Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Regntøy til andreklassing?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-17, 11:29   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Lillesøster har fremdeles regntøyet fra barnehagen, men hun foretrekker skallklærne. Jeg ser etter et nytt tynt regnsett til henne, tilsvarende et jeg kjøpte til storebror for noen år siden. Med bukse bare til livet og jakke, tynt stoff. Ikke så solid som det med gummi, men veldig praktisk å ha med i reserve etc. Jeg har ikke funnet noe slikt, så tar gjerne tips.

Eldste hadde et slikt sett, tynt og mykt. Jeg tror det ble kjøpt på name it.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 11:49   #22
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Eldste hadde et slikt sett, tynt og mykt. Jeg tror det ble kjøpt på name it.

Vi har også sånne fra Nameit. I år fant jeg ikke hele sett, men de hadde tynne regnbukser som kunne foldes sammen og pakkes inn i sin egen lomme, så de er praktiske å ta med på tur.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 12:07   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Lillesøster har fremdeles regntøyet fra barnehagen, men hun foretrekker skallklærne. Jeg ser etter et nytt tynt regnsett til henne, tilsvarende et jeg kjøpte til storebror for noen år siden. Med bukse bare til livet og jakke, tynt stoff. Ikke så solid som det med gummi, men veldig praktisk å ha med i reserve etc. Jeg har ikke funnet noe slikt, så tar gjerne tips.

Norheim har det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 23:22   #24
GuroB
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2017
Innlegg: 1
GuroB har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Vi har brukt knatten settet fra Bergans, og vært strålende fornøyd, men de koster en del!

GuroB er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 00:09   #25
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Mine har regntøy begge to. Jenta har ett sett skalltøy og ett vanlig, gutten bare vanlig regntøy. Opplever at mine får så utrolig fort hull i skalltøy, iallfall buksene. Trodde først det bare gjaldt gutten men nå rakk jenta bruke sitt nye sett to ganger før hull. Skal sies at jeg innser jeg har aktive barn som leker nettopp aktivt så jeg tilsier ikke all feil til kvaliteten på skalltøyet. Fikk forresten kjøpt fora regnklær også nå mulig. Får vi en høst/vinter som i fjor vil det bli mye brukt!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-17, 12:21   #26
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Celavi regnklær til andreklassingen her. Billig og har holdt hele sesonger. Har skalltøy i tillegg, men i øspøsvær velger hun regntøyet, og trives med det.
Mangler støvler enda, og kikker på hva dere velger der. Vurderer lave vi. Men vet ikke hvor lurt det er?
Hvordan er Bisgaard sine? De er jo fine også, og blir nok da brukt....

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-17, 12:29   #27
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Min straks tredjeklassing har disse fra Kamik, og er godt fornøyd. Hun var veldig opptatt av at de ikke skulle være for barnslige, og det var mange av jentene som fikk tilsvarende allerede i førsteklasse.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-17, 12:35   #28
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

De var fine, Nera. Hvor langt opp på leggen går de? Har hun jeansen/tightsen inni støvelen?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-17, 12:38   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

De var fine, Nera. Hvor langt opp på leggen går de? Har hun jeansen/tightsen inni støvelen?

De går ganske langt opp på leggen på henne; kanskje 10 cm under kneet? Hun bruker konsekvent tights inni, og de er ikke supersmale på henne, som er helt normal i leggen. Skallbukse og regnbukse går utenpå uten problemer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-17, 13:04   #30
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Regntøy til andreklassing?

Vi endte opp med regnklær fra kappahl, sort og gult, så hun ble veldig fornøyd.
Vi hadde støvler fra Bundgaard, men de var visst ikke noe gode på, så vi endte opp med ett par fra shoeday.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no