Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Uforklarlige hendelser og prester

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 22:01   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uforklarlige hendelser og prester

http://www.dagbladet.no/2010/06/12/n...lser/12104367/

Nei, jeg kan ikke forklare hva som får magneter til å fly gjennom luften. Ja, det er sikkert skummelt. Ja, jeg hadde blitt eitrende forbanna om man i mine barns barnehage hadde koblet inn kirken for å løse "uforklarlige" problemer.

Er jeg på tur?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:05   #2
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Har du ikke sett "Excorsisten"?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:05   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

I såfall er jeg på den samme turen som deg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:05   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

http://www.dagbladet.no/2010/06/12/n...lser/12104367/

Nei, jeg kan ikke forklare hva som får magneter til å fly gjennom luften. Ja, det er sikkert skummelt. Ja, jeg hadde blitt eitrende forbanna om man i mine barns barnehage hadde koblet inn kirken for å løse "uforklarlige" problemer.

Er jeg på tur?

NEi, du er ganske normal

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:05   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.472
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Nei, jeg hadde blitt sur. "Det er gjerne sånn at barn ikke snakker om slike ting". Jaha. Det kan vel ikke hende at de voksne overdriver litt i stedet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:13   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Om de bruker presten som en slags psykolog synes jeg ikke det gjør noe egentlig gitt at det ikke er misjonering som foregår.

Men det jeg reagerer litt på her er (og litt småkomisk er det også) at de

a) sier det er ting som dukker opp i løse lufta og så flyr bortetter og smeller i veggen
b) de aner ikke hvorfor det er sånn og hva de skal gjøre for å bli kvitt det
c) de vurderer barnas sikkerhet som god nok.

Den vanligste årsaken til at ting flyr gjennom luften er at noen kaster det. At man ikke ser hvem som sender det av gårde betyr da ikke at det er noe overnaturlig. Og at ungene ikke forteller om noe sånt betyr kanskje at det ikke er så utbredt som noen av de voksne vil ha det til? Jeg tror nok seksåringer ville reagere på magneter som smalt i bakken og gjenstander som fløy gjennom luften.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:16   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Presten har erfaring med urolige hus i Finnmark, og har hatt med seg bibel og kors og hele pakka. Altså, jeg fniser jo nå, men ikke pokker'n om jeg hadde fnist om min yngste sønn som fortsatt går i barnehagen hadde "lært" at sånt er "skummelt", og at det må prester til for å fikse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:17   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Presten har erfaring med urolige hus i Finnmark, og har hatt med seg bibel og kors og hele pakka. Altså, jeg fniser jo nå, men ikke pokker'n om jeg hadde fnist om min yngste sønn som fortsatt går i barnehagen hadde "lært" at sånt er "skummelt", og at det må prester til for å fikse.

Oj sånn prest vil jeg ikke ha i min barnehage heller altså. Dvs hvis de vil ha han til å gjøre det der, kan det vel skje uten at barna er der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:17   #9
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester



Forsinka aprilsspøk?

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:22   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

"Magneter dukket plutselig opp i lufta"?

For det første, "dukket opp"??? Materialiserte seg fra intet da eller?
Og for det andre, gitt at de nå svevde rundt, hvor mange magneter er det liksom vanlig å ha liggende i barnehager egentlig?? Rev de seg liksom løs fra kjøleskapsdører og sånt da eller?

Nei,

"Sist hendelse var for en uke siden, da var det en magnet smalt i bakken utav ingenting, sier rektor Anita Hølmo til Dagbladet." Burde de ikke lært snart, og plukket bort alle magnetene da...?
(tipper på hemmelige kastere jeg, for min del)

"Det er gjerne sånn at barn ikke snakker om slike ting?" - min erfaring er vel at unger snakker om det meste, og spesielt om ting som er rare og skremmer de voksne??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:36   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester



En med-barnehage-mamma ringte meg en formiddag for å fortelle at de hadde problemer med minstemann (alle tre barna hennes er like gamle som mine). Han sov dårlig, kranglet med storebrødrene når de kom fra deres pappahelger, hadde mareritt og hva-har-du. Grunnen til denne oppførslen var, i følge henne, at det var gjenferder i barnehagen.
I følge henne hadde barnehagen hatt en prest inne for " å lese over gjenferdene". Jepp, du leste riktig.
Jeg har ikke orket å finne ut av om dette med presten er riktig, men i forhold til det hun forteller om deres minste, kan jeg gi henne mange grunner til oppførselen hans (ettersom jeg kjenner de to andre gutta hennes).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:55   #12
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Mine barn går i denne barnehagen. Denne situasjonen har gjort meg så forbannet at jeg antakeligvis har vært svært nær et hjerteinfarkt i flere dager! Kommunens håndtering av denne saken er mildt sagt håpløs.

