Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Algespiserspørsmål

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 22:13   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Algespiserspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Tre slørhaler i 10 liter

Ja, da holder det lenge med en eplesnegle.

De er små altså, og jeg forklarte nøye hvordan karet var da vi kjøpte det - og det var damen i butikken som sa at det gikk fint med tre.
Fillern jeg må ha et større kar... det er eeeegentlig det jeg vil ha vettu
Bittelitt større... gubbe får anfall, for vi skal ikke bo her i evig tid, og tømme et digert drog orker jeg ikke, så har lovet å vente...meeeen jeg kan jo ikke leve som dyreplager vel?

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:48   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Algespiserspørsmål

Eplesnegler i posten? Vil de ikke fryse ihjel underveis?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:36   #23
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Algespiserspørsmål

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Eplesnegler i posten? Vil de ikke fryse ihjel underveis?

Går så fint så. De pakkes godt inn.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:41   #24
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Algespiserspørsmål

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De er små altså, og jeg forklarte nøye hvordan karet var da vi kjøpte det - og det var damen i butikken som sa at det gikk fint med tre.
Fillern jeg må ha et større kar... det er eeeegentlig det jeg vil ha vettu
Bittelitt større... gubbe får anfall, for vi skal ikke bo her i evig tid, og tømme et digert drog orker jeg ikke, så har lovet å vente...meeeen jeg kan jo ikke leve som dyreplager vel?

Slørhaler bør ha et kar på minst 60 liter. Det er minumun. Jeg anbefaler minst 100liter, det er mye, mye lettere å holde stabilt i vannverdier, du har mye flere arter å velge i og ikke minst mye lykkeligere fisk.
De tre minste karene jeg har 15, 50 og 60 liter bruker jeg kun til oppdrett

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:33   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Algespiserspørsmål

Ja da var det ganske så tydelig at dama ikke visste hva hun snakket om da. Det er egentlig ganske ille.
Har du tips til hva jeg kan ha i et så lite akvarie da, uten å drive aktiv dyremishandling??

  Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:34   #26
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Algespiserspørsmål

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ja da var det ganske så tydelig at dama ikke visste hva hun snakket om da. Det er egentlig ganske ille.
Har du tips til hva jeg kan ha i et så lite akvarie da, uten å drive aktiv dyremishandling??

Igrunn bare reker

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no