Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er et klassisk kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-15, 19:31   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg tipper rundt 500K-ish, Cauchy.

Hvis det er sånn heltre eik du har Cuya så blir de jo ikke slitt. Men det er lov å bytte de ut og Unoform er jo kvalitet. Sånn som varer i generasjoner.

Heltre kastanje, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jah, det var det var i alle fall ikke noe lite bilde.

Det er jo veldig fint, men vil det ikke se veldig 2015 ut i 2027?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hm. Jeg kommer ikke til å kjøpe Unoform-kjøkken fordi det er jo et usannsynlig herk å holde sånne horisontale lister reine. Jeg er ikke husmoremne nok til å orke det.

Jeg tenker at dersom man vil ha noe som ser helt greit ut om 20 år, så bør man enten kjøpe noe som står veldig i stil med huset (det har jeg tenkt) eller noe som ikke er veldig trendy eller utpreget.

Sånn sett må jeg bare la være bytte ut kjøkkenet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 19:40   #22
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er jo veldig fint, men vil det ikke se veldig 2015 ut i 2027?

Jo.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Sånn sett må jeg bare la være bytte ut kjøkkenet.

Ja, egentlig. Det er i god stand og det står fint til huset. Det er en ting å bytte det ut dersom det blir for upraktisk. Kjøkken fra den tiden har ikke mye skuffer, men man kan kanskje bytte innmat?
Men sånn ellers, dersom du bytter så blir det jo de som tok ut 60-tallskjøkkenene og satt inn 80-tallskjøkken. Og kjøkkenet ditt er på sitt mest utrendy nå, men det varer jo ikke.

Det er sånn jeg tenker da. Bor man i en 70-tallsvilla, så er det kult å holde noe på stilen. Samme med 80-talls villa også. Man kan godt male i andre farger og slikt, men om kjøkkenet ikke er alt for ille, så er det kult å beholde det.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 19:46   #23
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Å bytte ut flisene (fliser med nepemotiv, anyone?!), den absurd upraktisk flislagte benkeplata, den heslige vasken og den ubrukelige enorme ventilatoren er en opsjon.

Det verste er at kjøkkenet egentlig er like funksjonelt som 2008-kjøkkebet vi flyttet fra.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 19:51   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Et klassisk kjøkken forbinder jeg med et litt kostbart kvalitetskjøkken ment for å vare minst et par tiår.

I vårt hus, byggmester funkis fra 1930, et Kvänum type kjøkken. I en 70 eller 80 talls bolig et HTH eller Unoform type kjøkken, og i nyere hus et Kvik Mano type kjøkken, med mindre husene er bygd i en annen stil enn moderne for perioden. Hvitt eller eik kjøkken, tre eller sten benkeplater.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 19:56   #25
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Vi byttet kjøkken for 14 år siden. Hadde planer om et hvit høyglans. Men jeg var hellig overbevist om at det måtte være en motesak som raskt ville bli umoderne. Men det er jo fortsatt høyaktuelt. Vi skal nå bytte kjøkken igjen og tror nå at høyglansperioden må være over snart. Så det ble ikke høyglans da og det blir nok ikke det nå heller. Vi bor i et gammelt hus, så det blir nok dører med lister som vi har fra før.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 19:59   #26
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Å bytte ut flisene (fliser med nepemotiv, anyone?!), den absurd upraktisk flislagte benkeplata, den heslige vasken og den ubrukelige enorme ventilatoren er en opsjon.

Det verste er at kjøkkenet egentlig er like funksjonelt som 2008-kjøkkebet vi flyttet fra.

Det er jo definitivt en mulighet. Nå ser jeg ikke kjøkkenet for meg, så ikke så lett å foreslå.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 21:37   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Jeg har ikke greie på design men spurte mannen. Han har jobbet med kjøkken i årevis tidligere og sa at Unoform-kjøkkenet er et designkjøkken og ble ikke overrasket over at det koster rundt 500tusen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 22:08   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Ser for meg flislagt benk (skjønte aldri vitsen da det var på mote) og litt kantete kobberhette? Kan lett bli et helt annet kjøkken om disse blir byttet ut.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 22:11   #29
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ser for meg flislagt benk (skjønte aldri vitsen da det var på mote) og litt kantete kobberhette? Kan lett bli et helt annet kjøkken om disse blir byttet ut.

Ventikatoren er også i heltre , ellers er du ganske nær, tror jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 09:45   #30
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Er kjøkkenet funksjonelt? Da syns jeg ikke du skal bytte det ut. Det er særs lite miljøvennlig.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 09:48   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Så sant kjøkkenet passer til huset, er lite slitt og ikke helt crazy banana uutholdelig stygt kommer du vel langt med å kvitte deg med nepene, ny benkeplate, ny ventilaturhette og litt maling?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 10:47   #32
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Vi byttet kjøkken for 14 år siden. Hadde planer om et hvit høyglans. Men jeg var hellig overbevist om at det måtte være en motesak som raskt ville bli umoderne. Men det er jo fortsatt høyaktuelt. Vi skal nå bytte kjøkken igjen og tror nå at høyglansperioden må være over snart. Så det ble ikke høyglans da og det blir nok ikke det nå heller. Vi bor i et gammelt hus, så det blir nok dører med lister som vi har fra før.

