Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Giftering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-07, 20:58   #21
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Skal ikke mannen ha giftering?



Nei, han ville ikke ha. Han hater å gå med ring, ja smykker i det hele tatt. Jeg føler ikke noe behov for å presse på han en ring han ikke vil ha.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Akkurat det var litt utradisjonelt for meg også. Jeg hadde nok tenkt enten begge eller ingen.



Men jeg vil likevel ha en ring, blir det feil da, eller?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:59   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Man blir jo vandt med ringen da. Jeg hater selv å gå med ringer og går ALDRI med det utenom gifteringen (når den passer), og selv den fikk jeg spader av å ha på meg de første ukene. Men alt blir en vane. Da jeg måtte ta den av følte jeg meg naken uten.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:01   #23
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man blir jo vandt med ringen da. Jeg hater selv å gå med ringer og går ALDRI med det utenom gifteringen (når den passer), og selv den fikk jeg spader av å ha på meg de første ukene. Men alt blir en vane. Da jeg måtte ta den av følte jeg meg naken uten.

Jeg føler som sagt ikke noe behov for å tvinge på han en ring.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:03   #24
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Jeg ville ikke gitt mannen noe valg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:03   #25
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Giftering

Vi brukte forlovelsesringene våre som gifteringer. Har glatte ringer i gult gull, i min er det satt inn en liten diamant.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:04   #26
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg ville ikke gitt mannen noe valg.

Oioioi...da hadde du garantert ikke blitt gift med min mann. (Og godt er jo det )

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:07   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg ville ikke gitt mannen noe valg.

Du verden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:09   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.



Men jeg vil likevel ha en ring, blir det feil da, eller?

Nei, det er det jo du selv/dere som bestemmer.
Mannen min har heller aldri brukt andre smykker eller ringer forresten, men gifteringen har han hatt på siden han fikk den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:11   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Syns det er helt greit at han ikke har ring hvis han ikke vil, akkurat som jeg syns det er helt greit at du har det.

:utradisjonell:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:21   #30
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Giftering

Vi har ringer begge to, men bruker de sjelden da vi har yrker hvor det ikke er særlig hensiktsmessig med ringer. Meg pga smitte, og mannen pga fare for å rive av fingeren.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:26   #31
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Oioioi...da hadde du garantert ikke blitt gift med min mann. (Og godt er jo det )

Nei nemlig .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:36   #32
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du verden.

Det er vel egentlig ikke sånn at jeg hadde kjøpt en ring som jeg hadde limt på fingeren hans om natta. Det er vel mer sånn at jeg neppe hadde endt opp med en som ikke synes det er viktig... på samme måte som jeg neppe hadde valgt å leve med en mann som ikke synes jeg var viktig nok å satse på til å gifte seg med meg.

Jeg sier IKKE at det er noe galt med folk som ikke bruker giftering eller gifter seg for den del... bare at jeg neppe hadde endt opp med noen av dem... fordi vi ikke har samme verdier (jeg ser dette som en del av en helhet men jeg tror ikke jeg skal gå inn på alle detaljene).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:42   #33
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Godt vi er forskjellige.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:44   #34
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Godt vi er forskjellige.

Ja det synes jeg er helt herlig og spennende!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 22:23   #35
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er vel egentlig ikke sånn at jeg hadde kjøpt en ring som jeg hadde limt på fingeren hans om natta. Det er vel mer sånn at jeg neppe hadde endt opp med en som ikke synes det er viktig... på samme måte som jeg neppe hadde valgt å leve med en mann som ikke synes jeg var viktig nok å satse på til å gifte seg med meg.

Men det er jo noe annet enn å si at du ikke ville gitt ham noe valg. Det du sier nå er jo at du antagelig ikke ville giftet deg med en som hadde valgt noe annet - ikke at du ville tvunget ham til å velge det. (Jeg synes ellers det med ring eller ikke er en forsvinnende liten symbolsk detalj i det hele.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 22:25   #36
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Syns det er helt greit at han ikke har ring hvis han ikke vil, akkurat som jeg syns det er helt greit at du har det.



Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

:utradisjonell:

Jeg havner sikkert selv i kategorien "temmelig tradisjonell", med matchende ringer og alt, men jeg synes likevel det er helt greit at andre ikke er det. (Det skulle jo egentlig bare mangle.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:21   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Er selv ultratradisjonell med brede, like gullringer, dog med utradisjonell inskripsjon.

Hvilken type giftering, og om man vil ha giftering, er da ingen andres sak enn de som skal gifte seg. Det skal mer til før jeg hever øyenbrynene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:27   #38
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Giftering

Jeg har en "vanlig" glatt giftering med en diamant i - den synes jeg er "mitt" smykke..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:27   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvilken type giftering, og om man vil ha giftering, er da ingen andres sak enn de som skal gifte seg. Det skal mer til før jeg hever øyenbrynene.

Samme her.

Våre gifteringer er veldig enkle, middels brede i matt hvitt gull uten noe som helst krimskrams. Vi valgte vel akkurat dem fordi vi likte dem begge to, og fordi vi måtte finnen noen som mannen min kunne tenke seg å gå med. På den tiden vi kjøpte dem (syv år siden) var det veldig poppis med "stripete" ringer og kombinasjoner av gult og hvitt gull, men jeg er glad vi valgte så enkle ringer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:45   #40
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Giftering

Vi hadde ikke gifteringer i starten, vi giftet oss ikke i kirken, anså det hele som en jurididks avtale, har nok blitt er romantisk med årene Vi fikk ringer etter en stund, husker ikke hvor lenge etter, men nå ser jeg på de som et fint symbol på at vi hører sammen. Vi går med de stort sett hele tiden, jeg har forresten mistet min et par ganger, en gang fant jeg den igjen, men den andre gangen ble den borte, fikk da ny i bursdagsgave og det ble jeg faktisk veldig gla for. Da skjønte jeg at ringne betydde mer enn jeg ville innrømme i staretn. Jeg anbefaler deg en ring du vet du vil like lenge samme hvordan det er . et vennepar av oss har ringer som er kjøpt hos en gateselger i Marokko. Vi har valgt hvit gull og det tror jeg nok er litt mer nøytralt enn "vanlig" gull, jeg har i hvertfall ennå ikke blitt "lei" ringen.Misunner ikke dem som har voldsomme ringer med mønster i.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no