Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Syn på damefotball vs. fotballspillende døtre

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 22:27   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Syn på damefotball vs. fotballspillende døtre

Jeg har aldri vært noen fan av damefotball. Jeg er rett og slett litt for glad i herrevarianten, og fotballdamene er og blir i mine øyne en slapp skygge av "the real thing". Men, nå har det seg sånn at jeg tror storesøster (5) fort vekk kan ende opp med å begynne med fotball med tiden. Hun har en fotballspillende far som ivrer veldig for dette, og flere lokale idrettsklubber i nærheten som kan være aktuelle når den tid kommer. Hun er også veldig fysisk og sterk, og jeg tror dette er en idrett som kan passe for henne etterhvert. Jeg har også et veldig positivt syn på fotball som treningsform, siden man jo både trener fysikk, teknikk og har denne lagspillbiten. Det er en flott idrett, men så var det dette med damer/ jenter og fotball da. Jeg ser for meg en mulig, fremtidig samvittighetsgreie her nemlig.

Av den grunn lurer jeg på - dere som har fotballspillende døtre her inne, hadde dere fra før av et udelt positivt syn på damefotball? Endret dere kanskje syn underveis? Eller, skiller dere litt på fotball på "grasrotnivå" ift. landslag/ toppserie? Går det an å være kritisk i det skjulte til damefotball generelt, samtidig som man er gæern supporterforelderTM på sidenlinjen, liksom?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no