Vi har mest lyst til å ta barna våre ut og la de få ekstra tidlig og veldig lang sommerferie i år. Men det vil jo være å straffe ungene. De gleder seg til hver dag i barnehagen. Her hjemme har de ikke unger på egen alder, så tar vi dem ut, betyr det at de ikke treffer vennene sine. Men det er vanskelig å sende barna til en barnehage der de forteller at det bor en usynlig fyr i barnehagen som kaster magneter og plastperler på de voksne.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:04   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Jeg gidder ikke synse på om det de ser er syner eller ikke, men jeg er enig i at det er teit å leie inn en prest for å fikse greiene. Det er i alle fall teit å gå ut med det, syntes jeg. Barna burde også slippe å vite om dette. Har de ikke sett noe, så la det ligge.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:07   #14
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg gidder ikke synse på om det de ser er syner eller ikke, men jeg er enig i at det er teit å leie inn en prest for å fikse greiene. Det er i alle fall teit å gå ut med det, syntes jeg. Barna burde også slippe å vite om dette. Har de ikke sett noe, så la det ligge.

Barna har ikke sett noe. Disse "hendelsene" skjer enten før barna kommer, etter at de har dratt hjem eller på kveldstid når de har møter o.l. Eller når presten er der med Bibel og kors.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:09   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Barna har ikke sett noe. Disse "hendelsene" skjer enten før barna kommer, etter at de har dratt hjem eller på kveldstid når de har møter o.l. Eller når presten er der med Bibel og kors.

Greit nok om de ansatte mener dette er reellt, men ikke involver barna og foreldrene. Og i alle fall ikke fortell dem om presten.

Jeg tenker at greit, mener de det skjer noe og de frykter noe, så okei.... prest er vel fint, om de mener dette hjelper. Men hold nå kjeft, og ikke kall inn til foreldremøte, ikke ring media, og ikke si det til barna.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:14   #16
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Nei, det har jeg sagt også. Fra første stund etter at vi fikk vite om dette. Men da var det for seint. Da var spetakkelet allerede satt i gang.

Barna vet ikke om at presten har vært der. De har fått en historie om at det bor en usynlig person i barnehagen som heter Kasper og som gjør rampestreker mot de voksne.

For min del spiller det ingen rolle hva de ansatte mener. De kan gjerne tro at det spøker. Det er meg totalt likegyldig. Men det er ikke greit at de forteller mine barn dette våset.

Jeg hadde håpet at de hadde sjekket bygningstekniske ting først. Kan det være ubalanse i ventilasjonsanlegget, magnetisme, stråling... det kan være mange muligheter og disse burde jo vært sjekka før man ringte presten og avisa.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:15   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Hæh? Usynlig person i barnehagen? Jeg kan ikke få sagt hvor sint jeg hadde blitt av noe sånt, når det er noe som ikke engang skjer når barna er der, hvorfor i alle verdens dager involverer de barna i det spetakkelet da?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:16   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

/ /

Er de så tankeløse? Jaggu.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:17   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Jøye meg, denne saken er jo nesten for rar til å være sann. Har bestyreren røyka eller? Tenker at om man er så teit at man holder foreldremøte og informerer om sånt, så er man kanskje litt naiv og godtroende i utgangspunktet? Kanskje man litt lett tror på spøkelser også?

Jeg tror nesten dette kunne vært grunn til å bytte barnehage for meg. De virker jo useriøse og litt dumme.

Jeg burde legge meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:19   #20
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uforklarlige hendelser og prester

Åh, mine hadde blitt henrykte over en usynlig Kasper som gjorde rampestreker. En fantasilek selv de voksne er med på .

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no