Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Står du på slalåm/snowboard

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Står du på slalåm/snowboard?
Ja 17 8,37%
Bare slalåm 77 37,93%
Bare snowboard 9 4,43%
Gjorde det før, men ikke nå lenger 34 16,75%
Nei, men har lyst til å prøve 17 8,37%
Nei, det er ikke noe for meg 49 24,14%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 20:14   #101
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Bare snowboard. Da jeg var tenåring var man skikkelig superteeeit om man sto slalom og ikke snowboard. Så da ble det til at jeg aldri prøvde slalom, og nå syns jeg det ser livsfarlig ut.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:14   #102
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.057
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg stod litt slalom og Telemark da jeg var yngre, ble aldri særlig god, men jeg synes det er moro i bakken. Jeg har gått snowboardkurs, men det var jo helt grusomt, jeg ble helt forslått og fikk ikke til noe, druknet mine sorger (og smerter!) på en fest etter endt kurs og dett var dett.

Jeg har tenkt å gjenoppta slalom nå etterhvert når vi skal få med ungene i bakken. Storebror har ikke prøvd, men vi håper få hele familien i bakken i løpet av noen år.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:22   #103
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.500
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Nei. Snowboard har jeg ikke prøvd. Kjører bittelitt i påsken, men vil helst på bortoverski (ungene vil helst på slålom ...) For vår del har jeg helst ikke lyst til at ungene skal kjøre heller. Vi bor mye nærmere langrennsterreng, har ikke utstyr og vi voksne kan langrenn bedre. Men, kanskje om noen år er jeg entusiast?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:42   #104
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi har kun stått i Tryvann, Oslo i år. Bakkene er supre, nå er det to bakker i Wyller også så det har blitt et stort og fint anlegg.
Tar 30 minutter å kjøre dit.
Har tenkt å ta en søndag på Norefjell snart.

Tryvann er virkelig bra, syns jeg! Tenk å ha et sånt anlegg nesten midt i byen! For oss har det blitt kjempetilgjengelig nå som Wyller er utvidet. I tillegg finnes det jo flere andre anlegg også i Oslo. Luksus!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:45   #105
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.057
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Hvordan er det for nybegynnere / barn i Tryvann egentlig?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:50   #106
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

De har et nybygget og flott begynneranlegg litt på siden, som i hvert fall mine barn syns er strålende. Med en United Bakeries i bunnen av bakken...

Min minste klarte seg ned den letteste av de store bakkene etter et helgekurs.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 22:06   #107
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.057
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De har et nybygget og flott begynneranlegg litt på siden, som i hvert fall mine barn syns er strålende. Med en United Bakeries i bunnen av bakken...

Oi, det hadde vært noe ja. Hva slags heis?
Vi får ikke testet dette i år, men neste år har vi planer om at storebror skal på kurs.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 22:19   #108
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kveldskjøring når bakken er 1,5-2,5 timer unna? Hvordan gjøres det i praksis? :intrisert:

Her er det kveldskjøring fra 17-21. På planlagte dager kan vi begge være hjemme ca 16.00 og da er alt klargjort, leksene gjort før vi kommer hjem, alt er pakket og vi går rett i bilen. Ungene spiser skiver/pizzarester/hotdog (fra pølsetermos) i bilen og vi er fremme ca 17.30. Kjører til ca kl 20, kvelds (smurt matpakke) i bilen hjem og rett til sengs. Det blir litt sein leggetid for yngste, men siden dette ikke er hver kveld synes vi det er greit med en sein kveld en gang i ny og ne.
Nypreparerte løyper, lite folk i bakken og flomlys er supert!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 22:29   #109
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Oi, det hadde vært noe ja. Hva slags heis?
Vi får ikke testet dette i år, men neste år har vi planer om at storebror skal på kurs.

Tallerken eller hva det heter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 08:36   #110
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her er det kveldskjøring fra 17-21. På planlagte dager kan vi begge være hjemme ca 16.00 og da er alt klargjort, leksene gjort før vi kommer hjem, alt er pakket og vi går rett i bilen. Ungene spiser skiver/pizzarester/hotdog (fra pølsetermos) i bilen og vi er fremme ca 17.30. Kjører til ca kl 20, kvelds (smurt matpakke) i bilen hjem og rett til sengs. Det blir litt sein leggetid for yngste, men siden dette ikke er hver kveld synes vi det er greit med en sein kveld en gang i ny og ne.
Nypreparerte løyper, lite folk i bakken og flomlys er supert!

Jøss! Høres digg ut! Tror jeg hadde slitt med å få med mannen på dette her, han ville nok syntes det var stress...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 10:14   #111
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

De siste årene har det bare vært langrenn, men jeg har ikke gitt opp slalom helt ennå. Håper å få med Vesla i bakken snart, men interessen er ikke så stor. Jeg syns det å stå ned en slalombakke på ski eller brett er noe man bør kunne. Hyttene vi benytter ligger litt for langt fra slalombakke til at det blir førstevalget når vi er på fjellet dessverre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 10:19   #112
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg har tidligere kjørt telemark og snowboard, men har nylig kjøpt slalåmski .

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 10:28   #113
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg kjørte masse, masse telemark da jeg var ungdom, bodde i bakken og var bestis med alle på skiutleia og alle skiinstruktørene og alle som jobba i heisen. På det nivået at de var klar over at hvis de så meg i bakken en skoledag ble det ikke tystet til min mor.

Kjørte omtrent kun offpiste de siste årene, men etter at en ryggskade (ikke skirelatert) gjorde at jeg fikk beskjed av lege om at jeg ikke fikk kjøre utenom preppede løyper igjen, sluttet jeg helt. Pudder eller nada.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 10:58   #114
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg stod på snowboard i mange år, men har vel ikke stått på ...eh, 10 år nå tror jeg. Har brettet fortsatt da, så skulle kanskje tatt meg en tur i bakken før sesongen er over!? Synes det er veldig gøy, men vi bor langt unna egnede bakker, så derfor ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 13:33   #115
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Aldri kjørt noen av delene,og nå er det for seint.
Har lyst,men tør ikke. Selv barnebakkene ser fryktelig bratte ut...blir bortoverski så lenge jeg står på beina.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 13:51   #116
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Det er vel ikke for sent!! Jeg begynte da jeg var 37!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 08:31   #117
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her er det kveldskjøring fra 17-21. På planlagte dager kan vi begge være hjemme ca 16.00 og da er alt klargjort, leksene gjort før vi kommer hjem, alt er pakket og vi går rett i bilen. Ungene spiser skiver/pizzarester/hotdog (fra pølsetermos) i bilen og vi er fremme ca 17.30. Kjører til ca kl 20, kvelds (smurt matpakke) i bilen hjem og rett til sengs. Det blir litt sein leggetid for yngste, men siden dette ikke er hver kveld synes vi det er greit med en sein kveld en gang i ny og ne.
Nypreparerte løyper, lite folk i bakken og flomlys er supert!

Jeg mistenker at dette er til samme alpinanlegg som vi drar til. Aldri prøvd kveldskjøring, men fikk litt lyst til å teste det ut nå.

Vi står ikke så mye på slalåm, men noen turer blir det i løpet av en sesong. Det er jo så dyrt. Men veldig kjekt å gjøre sammen med ungene.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 09:02   #118
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Ja, jeg står på slalom.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 17:20   #119
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Snowboard her Stått på det i 15 år. Har prøvd slalom og twintip, men dette ble rett og slett for kjedelig.

Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 17:59   #120
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Sto en del slalåm før men ikke nå lenger av helsemessige årsaker. Kan gå ille med protesen hvis jeg tryner skikkelig.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no