker ikke engang om jeg er der eller ikke, siden jeg bruker "uleste innlegg"-knappen og bare svarer i hytt og pine.

Jeg går også bare på "uleste" og svarer på de trådene som jeg finner. Tenker aldri over hvor trådene ligger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:38   #88
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja! Og med hemmelige,obskure ritualer før opptak til enda hemmeligere lag i losjen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 08:22   #89
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Kanskje det er hemmelige nett-julebord rundt omkring og?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 10:22   #90
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Ja, det var et ganske snurt og fornærmet innlegg, det innrømmer jeg Jeg er ikke en person som ikke tigger eller trenger meg på, men oppfattet denne tråden som en ganske useriøs tråd der man fleipet litt om poeng og inngang, så ble det til at noen salongmedlemmer oppfattet det som überseriøse forsøk på å prikke seg opp. Jeg kan garantere at det ikke var SERIØS tigging fra min side. Jaja, jeg har ikke tid til salongen idag, må på cupfinale for å støtte min far og søster. Jeg vet ikke helt om jeg gleder meg til å fryse rompa av meg i minusgrader på Ullevål…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 10:27   #91
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Om du var seriøst snurt eller fornærmet synes jeg virkelig synd på deg som ferdes ute i rl.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 11:57   #92
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 12:43   #93
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kanskje det er hemmelige nett-julebord rundt omkring og?!

Ja, vi skal arrangere et slik der alle koker sin egen julemat, også spiser vi virtuellt sammen. Det blir et lyd-/video chat for å unngå feite fingre på tastaturene. Det blir riktig så intimt og koselig.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:09   #94
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Er også ganske nysgjerrig på hva som skjer der inne. Men finner sikkert ikke ut av det før om veldig lenge. Mangler en del rykte poeng.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:40   #95
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Jeg visste ikke at det fantest engang jeg. Håper ikke det er der de saftigste diskusjonene havner, men jeg er såpass langt unna å komme inn der at det får jeg nok ikke vite på en stund.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:20   #96
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ja, vi skal arrangere et slik der alle koker sin egen julemat, også spiser vi virtuellt sammen. Det blir et lyd-/video chat for å unngå feite fingre på tastaturene. Det blir riktig så intimt og koselig.



Hva med å gå rundt juletreet?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:48   #97
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



Hva med å gå rundt juletreet?!

Jeg tenkte vi skulle fikse det med en sånn kjede-epost greie.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:49   #98
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Er også ganske nysgjerrig på hva som skjer der inne. Men finner sikkert ikke ut av det før om veldig lenge. Mangler en del rykte poeng.

Ikke kav. Det skjer absolutt ingenting.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:54   #99
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg tenkte vi skulle fikse det med en sånn kjede-epost greie.


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:12   #100
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Hvordan kan du si at det ikke holder å være aktiv her? Ser du mange som har skrevet feks over 500 gode innlegg (da mener jeg ikke bare smily innlegg og svar) og ikke er inne i medlemssalongen? Selv måtte jeg opp i godt over 200 innelgg og være her i over 1 mnd før jeg kom inn i medlemssalongen... og det på tross av jeg kjenner svært mange her. Men bevare meg vel det stresset meg ikke, alt til sin tid .. Det har faktisk aldri falt meg inn å spørre noen om å prikke meg, eller fortelle meg hva som skjer i der inne. Jeg er på dette forumet pga forumet, og ikke
pga medlemssalongen for å si det slik.

Bra oppsummert.
Det er helt klart de mest aktive som har tilgang der.
Jeg har så lite tid til forumliv at jeg har evig nok med "resten" av forumet for tiden. Jeg leser mer enn jeg skriver.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no