Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Aftenposten - dobbelt digitalt abonnement

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-17, 18:06   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Aftenposten - dobbelt digitalt abonnement

Jeg oppdaget akkurat at jeg har to (!) digitale abonnementer på Aftenposten. Så kjapt gjennom kredittkortregningen og jammen var det to like beløp til Aftenposten etter hverandre, hvert på kr 199. Videre sjekk viste at jeg har hatt disse to abonnementene siden januar i år. Tidligere måneder har jeg ikke oppdaget det på kredittkortregningen da de er blitt trukket med noen dager mellom, denne gangen på samme dag, og da så jeg det. (ja, jeg skal lese kredittkortregningene bedre i fremtiden).

Tok kontakt med abonnementservice på chat, for det er jo latterlig at jeg har betalt dobbelt, ja, at det i det hele tatt er mulig å bestille to digitale abonnementer. Mannen på chaten innrømmet at det er synd at de ikke har en varsling på dette, men at dette ikke er mulig fordi mange har to abonnementer (ulike adresser etc.) At dette ikke gjelder digitale abonnementer, er visst ikke mulig å gjøre noe med. Og det er jeg som har bestilt begge skriver han, så da er det min egen skyld. Jeg har jo sannsynligvis det, men har trodd at opplysningene mine er borte siden jeg ikke fikk logget inn og har lagt dem inn igjen. Også har det altså blitt dobbeltabonnement.

Han er villig til å kreditere meg for noen av de 8 månedene jeg har betalt dobbelt, men jeg synes ikke at det er riktig at jeg skal betale noe dobbelt i det hele tatt.

Har noen andre vært borti noe sånt? Jeg skal ringe dem på mandag for å snakke med overordnede, men vil gjerne høre om andres erfaringer.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no