Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Dyne] Dun eller fiber?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-20, 08:28   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Dyne] Dun eller fiber?

Min elskede dundyne ligger på det siste. Daglig må jeg støvsuge gåsedun fra hele leiligheten, den svetter som besatt. Mine forsøk på aktiv dødshjelp er fånyttes.

Jeg fikk denne i gave i 2002 og innser at den nok var svindyr. Den er så god og varm, det er vesentlig for en frossenpinn som meg. Jeg har brukt den hele året, så den puster godt også.

Utfordringen nå er pris. Jeg ser jo at dun er fryktelig mye dyrere enn fiber, men hva er det lurest å investere i? En billig dundyne er vel sannsynligvis ikke bedre enn en dyr fiberdune?

Jeg er livredd for å fryse.

(Jeg fikk den i bryllupsgave, den åpenbare muligheten er å gifte seg igjen. Jeg har pitchet muligheten for kjæresten, men han er foreløpig ikke giret på ny dyne. ).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no