Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise i disse korona-tider?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-20, 08:34   #241
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hvem mener du bestemmer det, da?

Det er kommuneoverlegen som har bestemt det her iallfall

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 08:55   #242
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jeg tenker at det er viktig å "ta en for laget" når det gjelder billetter man ikke får brukt, så ikke forsikringsselskapene kneler sammen med flyselskaper og resten av reiselivsbransjen. Vi er ikke tjent med at alt går konkurs på grunn av dette. Her er det viktig med solidaritet med de som rammes aller hardest økonomisk, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:15   #243
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Det er lokale helsemyndigheter som bestemmer om skoler stenger ja, ikke skolene selv eller rektor.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:15   #244
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tenker at det er viktig å "ta en for laget" når det gjelder billetter man ikke får brukt, så ikke forsikringsselskapene kneler sammen med flyselskaper og resten av reiselivsbransjen. Vi er ikke tjent med at alt går konkurs på grunn av dette. Her er det viktig med solidaritet med de som rammes aller hardest økonomisk, altså.

Flott om dere som har råd til å tape en USA tur gjør det. Så kan vi andre kanskje få igjen pengene våre. For er pengene tapt blir det ingen tur til høsten/neste vår.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:19   #245
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Hvis det er en bransje jeg ikke føler for å sponse, så er det luftfarten altså. Treningssenteret, teateret, hotellet, konserthuset og idrettslaget må gjerne beholde pengene sine, men jeg sponser ikke flyselskaper frivillig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:24   #246
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hvem mener du bestemmer det, da?

Skolesjefen, kommunen.

Og jeg MENER ikke, jeg VET. Jeg jobber i skolen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:26   #247
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tenker at det er viktig å "ta en for laget" når det gjelder billetter man ikke får brukt, så ikke forsikringsselskapene kneler sammen med flyselskaper og resten av reiselivsbransjen. Vi er ikke tjent med at alt går konkurs på grunn av dette. Her er det viktig med solidaritet med de som rammes aller hardest økonomisk, altså.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis det er en bransje jeg ikke føler for å sponse, så er det luftfarten altså. Treningssenteret, teateret, hotellet, konserthuset og idrettslaget må gjerne beholde pengene sine, men jeg sponser ikke flyselskaper frivillig.

Jepp. Og selvsagt skjønner jeg at det er arbeidsplasser der også, som er like mye verdt som dem som jobber i andre bransjer, men jeg har faktisk ikke råd til å ta en for FinnAir og Gjensidige og si "pytt-pytt" med reise- og boutgifter på 60.000 for årets sommerferie. Men jeg gjør ingenting med sats-medlemskapet mitt, eller kommende billetter til diverse kulturarrangement.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:26   #248
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jøss, virkelig? Jeg ser på det som en ganske stor greie hvis SAS eller Norwegian går dukken. Det er mange arbeidsplasser, både i Norge og i andre land.

Uten at jeg mener at ingen skal forsøke å få igjen penger de har rett på, jeg snakket spesifikt om min flybillett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:33   #249
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Den var ment som et direkte svar på Teos innlegg, der var det visst mange i mellom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 09:41   #250
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Kan ikke se annet enn kaos hvis flyselskapene går konkurs. Det er noe litt annet enn hvis en restaurantkjede går dukken. Ikke at jeg snakker ned de altså, det er jo like jævlig for alle.
Og jeg mener ikke at dere ikke skal kreve pengene tilbake.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 14:45   #251
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jøss, virkelig? Jeg ser på det som en ganske stor greie hvis SAS eller Norwegian går dukken. Det er mange arbeidsplasser, både i Norge og i andre land.

Uten at jeg mener at ingen skal forsøke å få igjen penger de har rett på, jeg snakket spesifikt om min flybillett.

Jeg syns selvsagt det er alvorlig med tap av arbeidsplasser, men hvis dette kan skape langsiktige endringer i flytransporten, for eksempel ved at antall lavprisselskap reduseres og det blir vesentlig dyrere å reise med fly, så ser jeg det som en stor samfunnsmessig gevinst på sikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 14:51   #252
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Utrolig hvor mye som har endret seg på ei uke. Ei uke siden Tjorven startet denne tråden, og i dag er jo spørsmålet i HI helt irrelevant.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 14:56   #253
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Ser at Høie oppfordrer alle til å unngå fritidsreiser i tiden fremover.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 14:58   #254
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Og frisører blir stengt! :skingrestemme:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 15:00   #255
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og frisører blir stengt! :skingrestemme:

Finnes mange Gjør det selv-videoer på Youtube.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 15:02   #256
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Ser at alle som har vært i utlandet skal i karantene og at det gjelder alle som har kommet hjem etter 27 februar.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 15:03   #257
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Finnes mange Gjør det selv-videoer på Youtube.

Med sleiv-tråden min friskt i minne tror jeg ikke at det er veien å gå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 15:03   #258
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og frisører blir stengt! :skingrestemme:

Vi bør jo mure oss inne uansett så da kan man jo bare se ut som et takras.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 15:31   #259
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ser at alle som har vært i utlandet skal i karantene og at det gjelder alle som har kommet hjem etter 27 februar.

Oida.
De som har vært i kontakt med de igjen da?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 15:52   #260
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ser at alle som har vært i utlandet skal i karantene og at det gjelder alle som har kommet hjem etter 27 februar.

Hvor står det?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no