Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Søt/frisk parfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-07, 22:47   #21
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Jeg har nettopp kjøpt meg CKIN2U:


Den var ganske frisk, lett og sommerlig.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:47   #22
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Med den vanlige fra Issey miake kan man ikke trå feil..!

Akkurat den skulle jeg nevne!
En venninne jeg traff i dag luktet så frisk og godt, og det var denne parfymen hun hadde på ....måtte spørre hva den het jeg, var såå god
Den var nydelig og sommerlig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:50   #23
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Med den vanlige fra Issey miake kan man ikke trå feil..!

Jeg elsker L´eau d´Issey! Det har vært min yndlingsparfyme (altfor?) lenge.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 02:13   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.


Du gode allmektige så mye parfyme hun sprayer på seg, hun kan bruke opp en vanlig parfymeflaske på noen få måneder.
Ungdommen nå til dags!

ooops.... Jeg kjenner flere som bruker en parfyme i løpet av noen få måneder jeg Meg! Husk at en parfyme ikke skal stå for lenge etter at den er åpnet. Etter ett år er den mer eller mindre for gammel, og vil lukte deretter. Så spray mens du kan!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 02:17   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så har jeg funnet ut at den parfymen jeg liker best er Lacoste sin Toutch of Pink.
Er dette en parfyme jeg kan gå med eller er det ikke noe alder for parfyme egentlig??

Parfyme er ikke aldersbetinget synes jeg, med ett unntak: Britney Spears-parfymene! urgh som de stinker!

Touch of Pink er en deilig duft, men jeg personlig synes Femme fra Lacoste er bedre (den er i beige-gull-farget eske med sølvskrift). Begge to er friske dufter som egner seg veldig godt om sommeren.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no