Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemålet!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-18, 17:11   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemålet!

Vi trenger tips til et reisemål for en ukes badeferie i juli. Det burde jo være enkelt å finne, men etter noen runder med øyhopping i Hellas, har vi blitt ekstremt kresne av oss. Ettersom vi bare skal være borte en uke denne gangen, er det dessverre ikke aktuelt å øyhoppe.

Vi ønsker oss dette:
-Flyplass som ligger innen en times busstur fra hotellet
-Hotell som ligger i gangavstand til en flott sandstrand med finkorna sand. (Det er bare et pluss om det ikke er solsenger eller andre fasiliteter på stranda. Hotellet kan også ha enkel standard.)
-En håndfull spisesteder å velge mellom

Antar vi trenger konkrete hotelltips ut fra kriteriene over.

Vi er vedig glad i Hellas, men prøver å være åpne for andre plasser også ...

Tips?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 23:03   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Karpathos! Det finnes flere steder å velge mellom...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 23:52   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Karpathos! Det finnes flere steder å velge mellom...

Ja, jeg vet. Saken er at vi var der både i 2025 og 2017, så vi prøver å finne et annet sted i år.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 23:59   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Har venninne som har vært mye i Hellas. De liker Ios godt.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 00:34   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Sardinia har sånne strender som du liker, i mengder.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 08:52   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har venninne som har vært mye i Hellas. De liker Ios godt.

Jeg har også tenkt på Ios, men i følge Apollo sine nettsider, er Ios den festligste øya i Hellas, og da blir jeg litt skeptisk, kjenner jeg...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Sardinia har sånne strender som du liker, i mengder.

Ja, og det begynner jo å bli en god stund siden vi var i Alghero, så det er en mulighet. Er det andre steder enn Alghero som er fine?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 09:02   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ja, jeg vet. Saken er at vi var der både i 2025 og 2017, så vi prøver å finne et annet sted i år.

I 2025! Jøss!

Jeg slår alltid et slag for Mallorca.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 09:05   #8
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.


Ja, og det begynner jo å bli en god stund siden vi var i Alghero, så det er en mulighet. Er det andre steder enn Alghero som er fine?

Absolutt! Vi kjørte fra Alghero og hele kysten på nord- og østsiden av øya for noen år siden. Mange fine strender og hyggelige små steder. Tok også båt over til Korsika, anbefales!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 10:02   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

I 2025! Jøss!

Jeg slår alltid et slag for Mallorca.

Jada!

Hvor på Mallorca, da? Jeg har aldri vært der, men ser for meg digre hoteller med underholdning på kvelden og slikt, og det er ikke helt oss.

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Absolutt! Vi kjørte fra Alghero og hele kysten på nord- og østsiden av øya for noen år siden. Mange fine strender og hyggelige små steder. Tok også båt over til Korsika, anbefales!

Ja, båt over til Korsika tok vi også da vi var der.

Går det an å se for seg andre aktuelle steder på Sardinia uten å måtte leie bil?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 10:21   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Ja, er jo mye folk der, vi har bare vært på Alcudia og Cala Bona, men reist endel rundt. Det er ihvertfall fine strender og Es trenc er skikkelig idyllisk. Noen solsenger er det, men det føles ikke folksomt.

Sollér og Déjà er vel litt roligere steder.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 10:22   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jada!

Hvor på Mallorca, da? Jeg har aldri vært der, men ser for meg digre hoteller med underholdning på kvelden og slikt, og det er ikke helt oss.



Ja, båt over til Korsika tok vi også da vi var der.

Går det an å se for seg andre aktuelle steder på Sardinia uten å måtte leie bil?

Det går busser og tog, men fine strender ligger øde til. Fra Alghero går det rutebusser nordover langs strendene til Spaggia delle bombarde og jeg tror til den store grotten. Det er utflukter å få kjøpt til grotten fra Alghero. Det går tog fra Alghero til hovedstaden Sassari.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 11:41   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Sardinia har sånne strender som du liker, i mengder.

. Google Cala Gonone, Spaggia della bombarde, Maddalena øyene og Stintino.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 11:52   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Da vi var på Mallorca bodde vi i Palma Nova. Rett ved stranden. Det er viken før beryktede Magaluf.
Det går helt fint å la være å oppsøke den neste viken og stranden er veldig fin. Kort vei til Palma, det går rutebuss og direktebusser hele tiden. Om dere skal ha bil så er det flotte badebyer rundt hele øya. Korte avstander.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 12:11   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Jeg synes det er vanskelig å få full glede av Sardinia uten bil, det er større avstander og færre koselige småsteder nær en strand – da er det liksom gresk øy som er det optimale.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 16:48   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Vi tenker litt Sardinia i sommer vi også. Hadde utvekslingsstudent derfra i fjor og er nysgjerrig på øya og ønsker å møte henne igjen. Ellers vet vi lite om øya. Men dagstur til Korsika; hvor lang tid tar båtturen? Hvor på Sardinia er det best/ finest? Vi kunne egentlig tenkt oss en 4 dager oå 3 ulike steder, hvor olbia må være en av dem da studenten vår bor der og vi må jo møte henne

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 16:49   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er vanskelig å få full glede av Sardinia uten bil, det er større avstander og færre koselige småsteder nær en strand – da er det liksom gresk øy som er det optimale.

Har du tips til leiebilfirma? Så greit med bil, det må vi ha ja. Om det blir tur

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 19:31   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det går busser og tog, men fine strender ligger øde til. Fra Alghero går det rutebusser nordover langs strendene til Spaggia delle bombarde og jeg tror til den store grotten. Det er utflukter å få kjøpt til grotten fra Alghero. Det går tog fra Alghero til hovedstaden Sassari.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

. Google Cala Gonone, Spaggia della bombarde, Maddalena øyene og Stintino.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er vanskelig å få full glede av Sardinia uten bil, det er større avstander og færre koselige småsteder nær en strand – da er det liksom gresk øy som er det optimale.

Ja, jeg ha på følelsen av at Sarduinia ikke blir helt det vi er ute etter om vi ikke skal leie bil. Jeg har ikke lappen og mannen er særdeles skeptisk til å kjøre andre steder enn i Skandinavia, egentlig.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Da vi var på Mallorca bodde vi i Palma Nova. Rett ved stranden. Det er viken før beryktede Magaluf.
Det går helt fint å la være å oppsøke den neste viken og stranden er veldig fin. Kort vei til Palma, det går rutebuss og direktebusser hele tiden. Om dere skal ha bil så er det flotte badebyer rundt hele øya. Korte avstander.

Takk. Vi får sjekke ut.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 19:34   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Kan det finnes noe sted på Kreta som fyller kriteriene våre? Vi har bare vært på Kreta en gang, i Platanias, men likte oss ikke så godt der, men kan hende finnes det er mindre og roligere sted?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 19:35   #19
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Har du tips til leiebilfirma? Så greit med bil, det må vi ha ja. Om det blir tur

Vi leide av Avis på Olbia flyplass, der fikk vi ekstra god service fordi vi kom et døgn for sent, men fikk allikevel bilen til bestilt pris. Som var mye billigere enn ny bestilling.

Fra Olbia kan dere fint kjøre sør til Cala Gonone, besøke rikmannsbyen Porto Rotondo, Maddalena øyene, Stintino og Alghero. Tror det er 10 eller 12 mil fra Olbia til Alghero.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 19:37   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Lille T, forstår det med bil. Det skal være kos, ikke stress.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no