Oi, i min verden er det som å skifte sofa hvert år. Hva gjør at dere må/vil bytte kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Er kjøkkenet funksjonelt? Da syns jeg ikke du skal bytte det ut. Det er særs lite miljøvennlig.

Dette og det siste Tallulah sa.

Vi har hus og kjøkken fra midten av 1950-tallet. Vi gjorde noen grep for noen år siden (ny lakk, nye skuffer, ommøblering av innredningen) og er veldig, veldig fornøyd. Nå skal det sies at dette er solide greier.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 11:12   #33
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oi, i min verden er det som å skifte sofa hvert år. Hva gjør at dere må/vil bytte kjøkken?

Kjøkkenet er faktisk utslitt! Litt overraskende siden det var et ganske dyrt kjøkken fra Norema. Det er et åpent kjøkken så det er blitt kjørt på av ungene. Det er jevnt over ganske slitt. I tillegg er benkeplatene i kirsebær. Litt maling vil ikke hjelpe. Kjøkkenet er i grunnen lite funksjonelt og vi skal bygge det om, fjerne en dør og bygge det litt mer inn.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 11:16   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Wow, det hadde jeg klaget på. Vi har et 11 år gammelt (høyglans! ) ikeakjøkken og det ser så godt som nytt ut fremdeles. En dempepumpe har røket, men det er det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 11:33   #35
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Jeg spør jo etter tidløse kjøkken som varer, så om jeg bytter ut kjøkkenet vi har (som er 27 år), så tyder ting på at jeg ikke har tenkt bytte kjøkken hvert femte år.

Uansett, om vi bytter kjøkken så skal vi sette opp igjen det gamle på småbruket vi disponerer, der kjøkkeninnredningen fra femti- og søttitallet faller fra hverandre.

Hva slags kjøkken passer inn i et typisk åttitallshus da? Ett som er gjennomført i stilen og som ble bygd tilsynelatende uten budsjettbegrensninger?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 11:34   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Jeg vil jo si at et unoformkjøkken passer inn. De har jo sett like ut siden søttitallet. Vi hadde det på åttitallet.

Mitt forslag om nye fliser, maling, hette og benk var mer som en mulighet til å spare eller få tid til å bestemme seg for noe. Jeg vet jo ikke hvordan kjøkkenet deres ser ut.

Vi flyttet fra unoformkjøkkenet til et gyselig sivesind-kjøkken som foreldrene mine ikke tok seg råd til å bytte ut. Det er nå 35 år gammelt og dessverre i strålende stand fremdeles. Så god stand at når de bygget ut kjøpte de mer av det samme.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 27-09-15 kl 11:43.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 11:48   #37
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

De mest brukbare delene fra vårt kjøkken vil bli gjenbrukt på hytta til mine foreldre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 11:59   #38
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Hør på Tally. Jeg synes forresten ikke det er galt å bytte ut et tredve år gammelt kjøkken selv om det ser fint ut. Min erfaring, fra svigermors førstevalg av innredning på 80-tallet, er at selv om frontene holder så har ting skjedd i kjøkkenverden og de er som regel utrolig upraktiske. Med masse kids og et aktivt kjøkkenliv synes jeg det er et godt argument for å skifte, faktisk. Og om du har lyst på, og råd til, Unoform tror jeg ikke du vil angre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 12:03   #39
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vil jo si at et unoformkjøkken passer inn. De har jo sett like ut siden søttitallet. Vi hadde det på åttitallet.

Mitt forslag om nye fliser, maling, hette og benk var mer som en mulighet til å spare eller få tid til å bestemme seg for noe. Jeg vet jo ikke hvordan kjøkkenet deres ser ut.

Vi flyttet fra unoformkjøkkenet til et gyselig sivesind-kjøkken som foreldrene mine ikke tok seg råd til å bytte ut. Det er nå 35 år gammelt og dessverre i strålende stand fremdeles. Så god stand at når de bygget ut kjøpte de mer av det samme.



Det er jo et godt forslag, og er et av alternativene vi vurderer. Jeg synes jo kjøkkenet egentlig er ganske fint (minus flisene, benken og ventilatoren), selv om utrendy bare er forbokstaven. Masse snirkler, mørkt tre.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 12:09   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et klassisk kjøkken?

Går det an å få frontene pulverlakkert i en fresh farge? Evt bytte fronter? Saint introduserte meg for http://www.superfront.com/no/ I'm in love.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no