|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerMan kan invitere 5 personer hjem til seg, fler hvis alle er fra samme husstand. Ellers max 10 personer. Man kan bli bøtelagt i verste tilfelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerEr som flere har sagt lov nå, men ingen vet hvordan ting ser ut om 6 uker...
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi blir trolig 7, omtrent halvparten av det vi pleier på julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerRegelen her i Bergen og omeng er helt hull i hode. Vi er 4 i familien. Pleier å være sammen med 2 andre familiemedlemmer fra utenfor kjernefamilien. Men så lenge ungene er hjemme kan vi bare invitere en av de. Det er to som ellers bor alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjoner
Mener byrådslederen sa at dette ikke skulle ramme om det var eldre og ensomme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVil ikke kalle mamma eldre da, selv om hun bor alene. Tror det er brukere her inne som er eldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerDa skal jeg kaste ut et spørsmål her som kommer til å skape forvirring nå som Tjorven har fått oppklart regelverket
![]() |
![]() |
#11 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerLurer på hvordan det blir her til jul... vi bor en time nord for Oslo og er sju som bor fast i huset.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerJeg er veldig glad for at vi hadde planlagt å bare være oss fire denne jula, og at vi hadde stor julefeiring med alle mine i fjor. Vi feirer sjeldent noe særlig med noen på mannen sin side, og i år var det uansett ikke aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi hadde opprinnelig planer om å være 13 stk fra fire ulike husstander - og en fra en annet nordisk land. Tror det meste utgår med høye kneløft, ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerOg jeg skulle ha flere unge mennesker som ikke kan reise hjem til utlandene sine som julaftengjester, det utgår vel dessverre.
![]() |
#15 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi skal ha besøk av besteforeldre 60 mil unna. De bor i et område med relativt lite smitte, det er det her også. Med mindre det blir ledig høy smitte et av de stedene skal de selvsagt komme til oss.
![]() |
#16 |
|
Er det ikke maks 10 nærkontakter på en uke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi ligger an til å bli 11 stykker på julaften. Mine foreldre og bror med familie. Håper virkelig det er innafor når den tid kommer.
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det gjør vi også. Vi har en unge for mye.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
De har vi også, første juledag. Men jeg kan jo ikke kaste henne ut heller, det er hennes 5 års dag som skal markeres.
![]() |
#20 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Det trodde jeg også, men det har vel ikke vært så mye snakk om det i det siste? Men det er jo viktig.
![]() |
![]() |
|
|