Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Søt/frisk parfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 21:18   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Søt/frisk parfyme

Altså, jeg nærmer meg raskt 40 år og har egentlig aldri vært noe for masse parfymestank.
Datteren til gubben er jo superjålete, som alle 18 åringer og har det meste og det beste... så jeg har tjuvlånt en sprut av og til.
Så har jeg funnet ut at den parfymen jeg liker best er Lacoste sin Toutch of Pink.
Er dette en parfyme jeg kan gå med eller er det ikke noe alder for parfyme egentlig?? Den lukter greit nok uten at det oser rundt meg og det er igrunnen det viktigste. Frisk og sommerlig lukt.
Nå skal vi til syden om 2 uker og tenkte å slå til og kjøpe med en parfyme.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:22   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Jeg bruker Aqua Di Gio og den er veldig frisk og god. Litt søtlig på en måte. Den har jeg brukt i mange år. Tror ikke det skal ha noe å si på aldern din.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:28   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Escada sentiment. Lukter friskt litt "jordbæraktig". Fin flaske og!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 19:31   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Eg brukar også den Lacosteparfyma. Har ikkje tenkt på at den er fjortis, kanskje eg burde det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 19:35   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Jeg syns absolutt ikke det er noen grunn til å gå over på tunge bestemorparfymer selv om man nærmer seg eller har fylt 40. Bruk den parfymen du syns lukter godt på deg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 19:39   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg bruker Aqua Di Gio og den er veldig frisk og god. Litt søtlig på en måte. Den har jeg brukt i mange år. Tror ikke det skal ha noe å si på aldern din.


Skulle akkurat til å nevne denne! Fin den!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 19:43   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Denne er min favoritt for tiden: DKNY "Be Delicious". Den er lett, frisk og litt syrlig. Passer fint utover nå, syns jeg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:01   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Denne er min favoritt for tiden: DKNY "Be Delicious". Den er lett, frisk og litt syrlig. Passer fint utover nå, syns jeg.

Denne er knall god mmm ... jeg synes den er pitte litt kraftig eneste. Kanskje "gå-ut-parfyme"?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:13   #9
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Jeg fikk denne av mannen min ganske nylig:


Den er veldig frisk og mannen min synes den er kjempegod. Jeg føler at den er litt sterk, men det er jo tross alt omgivelsene som kjenner det best, så jeg stoler på mannen min...

For øvrig vil jeg si at less is more er min leveregel når det gjelder parfyme. Det er en regel min stedatter på 17 absolutt ikke lever etter. Du gode allmektige så mye parfyme hun sprayer på seg, hun kan bruke opp en vanlig parfymeflaske på noen få måneder.
Ungdommen nå til dags!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:47   #10
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Jeg bruker Laura fra Laura Biagotti

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 22:22   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Tusen takk for fine tips. Parfymene ser så fristende ut på reklamen, men det er jo lukten som er det viktigste! Får ikke reist ut og luktet så jeg får ta en runde på parfymeriet i Tax Free`n om den er oppe klokka 5 på morgenen. *dåne*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 22:24   #12
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Mannen min kom hjem fra Frankrike i går, og hadde med seg J-lo Live Luxe til meg. Den var rett og slett nydelig! Søt og frisk på en gang. En duft som minnet litt om godteri, men som ikke var kvalmende.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:31   #13
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Denne er min favoritt for tiden: DKNY "Be Delicious". Den er lett, frisk og litt syrlig. Passer fint utover nå, syns jeg.

Min favoritt også!

Lett&frisk - perfekt for sommeren!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:33   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Min favoritt også!

Lett&frisk - perfekt for sommeren!


Jeg prøvde denne etter å ha lest at så mange her inne syns den er god, men på meg var den ikke vellykket. Jeg syns den ble for sterk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:44   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns absolutt ikke det er noen grunn til å gå over på tunge bestemorparfymer selv om man nærmer seg eller har fylt 40. Bruk den parfymen du syns lukter godt på deg.

Åjo, har man bikket 40, så er det bare 47-11 som teller, vettu!

Eller hva den nå heter. Skrekkelig er den iallefall..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:46   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Åjo, har man bikket 40, så er det bare 47-11 som teller, vettu!

Eller hva den nå heter. Skrekkelig er den iallefall..

Eller kanskje like godt bare begynne å spraye seg med de deodorantene fra Sparkjøp i pels-flaske. Jeg gir meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:47   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller kanskje like godt bare begynne å spraye seg med de deodorantene fra Sparkjøp i pels-flaske. Jeg gir meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:10   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller kanskje like godt bare begynne å spraye seg med de deodorantene fra Sparkjøp i pels-flaske. Jeg gir meg.

- OG Saba self-sit + hårruller under skaut!
Da skal vi nok både føle oss, lukte- og se bra ut!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:23   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Jeg skal også på parfymejakt kl 5 på taxfree`en...

For å få en lett duft, less is moore, så sprayer jeg to spray ut i rommet og går (skrider ) igjennom parfymeregnet. Da bli ikke lukten intens noen steder!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:45   #20
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søt/frisk parfyme

Med den vanlige fra Issey miake kan man ikke trå feil..!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no